Gå til innhold

Brud 2018


Byjenta!

Anbefalte innlegg

På 6.3.2017 den 15.47, Lykkepia skrev:

Oi.. ja det koster nok en del med hotell.. Vi er så heldig at vi bruker et samfunnshus som er like i nærheten, så vi betaler rundt 2000,- for å låne det i 5 dager (da har vi god tid til pynting og rydding).  Blir 80 gjester hos oss å... Tenker også at det kun er noe som skjer en gang i livet, så ønsker å gjøre det så fint som mulig, selv om det koster litt... Vi betaler alt selv  :)

Ja, vi betaler 4000 for et klubbhus fra fredag ettermiddag -  søndag formiddag =) Da er det inkl. vasking =) @Lykkepia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal gifte meg 11. august 2018 i Bergen :nori: Fått fikset kirke og lokale, og har smått begynt å prøve brudekjoler. Har heldigvis ei venninne som er frisør som har fått jobben å fikse hår/sminke :-) Men mye gjenstår... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AHO skrev:

Skal gifte meg 11. august 2018 i Bergen :nori: Fått fikset kirke og lokale, og har smått begynt å prøve brudekjoler. Har heldigvis ei venninne som er frisør som har fått jobben å fikse hår/sminke :-) Men mye gjenstår... :overrasket:

Så herlig! Syntes dette er så spennende å planlegge alt! Og er spennende se hvordan det går med andre som planlegger også! :)

Jeg har kjole og diadem/tiara. :) Har kjøpt og ordna en del, men mye igjen! :) Tida går fort, 1 år 3 mnd og 10 dager igjen i dag! Hehe. Nedtelling for full guffe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg også sommeren 2018 :laugh: Vi har bestemt lokale og fått klarsignal om at de har ledig på datoen vi ønsker oss (18.august), så nå mangler bare skriftlig bekreftelse :laugh:  Hadde ikke tenkt å se prøve noen kjoler før om en god stund, men så gikk jeg tilfeldigvis innom en salong, og der tror jeg at jeg fant den gitt :rodmer: Har jo sett masse på nett allerede selv lenge før vi forlovet oss så visste jo litt hva jeg var ute etter, da. Men sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 17.42, Byjenta! skrev:

 

 

Hvilken dato har dere valgt? og meny? :)

Ååå! Ja, men er jo lurt å bestemme allerede da. :) Her vi bor iallefall må man bestille lokale rundt 1-1,5 år i forveien, kirke ble bestilt 1.mars :) Hehe, vi har planlagt en god del! Har jo brudekjole og tiara også, men har jo en del igjen da :) Hvilke dato skal dere? @Strawberry Fields? :)


Ja, jeg bor i Oslo, så det er mange lokaler å velge mellom sånn sett. Vi skal bare gifte oss på tinghuset, og det får ikke bookes før man har bestilt vigselsattest... Så en stund til. :fnise: Akkurat nå tenker vi 10. juni, men spørs mest på når lokalet vi velger har ledig. Jeg skal se besøke tre forskjellige nå i april, så da håper jeg det blir bestemt! 

Åå, gleder meg til å finne kjole. Og tiara er så fint! Jeg venter litt med å prøve, til jeg føler kroppen er klar... Blir nok et fint antrekk til tinghuset og så ordentlig brudekjole til festen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2017 den 16.45, Hikari skrev:

Jeg gifter meg også sommeren 2018 :laugh: Vi har bestemt lokale og fått klarsignal om at de har ledig på datoen vi ønsker oss (18.august), så nå mangler bare skriftlig bekreftelse :laugh:  Hadde ikke tenkt å se prøve noen kjoler før om en god stund, men så gikk jeg tilfeldigvis innom en salong, og der tror jeg at jeg fant den gitt :rodmer: Har jo sett masse på nett allerede selv lenge før vi forlovet oss så visste jo litt hva jeg var ute etter, da. Men sånn kan det gå!

Så moro! Finner man den rette kjolen så er det jo fantastisk! Jeg prøvde 3 kjoler, men den første kjolen er den som ble kjøpt! Akkurat slik jeg ønsket meg, falt for den med en eneste gang! :)

På 6.4.2017 den 9.36, Strawberry Fields skrev:


Ja, jeg bor i Oslo, så det er mange lokaler å velge mellom sånn sett. Vi skal bare gifte oss på tinghuset, og det får ikke bookes før man har bestilt vigselsattest... Så en stund til. :fnise: Akkurat nå tenker vi 10. juni, men spørs mest på når lokalet vi velger har ledig. Jeg skal se besøke tre forskjellige nå i april, så da håper jeg det blir bestemt! 

Åå, gleder meg til å finne kjole. Og tiara er så fint! Jeg venter litt med å prøve, til jeg føler kroppen er klar... Blir nok et fint antrekk til tinghuset og så ordentlig brudekjole til festen etterpå.

Ååå =) men det blir spennende :D

 

Endret av Edie
Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Rosarose- skrev:

Vi gifter oss 16.06.2018 <3

Så moro! Planlagt mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 19.24, Rosarose- skrev:

Vi gifter oss 16.06.2018 <3

Vi skal også gifte oss da. :)

Siden forlovelsen er helt ny, har vi bare bestemt dato, og jeg har spurt ei venninne om hun vil være forlover. Vi har bestemt oss for hvor i landet vi vil gifte oss (vi har familie fra hver vår kant av landet), men ikke helt landet på om vi vil ha kristen eller human etisk vielse. Det aller, aller viktigste for oss er at lokalet vi gifter oss i har god akustikk. Også skal festlokalet romme de rundt oss som vi er glade i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Min forlovede og jeg skal gifte oss i juni 2018, stresset allerede:fnise: Kjolen er klar, dressen er klar, hvem som skal ordne sminke og hår er klar, gjestene, stilen og datoen er klar. Vi vet hva vi ønsker av mat og kake. Så mangler igrunn lokaler som er det største som må finnes ut av, og ringer da:) Nå husker jeg faktisk ikke om jeg har glemt noe:fnise: 

Anonymkode: db39c...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Min forlovede og jeg skal gifte oss i juni 2018, stresset allerede:fnise: Kjolen er klar, dressen er klar, hvem som skal ordne sminke og hår er klar, gjestene, stilen og datoen er klar. Vi vet hva vi ønsker av mat og kake. Så mangler igrunn lokaler som er det største som må finnes ut av, og ringer da:) Nå husker jeg faktisk ikke om jeg har glemt noe:fnise: 

Anonymkode: db39c...981

Så herlig! :) Deilig få ordna ting, hvilke stil skal dere ha da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Byjenta! skrev:

Så herlig! :) Deilig få ordna ting, hvilke stil skal dere ha da? :)

Jaa, greit å få ordna ting tidlig:) Vi skal ha tema natur i en klassisk stil:) Hva med dere?:) 

Anonymkode: db39c...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaa, greit å få ordna ting tidlig:) Vi skal ha tema natur i en klassisk stil:) Hva med dere?:) 

Anonymkode: db39c...981

Aah =) vi skal ha 3 forskjellige farger ;)

Ikke noe spesielt tema.

Ja, er i grunn ikke SÅ tidlig heller, er kun snart et år til... et år og 3 mnd ca til oss, så ikke så veldig lenge :) lokale og kirke og slikt må bookes tidlig her, og det er gjort :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Hei. Min forlovede og jeg skal gifte oss i juni 2018, stresset allerede:fnise: Kjolen er klar, dressen er klar, hvem som skal ordne sminke og hår er klar, gjestene, stilen og datoen er klar. Vi vet hva vi ønsker av mat og kake. Så mangler igrunn lokaler som er det største som må finnes ut av, og ringer da:) Nå husker jeg faktisk ikke om jeg har glemt noe:fnise: 

Anonymkode: db39c...981

Oi, det var mer enn oss, som har.... dato.  :fnise: 

jeg har sittet på Pinterest de siste dagene og sett på kjole, hår, invitasjoner, farger, dekorasjoner. Jeg elsker gult, så det må nesten bli det. Og selv om jeg har vært litt fram og tilbake angående hvit kjole, blir det nok det.

tenkte å ringe litt rundt til noen lokaler til uka, og sjekke om kirkene er ledig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om frisører generelt stiller opp med å fikse frisyre og sminke på søndager? Om det er mulig å avtale mot søndagstillegg eller noe... Et av stedene vi vurderer har nemlig alle lørdager opptatt i juni, så da tenker vi søndag er bedre enn fredag. Er bare dette med frisør som gjør meg litt nervøs... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da ble det endelig booket, 16. juni 2018! :nordvesta: 
Merker jeg begynner glede meg veldig, nå når vi har sted og dato. I dag bestilte vi sånne Save The Date-kort, som vi tenkte sende ut til sommeren en gang. Og så sender vi vel invitasjoner i vinter.
Ah, det er så spennende!
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Strawberry Fields skrev:

Da ble det endelig booket, 16. juni 2018! :nordvesta: 
Merker jeg begynner glede meg veldig, nå når vi har sted og dato. I dag bestilte vi sånne Save The Date-kort, som vi tenkte sende ut til sommeren en gang. Og så sender vi vel invitasjoner i vinter.
Ah, det er så spennende!
 

Så moro! Vi lagde invitasjonene ferdig i helgen! :) Skal sende de ut i slutten av januar / tidlig februar neste år =) Hadde kjøpt inn alt, så da lagde vi de. :) Har også fått bryllupsbil nå! toastmaster og :) Ordnet høytalere. Så blir bra dette! :D 

 

Når klokka på dagen skal dere ha vielsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Byjenta! skrev:

Så moro! Vi lagde invitasjonene ferdig i helgen! :) Skal sende de ut i slutten av januar / tidlig februar neste år =) Hadde kjøpt inn alt, så da lagde vi de. :) Har også fått bryllupsbil nå! toastmaster og :) Ordnet høytalere. Så blir bra dette! :D 

 

Når klokka på dagen skal dere ha vielsen? :)

Så bra! Dere ordner så mye! Vi har høyttalere og sånn tilgjengelig på lokalet, så slipper ordne med det i alle fall. Jeg tror vi kommer til å lage invitasjoner online, slik vi gjorde med save the date-kortene. Veldig enkelt og greit! :)

Vi skal gifte oss på tinghuset, så blir en dag tidligere i uka (festen er på lørdag, og tinghuset har kun oppe i hverdagene). Tenkte si at de som vil kan være med på vielsen, men hadde egentlig tenkt den ikke blir så big deal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Strawberry Fields skrev:

Så bra! Dere ordner så mye! Vi har høyttalere og sånn tilgjengelig på lokalet, så slipper ordne med det i alle fall. Jeg tror vi kommer til å lage invitasjoner online, slik vi gjorde med save the date-kortene. Veldig enkelt og greit! :)

Vi skal gifte oss på tinghuset, så blir en dag tidligere i uka (festen er på lørdag, og tinghuset har kun oppe i hverdagene). Tenkte si at de som vil kan være med på vielsen, men hadde egentlig tenkt den ikke blir så big deal. 

Ja, er koselig å ordne! :)

Dette blir nok super bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...