hanniz Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 hei! trenger hjelp. jeg har helt siden jeg var 13 hatt synlige blodårer på både nakken bryst området og ned mot puppene, bla rundt brystvortene, er dette normalt. Det har i det siste plaget meg veldig, og har hindret meg fra å gå på stranda og andre steder hvor jeg ikke dekker overkroppen min.
Gjest canacas Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Helt normalt. På noen ligger blodårene tettere oppunder huden enn på andre. Det burde ikke være noe man skjemmes over. Har det sånn selv og har aldri tenkt at det er noe jeg må skjule.
Gjest Ajax Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Din heldiggris!! Jeg må godt under 10 i fettprosent før mine synes 😐
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 14 timer siden, Cyrus skrev: Din heldiggris!! Jeg må godt under 10 i fettprosent før mine synes 😐 Jeg antar at dette er en kvinne. Det er ikke noe særlig kult å ha det slik. På menn synes jeg det ser forferdelig ut med bulende blodårer, om de i tillegg er bolere. Jeg har også dette, og trodde nesten jeg var alene om dette problemet. Anonymkode: 1a5c4...0c4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg var ekstrem da jeg var barn og i tenårene. mamma sa at dette er bare noe jeg tenker over selv, men en venninne bemerket det da vi var i prøverommet sammen. Det var helt sykt synlig i brystormådet og på armene. Har ikke så mye nå i 20 årene. Men er redd det skal komme tilbake. Er noe jeg har angst for bare. Nå er jeg i ferd med å få åreknuter, på lår og føtter. Helvetes irriterende. Hvorfor kan ikke kroppens dårlige gener bare blokkeres?! Mye av sparepengene går nok dessverre medtil operasjoner.. Anonymkode: dbcfb...a62
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 17 timer siden, hanniz skrev: hei! trenger hjelp. jeg har helt siden jeg var 13 hatt synlige blodårer på både nakken bryst området og ned mot puppene, bla rundt brystvortene, er dette normalt. Det har i det siste plaget meg veldig, og har hindret meg fra å gå på stranda og andre steder hvor jeg ikke dekker overkroppen min. Om dette skal være unormalt, så finnes der ingen normale mennesker uten. Slutt å bekymre deg og å ha komplekser for at du er normal. Anonymkode: f8756...907
hanniz Skrevet 3. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Tusen takk for hjelpen! trodde jeg var alene om det, det er nemlig mange av vennene mine som har spurt hvorfor jeg har det og om det er no farlig og sånne spørsmål Endret 3. oktober 2016 av hanniz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå