bergen28 Skrevet 1. oktober 2016 #1 Skrevet 1. oktober 2016 kan vi ikke ta opp den gode gamle diskusjonen om kvinner virkelig mener størrelsen har noe og si? og hva er da liten , normal , stor og diger? hva er den ultimate kjøttmeis størrelse? og hva er egentlig greia? er penis størrelse og tanker hos men det samme som kvinner og bryst/rompe?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #2 Skrevet 1. oktober 2016 Under 17 cm lang og 13 cm omkrets er lite. Og ja, det har mye å si!!! Anonymkode: b7cd5...719 3
TinaChristina Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Jessufader jeg er så lei av disse evinnelige penis-trådene! Er dere så usikre på dere selv? Hvorfor ikke bare nyte sex mens man kan! 9
bergen28 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2016 4 minutter siden, CaramelDevil skrev: Jessufader jeg er så lei av disse evinnelige penis-trådene! Er dere så usikre på dere selv? Hvorfor ikke bare nyte sex mens man kan! er helt ny her. og såg det var så mange som lurte på det,,.. ja sex kan nytes til og med uten kuk, så usikker er eg ikke, tvert i mot.. nøkkelen til og få kvinnen i klimax er og være sikker;)
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Stor; over 16cm lang og 14cm omkrets. Det beste er uansett en som kan bli ordentlig hard, og som har en bøy oppover slik at den treffer g-punktet. Og en mann som kan bruke den. Min beste var helt gjennomsnittlig i størrelse. Men han kunne sexe som en gud. Anonymkode: acf03...c9e 2
bergen28 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2016 det er mye småting som kan gjøres i en vagina, er ikke mest mulig kjøtt frem og tilbake fortest mulig som alltid er løsningen.. eg har godt over gjennomsnittet, og langt ifra det kun funke og gi gass
MissCroft Skrevet 1. oktober 2016 #7 Skrevet 1. oktober 2016 Naturligvis skal en penis være diger! Alt under 40 cm er knuslete, og den må være på dimmen med en knyttet neve. Trodde det var noe alle visste...... 1
SlemUlv Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Menn bryr seg mer om størrelsen en de fleste kvinner gjøre. Fordi de fleste menn er overbevist om at ALLE kvinner er sizequeens.. 1
bergen28 Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2016 fakta er at det ikke er noe fasit.. noen går kun etter hestkuk, noen driter i det så lenge det er en kuk, noen jenter fåretregger kloris touch istede for penetrering.. noen sier de ikke bryr seg fordi de er sammen med en som har liten.. og noen takler ikke tanken på en stor kuk.. så og si at jenter ikke bryr seg er helt feil, for alle er forskjellige,, akkurat som hos gutter,, noen er helt gal etter analsex, noe eg feks ikke syns er noe intresant, mens noen like bj, store pupper og noen små.. pluss den yngste generasjonen no har vokst opp i ett samfunn hvor de tror stor kuk er det som er " kult" og liten er fælt.... før gikk ikke folk og snakket om sex og kuken osv... i dag skal damene være fit, stram kropp og trang, guttene skal være muskulære og ha stor kuk. så har du den delen som vil ha pappakropp... så konklusjonen er, så lenge damen er søkk gjennomvåt . ampusten og har skreke de siste minuttene når du er ferdig så har du fått det til.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #10 Skrevet 2. oktober 2016 På Saturday, October 01, 2016 den 6.06, AnonymBruker skrev: Under 17 cm lang og 13 cm omkrets er lite. Og ja, det har mye å si!!! Anonymkode: b7cd5...719 Hilsen bøttefitta fra nord😂 Anonymkode: 69506...31f
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 På 1.10.2016 den 6.06, AnonymBruker skrev: Under 17 cm lang og 13 cm omkrets er lite. Og ja, det har mye å si!!! Anonymkode: b7cd5...719 Nei. Anonymkode: c0cbf...635
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: c0cbf...635 Syns litt synd på deg som tar til takke med små guttetisser, du kan vel umulig få så mye ut av det Anonymkode: b7cd5...719
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 Størrelse har noe å si. Vi med peniser under snittet passer ikke sammen med de med digre vaginaer. Men det er tross alt flest av de som er rundt gjennomsnittet hos begge kjønn, og lite å lage noe noe problem av. Anonymkode: eae59...78d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå