AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 Hei! Jeg har nettopp startet med gelen Zalna for kviser og akne. Jeg har lenge slitt med kviser og akne, har brukt Skinoren som hadde hjalp ganske lite på pannen. Jeg vasket ansiktet mitt med saltvann hver morgen og kveld, som hjalp meg litt og gjorde at de meste kvisene på pannen hadde gått vekk. Nå har jeg fått Zalna- gelen for jeg blir ikke kvitt akne og kvisene på resten av ansiktet. Jeg har nå brukt den 1 uke nå, men har fått skikkelig kviseutbrudd. Jeg har fått kviser på haken og flere kviser i kinnene etter bare en ukers bruk, og jeg vil helst unngå å få "tilbake" kvisene jeg har slitt så mye med. Noen som har erfaring med Zalna-gelen? Anonymkode: 20701...0e9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Har god erfaring med zalna! Er nesten fri for kviser nå. Jeg gikk på isotretinoin for noen år siden, men fikk tilbakefall. Begynte på zalna gel i vår. Ble nesten heilt kvisefri. Men ganske tørr i perioder. Gi den et forsøk. Det er vanlig at det blir litt verre først. Lykke til Anonymkode: be944...2a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå