WinterDawn Skrevet 2. oktober 2016 #2 Skrevet 2. oktober 2016 Ikke kontakt med far, men mamma er min absolutt beste venn og støttespiller. Tidligere hatt noen tøffe år med henne i løsrivingsfasen, men nå er forholdet vårt veldig godt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #3 Skrevet 2. oktober 2016 Far er dør (og takk for det) og har ingen kontakt med mor. Anonymkode: 45c28...8f5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #4 Skrevet 2. oktober 2016 Elsker mine foreldre, bor under 15 min unna og vil helst treffe de hver uke. Trenger jeg råd eller hjelp er det de jeg vender meg til (og mannen min, selvsagt) Sender de snap av barnebarnet hver dag, og chatter også med mamma på snap omtrent hver dag. Har et veldig nært forhold til foreldrene mine. Anonymkode: 7719f...049 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #5 Skrevet 2. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Per i dag? Anonymkode: efacf...c1b Spørs på hva de mener om valgene jeg gjør. Om de mener jeg gjør noe riktig valg så er alt bra og om de mener jeg gjør noe dårlig valg så er helvete løs Anonymkode: 23860...b34 2
Teddi Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg har og har alltid hatt et helt fantastisk forhold til begge mine foreldre. Vi snakker ofte sammen, og møtes ofte. Spør hverandre om hjelp og råd. Kan snakke sammen om alt eller ingenting. Vi er flinke til å finne på ting sammen, og de forguder barnebarnet sitt. Og han forguder dem, noe som gjør at jeg setter uendelig pris på dem og alt de gjør.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Veldig bra. Møtes svært ofte. Anonymkode: 1ae19...8ea
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 Har et bra forhold til min mor. Forhold til min far er ikke eksisterende, noe som er veldig bra.
Gjest Hilde123 Skrevet 2. oktober 2016 #9 Skrevet 2. oktober 2016 Fantastisk forhold med begge foreldrene mine Møtes gjerne en gang i uken eller hver 14. dag, alt ettersom de er hjemme eller ute og farter rundt i bobilen. Blir litt ekstra telefonsamtaler med ho mor nå som jeg er gravid for første gang og hiver meg etter mobilen hver gang noe merkelig skjer inni magen. Og da må jo mormor være på plass og fortelle dette nervevraket at alt er i skjønneste orden
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 Bestevenn med mamma, pappa bare bruker meg, så ikke veldig godt forhold til han. Selvom han tror vi har det.... Anonymkode: 741f3...68c
Linituss Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 Har et ganske middelmådig forhold til foreldrene mine. Føler ikke jeg kan dele noe med de utover overfladisk snakk om været og hvordan det går på jobb osv. Mamma ringer meg kanskje en gang i måneden, oftere sjeldnere enn det, eller når hun trenger hjelp med data. Ellers snakker vi lite, sender ikke særlig med sms/mail heller. Er heller ikke så mye på besøk hjemme. 1-2 ganger i året kanskje. De besøker heller aldri meg. 1
emilie123 Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 Min far er død (like greit) og min mor har jeg idag et brukbart forhold til. Det har ikke alltid vært slik.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, Linituss skrev: Har et ganske middelmådig forhold til foreldrene mine. Føler ikke jeg kan dele noe med de utover overfladisk snakk om været og hvordan det går på jobb osv. Mamma ringer meg kanskje en gang i måneden, oftere sjeldnere enn det, eller når hun trenger hjelp med data. Ellers snakker vi lite, sender ikke særlig med sms/mail heller. Er heller ikke så mye på besøk hjemme. 1-2 ganger i året kanskje. De besøker heller aldri meg. Hvorfor er det slik tror du? At du ikke kan dele ting? Mye kritikk i oppveksten? Anonymkode: 2392b...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #14 Skrevet 2. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Per i dag? Anonymkode: efacf...c1b Bra. Anonymkode: 79c4f...d02
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 Mamma er min bestevenn🙊💕. Med pappa er det veldig liten kontakt. Anonymkode: 6aaa0...6ea
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #17 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg hadde ikke klart meg uten mamma, og hun er den nærmeste i livet mitt. Pappa er død, og det er helt greit, han var ikke så snill. Anonymkode: 09457...e6c
Clemencia Skrevet 2. oktober 2016 #18 Skrevet 2. oktober 2016 Veldig godt forhold til begge to. De bor 1,5 time unna, men ses noen ganger i mnd. Periodevis snakker vi mye på tlf., og spesielt mamma har jeg et nært forhold til. Hun ringer meg som regel når hun trenger noen å prate med eller råd (kanskje litt motsatte roller her, men det er greit). Takknemlig for foreldrene mine! Hadde en kaotisk oppvekst på mange måter, med mye alkohol, psykisk sykdom og at de hadde det fælt sammen - men idag er alt snudd.
Byjenta! Skrevet 2. oktober 2016 #19 Skrevet 2. oktober 2016 har et helt fantastisk forhold til mine foreldre
Wit Skrevet 3. oktober 2016 #20 Skrevet 3. oktober 2016 Vi snakker sammen på telefon noen ganger måneden, og sees noen ganger i året. Går stort sett i vær og vind og helt "ufarlige" temaer. Holdt på å kutte de helt ut for en del år siden, men det er en helt annen sak. Så derfor har vi kontakt idag stort sett på grunn av at vår datter skal ha sine besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå