AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Jeg er på jakt etter min fremtidige mann. Og derfor driver jeg å tenker på litt forskjellig for tiden, så vil gjerne ha noen innspill, både fra menn og fra andre jenter som har erfaringer med det samme. 1: Jeg er en jente på 23 år, men ønsker helst en mann på rundt 26-32 år der 28-30 ville vært perfekt. Selv ser jeg ganske ung ut, blir ofte tatt for å være under 20, men jeg kler meg ikke som en 18 åring. Klesstilen min er egentlig ganske voksen og elegant, bruker mye kjoler og skjørt, og kåper nå som det begynner å bli kaldere. Sminker og ordner meg alltid, liker å se feminin ut og liner å kle meg ordentlig. Så første spørsmålet mitt er da, kunne du som mann i denne alderen vært sammen med en jente på 23 år, selv om hun så enda yngre ut enn dette igjen? Personlighetsmessig har jeg aldri vært hun mest høylytte og slikt, og jeg fester sjeldent og har aldri/vil aldri ligge rundt. Er ute etter et seriøst forhold, og en jeg forhåpentlgivis kan dele resten av livet mitt med. Vil ikke ha barn før jeg kanskje er rundt 27-28, men jeg er likevel ikke en 20-åring som "ikke vil kaste bort" sine år på en mann, og heller feste rundt frem til hun rundt 30 og desperat prøver å finne seg en mann, jeg er nok ganske mye mer tradisjonell enn det. 2: Denne er vel kanskje ikke så mye til menn, men hvor finner man dere? Jeg drar sjelden ut på byen, og ønsker i grunn ikke en mann som fester hver eneste helg. Har ikke noe i mot alkohol, men fyll er jeg ikke særlig glad i. Tinder er av naturlige årsaker ikke noe for meg. Sliter å møte menn i hverdagen, de jeg møter er min egen alder og ikke noen jeg finner tiltrekkende. Føler ikke det er noen naturlige situasjoner der jeg henger med menn i denne aldersgruppen hvor det ville vært naturlig å komme i samtale, da måtte han i så fall tatt kontakt, og det kan jeg ikke gå rundt å vente på. Jeg blir faktisk ofte sjekket opp på dagtid, men dette er som oftest av gutter på min egen alder, eller til og med yngre, da til problemet i del 1... Så ja, hvor finner man dere? (For å ha det sagt, jeg går ikke desperat rundt på leting etter mann, har det fint i livet mitt, og har vært i forhold frem til i våres. Men jeg kommer aldri til å bli en jente som mener at karriere er det viktigste, jeg vil ha en familie, og da altså en mann. Føler på en måte at jeg tilhører en annen, og mangler den delen av meg. ) Anonymkode: 180e7...c30
herremann Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 gjennon vennekrets eller hobbyer er vel de mest vanlige hvis man ser bort fra byen. du kan jo selvsagt prøve sukker/møteplassen etc, selv har jeg aldri prøvd disse.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Hvor bor du, ts? kjenner meg igjen i innlegget ditt, bare at det gjelder min bror på 25 år(!) ohno, sendte han nettopp denne linken, håper han ikke leser svarene som tikker inn (derav mitt)! Anonymkode: 99dc0...ab9 2
Summers Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du, ts? kjenner meg igjen i innlegget ditt, bare at det gjelder min bror på 25 år(!) ohno, sendte han nettopp denne linken, håper han ikke leser svarene som tikker inn (derav mitt)! Anonymkode: 99dc0...ab9 Hva i all verden. Du kjente deg igjen i innlegget, bare det gjelder din bror på 25? Da har du vel ikke kjent deg igjen i innlegget. I tillegg sendte broren din lenke til tråden samt skriver i innlegg at du gjorde det, men håper at han ikke leser innlegget ditt? Og grunnen til at du sendte meldingen til din bror er at du fant en kvinne på internett som ønsker seg en mann som ikke fester hver helg samt at han nesten er i samme aldersgruppe som det TS ønsker? Endret 30. september 2016 av Summers 2
meeeg9 Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 13 minutter siden, Summers skrev: Hva i all verden. Du kjente deg igjen i innlegget, bare det gjelder din bror på 25? Da har du vel ikke kjent deg igjen i innlegget. I tillegg sendte broren din lenke til tråden samt skriver i innlegg at du gjorde det, men håper at han ikke leser innlegget ditt? Ja, det var veldig rart skrevet.. 1
