Gå til innhold

Hva med denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin den! Likte ikke helt mønsteret, var litt bunad-aktig på toppen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

synes ikke noe om den mørke farven......

Gjest Anonymous
Skrevet

syns den var fin jeg.. det spørs jo helt hva slags stil DU har...den kjolen passer nok ikke like godt til alle.

Skrevet

Jepp, jeg syntes også den er flott og spesiell. Litt annerledes enn alle andre sin :-)

Har du prøvd den på også?

Er jo ofte sånn at de kjolene man syntes ser best ut på bilder, kanskje ikke er helt den som ser best ut på kroppen. Kanskje du faller for en helt annen når du først er ute og prøver? Eller kanskje det er nettopp denne som er drømmekjolen?

Skrevet

Jeg liker den! Finere enn mange av de kjedelige tradisjonelle kjolene. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes også at den var fin (men jeg er heller ikke glad i de tradisjonelle brudekjolene).

Skrevet

Lullu: Nei har ikke prøvd den på ennå. Har ikke funnet noen som leier den ut. Grunnen til det er at det ytterste stoffet er så tynt så det går så lett i stykker..

Da må jeg i tilfelle bestille den og kjøpe den. Men man vil jo gjerne prøve før man kjøper!

Så jeg vet ikke ennå hva jeg skal gjøre..Men det går kanskje an å bestille den og brudesalongen kan returnere den om den ikke passer?

Skrevet

Jeg syns den var veldig fin - en utradisjonell kjole som gjestene vil huske!

Skrevet

Kjempefin!! Men hadde vært enda finere uten "dillet" på stroppene...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Den var uvanlig, askepottaktig og rett og slett en kjole som jeg kunne ha brukt!

Skrevet

Den var nydelig! Jeg har alltid helt mot helt tradisjonelle kjoler, men et London-besøk med pappa forandret min mening.

Utrolig fint med det mønsteret, man skiller seg litt ut, pluss at de hanskene satte frikken over i-en :)

Skrevet

Kjempefin kjole for de som kler den. Dvs. en som er minimum 1,75 høy, har ultrasmalt liv og bruker str. 36/38.

Skrevet
Kjempefin kjole for de som kler den. Dvs. en som er minimum 1,75 høy, har ultrasmalt liv og bruker str. 36/38.

tull!

Skrevet

Gjest 1: Det er meg det vettu! :-) Er 1.76 og har str. 36/38.. Om jeg har ultrasmalt liv er vel en helt annen sak!! :P Men det kan man vel få gjort noe med! Ennå 7 mnd til bryllupet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...