Gå til innhold

HJELP, sang som ringetone på iPhone?? (nyeste versjon iOS og iTunes)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd alt jeg kan (ved hjelp av youtube videoer osv) å få til å bruke en sang som ringetone men får det ikke til.. Har prøvd både å laste ned fra nettet gratis, og å kjøpe via iTunes men ingenting funker. Har endret på innstillingene til iTunes, endret filnavn osv... 

Noen? 

Anonymkode: e5ede...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sang du ønsker som ringetone på iPhone må du kjøpe som ringetone. Du får ikke til det på noen annen måte, med mindre du skaffer deg et program eller no for å få korta ned sangen. Den kan ikke være mer enn maks 30sek lang fant jeg ut for noen år siden, da dreit jeg i hele greia og kjøpte ringetona i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd alt jeg kan (ved hjelp av youtube videoer osv) å få til å bruke en sang som ringetone men får det ikke til.. Har prøvd både å laste ned fra nettet gratis, og å kjøpe via iTunes men ingenting funker. Har endret på innstillingene til iTunes, endret filnavn osv... 

Noen? 

Anonymkode: e5ede...add

Du kan prøve å laste ned Zedge og sjå om den finnes der. Viss den gjer det, er det berre å laste den ned og sette som ringetone. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tdm900 skrev:

En sang du ønsker som ringetone på iPhone må du kjøpe som ringetone. Du får ikke til det på noen annen måte, med mindre du skaffer deg et program eller no for å få korta ned sangen. Den kan ikke være mer enn maks 30sek lang fant jeg ut for noen år siden, da dreit jeg i hele greia og kjøpte ringetona i stedet.

Nja, det der stemmer ikke helt med mine erfaringer. På tidligere iOS har jeg hatt vanlige sanger som ringetone, altså med full lengde, men det får jeg ikke til nå. Og nå har jeg også fått lasta ned sanger fra nettet som jeg har fått korta ned i iTunes, til 19 sek eller noe. Men det er fortsatt ikke mulig å få brukt de som ringetone. 

Anonymkode: e5ede...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bergtekjen skrev:

Du kan prøve å laste ned Zedge og sjå om den finnes der. Viss den gjer det, er det berre å laste den ned og sette som ringetone. :)

Zedge finnes ikke på apple store :/ 

Anonymkode: e5ede...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Android ❤

Anonymkode: b535d...4c2

Jeg er ikke så veldig fan av Android. - ts

Anonymkode: e5ede...add

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Android ❤

Anonymkode: b535d...4c2

En billig og dårlig erstatning for iOS Blir aldri fortrolig med de, de gangene jeg skal hjelpe noen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...