AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #1 Skrevet 2. oktober 2016 Har forsikring hos eika som jeg ønsker å gjøre en forandring på. Jeg trodde man bare kunne logge seg inn på siden dems å endre, men det virker ikke som det går.. Noen so har forsikring hos Eika? Må man ringe til dem/ha møte med dem for å få endra en liten detalj? Anonymkode: ba634...18e
Ginger66 Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg får endret gjennom nettbanken til den banken hvor jeg tegnet forsikringen.
Gjest star123 Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Har eika, må ringe, sende mail eller avtalemøte
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #4 Skrevet 6. oktober 2016 På Wednesday, October 05, 2016 den 2.25, Ginger66 skrev: Jeg får endret gjennom nettbanken til den banken hvor jeg tegnet forsikringen. Ok det visste jeg ikke, men er det den samme, vanlige banken der man har brukskontoen sin på eller er det en annen bank som går under eika igjen?🤔 På noen sånne sider som tilbyr bilforsikring så kan man jo fylle inn bilinfoen på nettet og få en pris for hva det koster, for deretter å kunne kjøpe den.. men det ser ikke ut til å gå på eika😕 jeg fylte derimot inn opplysningene på finansportalen å da så jeg at prisen på forsikringen kom på 2000 billigere hos eika enn den forsikringen jeg allerede har!😮 Anonymkode: ba634...18e
Krutthøna Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 På 2.10.2016 den 16.51, AnonymBruker skrev: Har forsikring hos eika som jeg ønsker å gjøre en forandring på. Jeg trodde man bare kunne logge seg inn på siden dems å endre, men det virker ikke som det går.. Noen so har forsikring hos Eika? Må man ringe til dem/ha møte med dem for å få endra en liten detalj? Anonymkode: ba634...18e Jeg har Eika. Noe kan du endre selv, som feks kjørelengde på bil osv. Men, det er bare å ringe å ta alt over telefon. Du trenger ikke å møte opp personlig
Ginger66 Skrevet 6. oktober 2016 #6 Skrevet 6. oktober 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok det visste jeg ikke, men er det den samme, vanlige banken der man har brukskontoen sin på eller er det en annen bank som går under eika igjen?🤔 På noen sånne sider som tilbyr bilforsikring så kan man jo fylle inn bilinfoen på nettet og få en pris for hva det koster, for deretter å kunne kjøpe den.. men det ser ikke ut til å gå på eika😕 jeg fylte derimot inn opplysningene på finansportalen å da så jeg at prisen på forsikringen kom på 2000 billigere hos eika enn den forsikringen jeg allerede har!😮 Anonymkode: ba634...18e Ja, hvis det er den samme Eika-banken du har kjøpt forsikringen så...
Akay Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Du ringer eika så avslutter du samtidig forsikringen der for makan til drittselskap skal du lete lenge etter dersom du får en skade. Vi hadde dem og fikk en litt spesiell skade på en bil som kondemnerte bilen. Det var ikke vår skyld men vi endte med å måtte betale egenandel selv om hvem som hadde skylda var helt klart og avgjort. I tillegg brukte de 3 mnd på å komme med oppgjør. Var en spesiell sak dette som involverte flere forsikringstyper og 2 forsikringsselskap. Storebrand hadde betalt ut alt iløpet av ei uke på de andre forsikringene mens eika var et helvete.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #8 Skrevet 6. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok det visste jeg ikke, men er det den samme, vanlige banken der man har brukskontoen sin på eller er det en annen bank som går under eika igjen?🤔 På noen sånne sider som tilbyr bilforsikring så kan man jo fylle inn bilinfoen på nettet og få en pris for hva det koster, for deretter å kunne kjøpe den.. men det ser ikke ut til å gå på eika😕 jeg fylte derimot inn opplysningene på finansportalen å da så jeg at prisen på forsikringen kom på 2000 billigere hos eika enn den forsikringen jeg allerede har!😮 Anonymkode: ba634...18e Eika er uavhengig av bankene. Men du skal være obs på en ting, å gå direkte på nettsider og fylle inn opplysninger gir en pris, å ringe samme forsikringsselskap og få dem til å gjøre en gjennomgang, gav meg en forsikrings som var merkbart rimeligere enn det nettbaserte resultatet. Anonymkode: 65067...0d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå