PecanPie Skrevet 25. april 2017 #61 Skrevet 25. april 2017 På 23.4.2017 den 22.04, Strawberry Fields skrev: Da ble det endelig booket, 16. juni 2018! Merker jeg begynner glede meg veldig, nå når vi har sted og dato. I dag bestilte vi sånne Save The Date-kort, som vi tenkte sende ut til sommeren en gang. Og så sender vi vel invitasjoner i vinter. Ah, det er så spennende! Vi har sannsynligvis snart lokalet i boks. Nå må jeg bare få pushet mannen til å ringe kirkekontoret. Siden han er den av oss som er medlem i Den norske kirke, tenker jeg det er greit at han ringer... Vi dropper nok Save the date-kort, men finner noen skikkelig fine trykksaker som går igjen gjennom hele bryllupet isteden.
Byjenta! Skrevet 26. april 2017 Forfatter #62 Skrevet 26. april 2017 8 timer siden, PecanPie skrev: Vi har sannsynligvis snart lokalet i boks. Nå må jeg bare få pushet mannen til å ringe kirkekontoret. Siden han er den av oss som er medlem i Den norske kirke, tenker jeg det er greit at han ringer... Vi dropper nok Save the date-kort, men finner noen skikkelig fine trykksaker som går igjen gjennom hele bryllupet isteden. Spennende! Vi heller valgte ikke noe "save the date kort". Men vi lagde en facebook gruppe vi, og inviterte gjestene. Siden det er midt i fellesferien og hele familien til mannen min bor mange mil vekk herfra. Sendte melding til de som ikke har facebook.
PecanPie Skrevet 26. april 2017 #63 Skrevet 26. april 2017 43 minutter siden, Byjenta! skrev: Spennende! Vi heller valgte ikke noe "save the date kort". Men vi lagde en facebook gruppe vi, og inviterte gjestene. Siden det er midt i fellesferien og hele familien til mannen min bor mange mil vekk herfra. Sendte melding til de som ikke har facebook. Vi har med overlegg lagt bryllupet utenfor ferien. De aller fleste har en overkommelig reisevei, og jeg kan forstå de som velger å ikke reise 200 mil én vei, "bare" for å overvære bryllupet vårt. Vi tenker å organisere så man kan få overnatting til en overkommelig pris også. Det skal være hyggelig og lettvint å være gjest i bryllup, syns jeg. 3
Byjenta! Skrevet 27. april 2017 Forfatter #64 Skrevet 27. april 2017 På 26.4.2017 den 9.12, PecanPie skrev: Vi har med overlegg lagt bryllupet utenfor ferien. De aller fleste har en overkommelig reisevei, og jeg kan forstå de som velger å ikke reise 200 mil én vei, "bare" for å overvære bryllupet vårt. Vi tenker å organisere så man kan få overnatting til en overkommelig pris også. Det skal være hyggelig og lettvint å være gjest i bryllup, syns jeg. Åja Ja vi har lagt det til fellesferien så det er lettere for de i familien til min mann som bor 64 mil vekk herfra å komme. Lettere for de komme i fellesferien da mange har fri, enn å ta ferie og komme nedover ellers i året.
brud18 Skrevet 18. mai 2017 #65 Skrevet 18. mai 2017 Vi skal gifte oss 28. juli 2018 Har booket lokale, kirke, spurt forlovere, kjøpt kjole, booket fotograf og sendt ut save-the-date 1
Byjenta! Skrevet 26. mai 2017 Forfatter #66 Skrevet 26. mai 2017 På 18.5.2017 den 19.19, brud18 skrev: Vi skal gifte oss 28. juli 2018 Har booket lokale, kirke, spurt forlovere, kjøpt kjole, booket fotograf og sendt ut save-the-date Så fantastisk moro! :D
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #67 Skrevet 26. mai 2017 Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6
Byjenta! Skrevet 27. mai 2017 Forfatter #68 Skrevet 27. mai 2017 På 26.5.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev: Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6 Spørs jo veldig hvor stort dere skal ha det og hva dere skal det Vi begynte for fullt i januar-februar og vi skal gifte oss juli neste år! Her blir ting booket tidlig, og lokale, kirke, bil, osv.... er i full orden har laget invitasjonene klare til å sende på nyåret. Men har jo en del igjen og :D 1
Strawberry Fields Skrevet 28. mai 2017 #69 Skrevet 28. mai 2017 På 26.5.2017 den 15.29, AnonymBruker skrev: Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6 Neida, dere har god tid! Det kommer bare an på hvor populært lokale dere ønsker er (hvis dere har ett i tankene). Vi besøkte litt forskjellige, og ga dem ca. tid på når vi tenkte gifte oss, så ga de oss ledige datoer i den perioden. Null problem 1
Enigma8 Skrevet 5. juni 2017 #70 Skrevet 5. juni 2017 På 5/26/2017 den 16.29, AnonymBruker skrev: Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6 Samme her, vi tenker august neste år og har ikke begynt å booke noe enda 🤣 Må vel snart begynne å sette i gang for føler tiden går veldig fort. Men foreløpig har vi følelsen av at det er 'lenge til og vi har god tid.' 😁 Gratulerer til alle dere andre forresten. 🥂
Byjenta! Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #71 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, Enigma8 skrev: Samme her, vi tenker august neste år og har ikke begynt å booke noe enda 🤣 Må vel snart begynne å sette i gang for føler tiden går veldig fort. Men foreløpig har vi følelsen av at det er 'lenge til og vi har god tid.' 😁 Gratulerer til alle dere andre forresten. 🥂 Gratulerer selv! :D SÅ moro! ♥
PecanPie Skrevet 5. juni 2017 #72 Skrevet 5. juni 2017 På 26.5.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev: Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6 Neida, vi har lokalet på plass, fordi det er på jobben til en av foreldrene våre. Og musikken, fordi det er noen vi kjenner. Ellers gjenstår det aller meste. Vi var innom lokalet i går for å måle og drodle litt. "Hovedrommet" er på nesten 500 kvm, så her må det jobbes snart!
Grace Skrevet 21. juli 2017 #73 Skrevet 21. juli 2017 På 26.5.2017 den 10.29, AnonymBruker skrev: Tenker å gifte oss august 2018, men altså.... er vi seint ute alt? Har ikke gjort noe som helst annet enn å tenke at det blir august. Anonymkode: 985df...3b6 Kommer vel som de andre her sier an på hvor populært det er. Vi skal gifte oss i Oslo i august 18, og mye av det vi har forespurt er allerede opptatt.
MrsWeasley Skrevet 31. august 2017 #74 Skrevet 31. august 2017 Kjole, lokale og vigsler i boks. Går sakte, men sikkert fremover 😊😅
PaperFlower Skrevet 31. august 2017 #75 Skrevet 31. august 2017 Jeg skrev her inne tidligere at jeg skulle gifte meg på vinteren 2018, men det har forandret seg! Nå blir det sommerbryllup 2018 istedet, siden det blir mye lettere med tanke på planlegging og lignende. (Uten at jeg skal gå så mye inn på detaljer, siden jeg ikke vil bli gjenkjent.) Blir fint det også, men på en helt annen måte selvfølgelig.
Byjenta! Skrevet 31. august 2017 Forfatter #76 Skrevet 31. august 2017 7 timer siden, PaperFlower skrev: Jeg skrev her inne tidligere at jeg skulle gifte meg på vinteren 2018, men det har forandret seg! Nå blir det sommerbryllup 2018 istedet, siden det blir mye lettere med tanke på planlegging og lignende. (Uten at jeg skal gå så mye inn på detaljer, siden jeg ikke vil bli gjenkjent.) Blir fint det også, men på en helt annen måte selvfølgelig. ÅÅå, men det er jo spennende! masse lykke til =)
PaperFlower Skrevet 31. august 2017 #77 Skrevet 31. august 2017 9 minutes ago, Byjenta! said: ÅÅå, men det er jo spennende! masse lykke til =) Jo takk og takk for det. 1
Sol Angelika Skrevet 12. desember 2017 #78 Skrevet 12. desember 2017 Jeg skal også gifte meg i 2018. Hvorfor har dere valgt måneden dere har valgt? Vi har ikke satt dato enda, så jeg er veldig på etterskudd føler jeg. Dere har jo full kontroll
Byjenta! Skrevet 13. desember 2017 Forfatter #79 Skrevet 13. desember 2017 20 timer siden, Sol Angelika skrev: Jeg skal også gifte meg i 2018. Hvorfor har dere valgt måneden dere har valgt? Vi har ikke satt dato enda, så jeg er veldig på etterskudd føler jeg. Dere har jo full kontroll Vi har valgt juli for det første syntes vi det er en veldig fin mnd, og det er som regel varmt og deilig ute. Og i tillegg har vi bryllupet i fellesferien, som gjør det enklere for familien til mannen min som kommer ganske langveisfra å komme. Vi har alt ferdig planlagt, skal hente brudekjolen hjem nå før jul Er litt å gjøre igjen da Bare 7 mnd til nå =) Blir spennende
Sol Angelika Skrevet 13. desember 2017 #80 Skrevet 13. desember 2017 3 timer siden, Byjenta! skrev: Vi har valgt juli for det første syntes vi det er en veldig fin mnd, og det er som regel varmt og deilig ute. Og i tillegg har vi bryllupet i fellesferien, som gjør det enklere for familien til mannen min som kommer ganske langveisfra å komme. Vi har alt ferdig planlagt, skal hente brudekjolen hjem nå før jul Er litt å gjøre igjen da Bare 7 mnd til nå =) Blir spennende Det hørtes ut som veldig fornuftige grunner! Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå