Gå til innhold

Menn: hva bruker dere Tinder til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest en del om det men hva sier dere til en nyskilt kompis om hva han kan bruke Tinder til?

Skriv gjerne alderen din.

Anonymkode: bedf5...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det for å finne kvinner jeg kan knulle mens dama er ute.

Anonymkode: 7fd85...91e

• Liker 2
Skrevet

få oppmerksomhet.. det er det det går mest ut på

Anonymkode: 6bda1...f4d

• Liker 1
Skrevet

Sånn "jeg synes du ser kjekk ut - jeg synes du også ser bra ut - klikk". That`s it

Anonymkode: 6bda1...f4d

Skrevet

Tidsfordriv. Sitter og sveiper mens jeg feks venter på bussen. Bryr meg egentlig ikke så mye om jeg får match, eller om personen er pen. Handler mest om å bare drive med et eller annet.

Skrevet

Jeg bruker tinder som ett lite håp til å treffe den rette... Ikke skjedd enda, men har da fått pratet med en del hyggelige folk. :)

Skrevet

Jeg vet ikke. Min bruk er veldig sporadisk. Bruker appen i en par ukers tid, får noen matcher. Aner ikke hva jeg skal skrive, sletter appen, bruker den ikke på en stund. Laster den så ned igjen og gjentar prosessen. Jeg ønsker meg vel en damevenn å prate med eller en kjæreste. Sex er jeg vant til å gå uten i lengre perioder (kanskje for godt vant), så den knullinga er ikke så viktig for meg, men ville jo sikkert vært stas det og.

Men jeg er bare helt elendig på å vite hva jeg skal skrive til fremmede som jeg bare har sett bilde av. Og jeg regner med at sannsynligheten for å ikke få et svar er alt for stor, og da blir det såpass demotiverende at egentlig så gidder jeg ikke. Samt at jeg føler et press på meg for å imponere, hvilket fjerner all moroa.

• Liker 1
Skrevet

Synes svarene deres delvis er litt overraskende.

Interessant!

TS

Anonymkode: bedf5...b2b

Skrevet

Får en jente svare, eller er du ikke interessert? haha:P svarer likevel...

I starten (20 år) brukte jeg det til å finne meg en hyggelig gutt med høye moraler som ikke var ute etter sex. Fikk ganske fort inntrykk av at mange var bare ute etter sex, så jeg benyttet sjangsen til å få bekreftelse og bare ha det morro. Det gikk så lenge at jeg begynte å få hat fra gutter som var bare helt imot at jeg drev og lå med folk jeg møtte. Noe jeg syntes var bare helt tåpelig, ettersom det var jo det de var ute etter også! :P Så fikk jeg dårlig følelse og ville ikke mer. Slutta å bruke det på 3/4 av et år, før jeg var tilbake og hadde en annen innstilling om at jeg ikke skulle møte flere folk, men kun legge ut masse momentsbilder bare for morro skyld og som tidsfordriv, og morro var det for det tikket inn maaange meldinger! haha

Etter hvert fikk jeg høre fra gutter at jeg var der kun for oppmerksomhetsskyld men var likevel en som ga dem inntrykk for å være en positiv, oppegående, spennende og ærlig person så jeg ble spurt av flere om å møtes, men jeg ville ikke. Det resulterte med at jeg bare ga opp, og nå synes jeg ikke at tinder er morsomt lenger (22 år idag). Jeg er fortsatt interessert i å møte en bra person, men er ikke på utkikk eller desperat. 

Dessuten syns jeg vel egentlig bare at alle menn er ute etter en ting, selv de som er faktisk snille og hyggelige, de kan også gå såpass langt og prøve å manipulere jenter til sengs. Den siste greide faktisk ikke det da, så jeg ser på meg selv om en proff til å forstå meg på mennesker og tolke gutter rett:)

Uansett så er jeg ikke interessert i en gutt, jeg vil ha en mann! Så vidt jeg har lært meg, så finnes ikke slike på tinder eller hotornot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...