Gjest Lovecraft Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på jakt etter min fremtidige mann. Og derfor driver jeg å tenker på litt forskjellig for tiden, så vil gjerne ha noen innspill, både fra menn og fra andre jenter som har erfaringer med det samme. 1: Jeg er en jente på 23 år, men ønsker helst en mann på rundt 26-32 år der 28-30 ville vært perfekt. Selv ser jeg ganske ung ut, blir ofte tatt for å være under 20, men jeg kler meg ikke som en 18 åring. Klesstilen min er egentlig ganske voksen og elegant, bruker mye kjoler og skjørt, og kåper nå som det begynner å bli kaldere. Sminker og ordner meg alltid, liker å se feminin ut og liner å kle meg ordentlig. Så første spørsmålet mitt er da, kunne du som mann i denne alderen vært sammen med en jente på 23 år, selv om hun så enda yngre ut enn dette igjen? Personlighetsmessig har jeg aldri vært hun mest høylytte og slikt, og jeg fester sjeldent og har aldri/vil aldri ligge rundt. Er ute etter et seriøst forhold, og en jeg forhåpentlgivis kan dele resten av livet mitt med. Vil ikke ha barn før jeg kanskje er rundt 27-28, men jeg er likevel ikke en 20-åring som "ikke vil kaste bort" sine år på en mann, og heller feste rundt frem til hun rundt 30 og desperat prøver å finne seg en mann, jeg er nok ganske mye mer tradisjonell enn det. 2: Denne er vel kanskje ikke så mye til menn, men hvor finner man dere? Jeg drar sjelden ut på byen, og ønsker i grunn ikke en mann som fester hver eneste helg. Har ikke noe i mot alkohol, men fyll er jeg ikke særlig glad i. Tinder er av naturlige årsaker ikke noe for meg. Sliter å møte menn i hverdagen, de jeg møter er min egen alder og ikke noen jeg finner tiltrekkende. Føler ikke det er noen naturlige situasjoner der jeg henger med menn i denne aldersgruppen hvor det ville vært naturlig å komme i samtale, da måtte han i så fall tatt kontakt, og det kan jeg ikke gå rundt å vente på. Jeg blir faktisk ofte sjekket opp på dagtid, men dette er som oftest av gutter på min egen alder, eller til og med yngre, da til problemet i del 1... Så ja, hvor finner man dere? (For å ha det sagt, jeg går ikke desperat rundt på leting etter mann, har det fint i livet mitt, og har vært i forhold frem til i våres. Men jeg kommer aldri til å bli en jente som mener at karriere er det viktigste, jeg vil ha en familie, og da altså en mann. Føler på en måte at jeg tilhører en annen, og mangler den delen av meg. ) Anonymkode: 180e7...c30 <---- Her er det en her! haha, men seriøst det mest gunstige for deg vil vel være å prøve å finne andre som driver med de samme interessene du har og kanskje prøve deg på sukker/møteplassen. Hørt mye forskjellig om de to både positivt og negativt og kan bare si at du må prøve det ut selv. Endret 30. september 2016 av Lovecraft
Summers Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ha det sagt, jeg går ikke desperat rundt på leting etter mann, Anonymkode: 180e7...c30 Nei, det virker jo ikke som om du har løftet en finger for å finne mannen du ønsker. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #8 Skrevet 30. september 2016 7 minutter siden, Lovecraft skrev: <---- Her er den en her! haha, men seriøst det mest gunstige for deg vil vel være å prøve å finne andre som driver med de samme interessene du har og kanskje prøve deg på sukker/møteplassen. Hørt mye forskjellig om de to både positivt og negativt og kan bare si at du må prøve det ut selv. Føler det med interesser er så vanskelig, har så mange og "rare" interesser, alt fra skyting til dinosaurer, verdensrommet til menneskets psyke, biologisk samspill til dataspill. Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne å lete. Har tenkt litt på sukker, men trives egentlig best med å møte folk på "ekte". 2 minutter siden, Summers skrev: Nei, det virker jo ikke som om du har løftet en finger for å finne mannen du ønsker. Altså, jeg gidder da ikke ramse opp alt jeg har gjort og ikke gjort, men som sagt så kom jeg ut av et langt forhold nå i vår (5 års forhold, der vi var samboere i 2 år). Så har brukt mesteparten av tiden på å "finne" meg selv og mine verdier, samt hva jeg ser etter hos en mann. Ville ikke hoppet rett ut i noe nytt etter jeg ble singel, det hadde ikke vært bra for noen parter, men nå føler jeg meg klar. Kunne forøvrig fått meg ny kjæreste for lenge siden, men det har jeg altså ikke ønsket. Anonymkode: 180e7...c30
Gjest Lovecraft Skrevet 30. september 2016 #9 Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler det med interesser er så vanskelig, har så mange og "rare" interesser, alt fra skyting til dinosaurer, verdensrommet til menneskets psyke, biologisk samspill til dataspill. Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne å lete. Har tenkt litt på sukker, men trives egentlig best med å møte folk på "ekte". Anonymkode: 180e7...c30 Du må jo begrense deg. Jeg liker jo også verdensrommet, men det er ingen av mine kriterier for en partner liksom
