Gå til innhold

Hva med denne kjolen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da synes jeg du skal gå for kjolen!! Det er dessverre alt for mange som ikke velger kjole ut fra sin figur, men ut fra hva som er pent på en fotomodell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da synes jeg du skal gå for kjolen!! Det er dessverre alt for mange som ikke velger kjole ut fra sin figur' date=' men ut fra hva som er pent på en fotomodell.[/quote']

Tror de fleste er kvikke nok i topplokket til å finne noe som passer en greit jeg. De fleste brudekjoler kommer nok i et stort størrelses-spenn.

På den annen side,- om tykke folk bruker kjoler som DU mener passer bedre på tynne, la dem nå endelig få gjøre hva de vil. Hvorfor skal du/dine likesinnede bruke energi over å irritere dere over det ?

:klø:

Det er SVÆRT mange kjoler som kan passe runde damer, og tykk vil ikke nødvendigvis si 100 - 150 kg heller. Kjolen bør SITTE bra, det gjelder både for tynn og tykk.

Skrevet

Diva: Jeg synes bare det er trist å se bilder av bruder som man med en gang ser kunne sett MYE bedre ut i en kjole som er riktig til deres figur. Det gjør meg ikke irritert, i så fall kun på de som selger brudekjoler som ikke gir bedre veiledning. Alle vil jo se best mulig ut på sin store dag!

Skrevet

Den var fin, men jeg er ikke helt sikker på om jeg likte det som var i sømmen nede..

Skrevet
Diva: Jeg synes bare det er trist å se bilder av bruder som man med en gang ser kunne sett MYE bedre ut i en kjole som er riktig til deres figur. Det gjør meg ikke irritert' date=' i så fall kun på de som selger brudekjoler som ikke gir bedre veiledning. Alle vil jo se best mulig ut på sin store dag![/quote']

Greit nok, gjest1. Men jeg trodde ikke dette var et så stort problem egentlig. Om brudene selv føler seg bra, så er det vel ikke noe problem ?

Jeg skjønner at folk vil være fine på den store dagen, men det bør holde at de selv er fornøyde, synes jeg. Er helt enig i at de som jobber i brudesalong bør være nøye med rådgivning og veiledning. Viktig dag og dyre antrekk.

Skrevet

Kjolen var kjempe stilig! Visst du synes den sitter fint på så go for it :-)

Skrevet

Jeg synes den var veldig fin, da den både var tradisjonell og anderledes. (men så velger jeg jo selv mest sannsynlig en fra Sincerity da, så jeg er kanskje partisk :-))

Det kommer selvsagt ann på hvordan den blir på bruden, og litt også hva som er hennes stil, men det er absolutt ikke tilfelle at man må være størrelse small for å bruke en kjole som det der! Selv er jeg st 40, og har prøvd flere kjoler, og kommet fremm til at kjoler med korsett ala den på bilde passet meg utmerket, da den virkelig fremmhevet midjen min og fikk den til å se superslank ut, samt at korsettet dytter opp det tyngdekraften har begynnt å presse nedover :-D

Når det er sagt, har vi alle forskjellige former og kropper , så det vil alltid være forskjell på hva som passer til hvem, og det vil helt sikkert også være delte meninger om hva som er bra til hvilken type kropp. Så lenge bruden føler seg vakker, har hun gjort et godt valg er nå min mening.

Ps - Kristin S. Da jeg var i tilsvarende situasjon (forhørte meg rundt etter min kjole i butikker fjernt og nært ) fikk jeg tilbud fra en salong om at de kunne bestille kjolen, og dersom jeg ikke likte den etter prøving, var det oK dersom jeg kjøpte en annen kjole hos dem. Kanskje du kan få en tilsvarende deal ett sted?

Kan også lønne seg å prøve kjoler som ligner i fasongen (korsettliv, stropper og prinsesseskjørt) - da du vil få en indikasjon om det kan passe til deg (men det høres jo slik ut da :-))

-Smilepia-

Gjest Catwoman
Skrevet

Fin kjole. Men hvorfor kunne ikke modellen ha stått mer oppreist så hadde jeg sett enda litt bedre?

Forstår ikke helt du som mener at man må værre minimum 175 og størrelse 36/38 for bruke den :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...