Gå til innhold

Orgasme sammen med kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke - etter over to år sammen - klart å komme sammen med kjæresten. Får det alltid til dersom jeg er alene - og det ganske raskt. Det er akkurat som om jeg har en slags "sperre" og ikke klarer å slappe av nok til å kunne slippe meg helt løs. Kjæresten min blir jo litt frustrert når han ikke klarer å få meg til å komme... noen tips?

Anonymkode: e0dbf...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det påvirker deg sikkert litt at han blir frustrert, og sikkert at du hele tiden tenker på at du vil få det til sammen med ham. Prøv å slapp helt av, ikke tenk på det, og la det komme som det kommer. Det tok en goood stund her også. Men, da det først hadde skjedd en gang, ble det lettere for hver gang etterpå :)

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å ta saken i egne hender? La han ta deg i skje og så fingrer du deg samtidig.

Skrevet

Dette er ikke alltid like enkelt. Jeg og dama har nå vært sammen i over fire år, og får det heller ikke til. Det vil si hun har en sjelden gang fått det jeg anser som svært lette/ svake orgasmer når hun ligger på magen og gnir klitten mens jeg tar henne bakfra. Dette funker i beste fall en gang av 10. På egen hånd, eller med vibrator, eller vibrator og dildo, kommer hun ganske lett, og orgasmene er skikkelig kraftige. Jeg tror vi har prøvd "alt", men likevel så fungerer det ikke. Og vi er mer enn godt voksne, så det handler ikke om manglende erfaring eller dårlig kommunikasjon heller. Hun har rett og slett vanskelig for å få orgasme,  og jeg må bare akseptere det. Det kan dessverre hende at du har det på samme måten som henne.  Kjipt og noen ganger kjedelig, for dere begge. "Life is a bitch, and in the end you die....."

Anonymkode: ebec1...a3a

Skrevet

Jeg ville forsøkt å slappe mer av og ikke tenke så mye på det. Jeg har en venninne som var så lei av å høre mine digge og gjerne gjentatte orgasmer med de jeg hadde sex med. 

Jeg sa slapp mer av og spenn kroppen skikkelig når du føler du er i 'nærheten' til en orgasme. 

Jeg selv kommer best av å sitte på toppen eller han på toppen om jeg eller han masserer klitten samtidig. Prøvd vibrator i akten? ;-)

En dag kom venninnen min løpende og sa hun endelig hadde fått orgasme med kjæresten og sa det er den beste følelsen hun har hatt. Og da var hun godt voksen og vært sex aktiv siden hun var 14-15 år gammel. 

Jeg tenker, klarer hun det så tror jeg du klarer det også hehe. Heier på deg og kjæresten! ;-) 

Anonymkode: 04167...fa3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...