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #10 Skrevet 30. september 2016 13 minutter siden, Lovecraft skrev: Du må jo begrense deg. Jeg liker jo også verdensrommet, men det er ingen av mine kriterier for en partner liksom Det er sant. Men føler ikke at noen av interessene mine er kriterier for en mann, utenom at han må like dyr, fordi vi kommer til å ende opp med hund eller katt, eller begge deler, og høner i hagen. Også må han var handy, men også har litt hjerne, for det har jrg litt for mye av. Anonymkode: 180e7...c30
Gjest Lovecraft Skrevet 30. september 2016 #11 Skrevet 30. september 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sant. Men føler ikke at noen av interessene mine er kriterier for en mann, utenom at han må like dyr, fordi vi kommer til å ende opp med hund eller katt, eller begge deler, og høner i hagen. Også må han var handy, men også har litt hjerne, for det har jrg litt for mye av. Anonymkode: 180e7...c30 Haha okay, da har du noe å gå på Begynn der
Summers Skrevet 30. september 2016 #12 Skrevet 30. september 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg gidder da ikke ramse opp alt jeg har gjort og ikke gjort, men som sagt så kom jeg ut av et langt forhold nå i vår (5 års forhold, der vi var samboere i 2 år). Så har brukt mesteparten av tiden på å "finne" meg selv og mine verdier, samt hva jeg ser etter hos en mann. Ville ikke hoppet rett ut i noe nytt etter jeg ble singel, det hadde ikke vært bra for noen parter, men nå føler jeg meg klar. Kunne forøvrig fått meg ny kjæreste for lenge siden, men det har jeg altså ikke ønsket. Anonymkode: 180e7...c30 Det underbygger jo bare det jeg skrev. Ikke noe galt i å ikke ha gjort noe for å få kjæreste. Forstår heller ikke hvorfor du skriver at du kunne fått kjæreste for lenge siden, jeg har vel aldri skrevet noe annet.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #13 Skrevet 30. september 2016 Hvordan ser drømmemannen ut? Anonymkode: f9721...aeb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #14 Skrevet 30. september 2016 46 minutter siden, Summers skrev: Det underbygger jo bare det jeg skrev. Ikke noe galt i å ikke ha gjort noe for å få kjæreste. Forstår heller ikke hvorfor du skriver at du kunne fått kjæreste for lenge siden, jeg har vel aldri skrevet noe annet. Beklager, da misforsto jeg det du skrev. Det siste skrev jeg for å vise til den delen at jeg ikke var desperat, men den hørte egentlig ikke til som svar til det du skrev, så jeg beklager det også. Anonymkode: 180e7...c30
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #15 Skrevet 30. september 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser drømmemannen ut? Anonymkode: f9721...aeb Drømmemann drømmemannen min ville nok sett veldig annerledes ut enn min ekte drømmemann. Altså om jeg skulle designet en drømmemann nå hadde han jo så klart vært "perfekt" på alle måter, men det er jo ikke relevant i den virkelige verden... Men tja, drømmemannen, over 1.80, nesten hvor høyere hvor bedre, men under 2 meter. Kraftig bygget, altså brede skuldre, bred kropp, store hender osv., ikke spinkel, gjerne godt med muskler (skuldre, bryst, armer), trenger ikke være super definert, men liker store menn. Av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid bare vært tiltrukket av menn med relativt lys hud og mørkebrunt-svart hår, så ikle blond. Anlegg for skjegg. Barsk, men han trenger ikke å være ansiktspen. Han kan fint være "stygg" så lenge han er barsk og kjekk. Typ, stygg kjekkas. Realitstisk sett så er drømmemannen, utseendemessig, større og høyere enn meg, noe som ikke skal så mye til da jeg er en liten og nett jente på litt over 50 kg. Mørkt hår og kjekk (Tiltrekkende for meg). Og ikke feminin. Anonymkode: 180e7...c30 1
Summers Skrevet 1. oktober 2016 #16 Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, da misforsto jeg det du skrev. Det siste skrev jeg for å vise til den delen at jeg ikke var desperat, men den hørte egentlig ikke til som svar til det du skrev, så jeg beklager det også. Anonymkode: 180e7...c30 Det var vel litt flåsete sagt av meg også, men jeg tror virkelig at du må være villig til å gjøre mer enn du tidligere har gjort om du skal få mannen din. Betyr ikke at du trenger å legge mye arbeid i det, men om man ikke gidder tinder , ikke vil gå på byen og heller ikke omgås de aktuelle mennene så kan man jo ikke forvente å få mannen man ønsker. Endret 1. oktober 2016 av Summers 1
Jacuzzi Skrevet 1. oktober 2016 #17 Skrevet 1. oktober 2016 Hvorfor er du så oppsatt på å finne en mann innen en eksakt aldersgruppe? Det er ekstremt stor forskjell på menn uansett hvilken alder de er, og flere 24-25-åringer i mye modnere enn enkelte 30-åringer jeg kjenner. Tror du hadde hadde hatt mye større sjanse til å treffe noen hvis du ikke var så sneversynt mtp alder på mannen. Og nå omgås du vel ikke menn særlig mye eldre enn deg til vanlig + at du ikke går på byen eller vil nettdate, så jeg ser ikke helt hvordan du skal klare å treffe denne perfekte mannen mellom 28-30 år som liker høner... Det som kanskje kan funke er å begynne å gå på f.eks. eventer/konserter/foredrag/debatter hvor det er åpent for mingling, og så må du sjekke ham opp selv. Hilsen kvinne 28 år, som heller ikke treffer nye 28-30år gamle menn på løpende bånd og lurer på hvor de gjemmer seg. 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Skrevet 1. oktober 2016 3 timer siden, Summers skrev: Det var vel litt flåsete sagt av meg også, men jeg tror virkelig at du må være villig til å gjøre mer enn du tidligere har gjort om du skal få mannen din. Betyr ikke at du trenger å legge mye arbeid i det, men om man ikke gidder tinder , ikke vil gå på byen og heller ikke omgås de aktuelle mennene så kan man jo ikke forvente å få mannen man ønsker. Poenget er jo at jeg nylig har blitt klar for å treffe en ny mann, da har jeg naturlig nok ikke reist over land og strand på leting enda. Så underveis i prosessen tenkte jeg å få litt tanker fra andre om ting jeg tenker på. Skjønner ikke hva du mener med at jeg ikke vil omgås de aktuelle mennene, det er jo nettopp det jeg vil, men jeg vet ikke hvor de befinner seg. Men de befinner seg jo ikke på utesteder og fester av full hals hvert fall. Tinder er jo ikke akkurat stedet heller, men jeg er åpen for sukker etc. 2 timer siden, Jacuzzi skrev: Hvorfor er du så oppsatt på å finne en mann innen en eksakt aldersgruppe? Det er ekstremt stor forskjell på menn uansett hvilken alder de er, og flere 24-25-åringer i mye modnere enn enkelte 30-åringer jeg kjenner. Tror du hadde hadde hatt mye større sjanse til å treffe noen hvis du ikke var så sneversynt mtp alder på mannen. Og nå omgås du vel ikke menn særlig mye eldre enn deg til vanlig + at du ikke går på byen eller vil nettdate, så jeg ser ikke helt hvordan du skal klare å treffe denne perfekte mannen mellom 28-30 år som liker høner... Det som kanskje kan funke er å begynne å gå på f.eks. eventer/konserter/foredrag/debatter hvor det er åpent for mingling, og så må du sjekke ham opp selv. Hilsen kvinne 28 år, som heller ikke treffer nye 28-30år gamle menn på løpende bånd og lurer på hvor de gjemmer seg. Jeg finner sjelden menn yngre enn dette attraktivite rett og slett, og jeg ønsker en litt eldre mann. En mann på 26 er jo bare tre år eldre enn meg, syntes ikke det er så alt for mye. At jeg foretrekker rundt 28-30 betyr jo ikke at alt annet er utelukket, men under 26 blir for ungt igjen, jeg syntes ikke de er menn når de er yngre enn dette. Med unntak så klart. Og det betyr heller ikke st en mann på 25 er uaktuell, eller en mann på 28 er aktuell bare fordi han er 28. Er på byen innimellom, men syntes ikke det er så mye kvalitetsmenn der, og jeg ønsker ikke en mann som fester hver helg. Nettdating er jeg åpen for, men vil vente litt med det, er som sagt ganske nylig på leting. De siste rådene dine hørtes ut som en god ide da, det skal jeg tenke litt nærmere på. Takk for svar forresten, til dere begge, og alle andre for så vidt! Anonymkode: 180e7...c30
Snipa Skrevet 1. oktober 2016 #19 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg syns forslaget fra Jacuzzi om å gå på foredrag/debatter og denslags arrangementer, var et godt forslag. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #20 Skrevet 1. oktober 2016 5 minutter siden, Snipa skrev: Jeg syns forslaget fra Jacuzzi om å gå på foredrag/debatter og denslags arrangementer, var et godt forslag. Lykke til! Ja, samme her. Skal se litt på det! Anonymkode: 180e7...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå