AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Noen som har gjort dette? Hvor mye fikk du isåfall i rabatt? Vet de gjerne ringer med tilbud etter man har byttet levrandør, men syns det er litt masete, og stress å måtte bytte fram og tilbake. Så tenkte å prøve å få best mulig tilbud før jeg bytter denne gangen (vil ha "pakkepris" på bredbånd og mobilabb. som jeg har hos 2 forskjellige nå). Anonymkode: 280a4...755
stan Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Det skal godt gjøres å få det til. Det kommer an på hvor god kunde du er. Men siden du har drevet å byttet kan det tenkes at du ikke er rangert som superkunde. Sats heller på å få ekstra tjenester inn i samme pris. Men det er begrenset hvor mye de på kundesenteret har mulighet til.
Prinsesse788 Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Tips fra siden men be om tvillingkort og høyeste datakvote (om det er det du trenger). Så har du ett abonnement og en kvote å forholde deg til
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 2 timer siden, stan skrev: Det skal godt gjøres å få det til. Det kommer an på hvor god kunde du er. Men siden du har drevet å byttet kan det tenkes at du ikke er rangert som superkunde. Sats heller på å få ekstra tjenester inn i samme pris. Men det er begrenset hvor mye de på kundesenteret har mulighet til. Hmm. Har vel hatt netcom/telia i 3-4 år nå, og betalt nærmere 1000 kr mnd siste året, så går vel an å prøve kanskje. Tror ikke det jeg trenger ville blitt regnet som ekstratjeneste. Anonymkode: 280a4...755
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Tips fra siden men be om tvillingkort og høyeste datakvote (om det er det du trenger). Så har du ett abonnement og en kvote å forholde deg til Problemet er at det ikke finnes mobilabonnement med i nærheten av nok data så vidt jeg vet. Trenger 100 GB eller mer, har ingen TV abonnement, så bruker det til å se TV også. :-) Anonymkode: 280a4...755
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #6 Skrevet 2. oktober 2016 Det er jo bare å spørre? Da jeg spurte sist fikk jeg 50% rabatt det kommende året. Det værste som kan hende er at de sier nei, men da kan du jo bare høre med andre tilbydere om de kan gi deg et godt tilbud. Anonymkode: 3daa3...d6c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #7 Skrevet 2. oktober 2016 Søsteren min prutet ned en del. Hun viste til et tilbud hun hadde fått fra en annen leverandør, så den eksisterende satte den ned tilsvarende i ett år. Jeg husker ikke hvor penger det dreide seg om, men det var slett ikke ubetydelig. Anonymkode: 1b64b...d5c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #8 Skrevet 2. oktober 2016 På 30.9.2016 den 19.11, AnonymBruker skrev: Noen som har gjort dette? Hvor mye fikk du isåfall i rabatt? Vet de gjerne ringer med tilbud etter man har byttet levrandør, men syns det er litt masete, og stress å måtte bytte fram og tilbake. Så tenkte å prøve å få best mulig tilbud før jeg bytter denne gangen (vil ha "pakkepris" på bredbånd og mobilabb. som jeg har hos 2 forskjellige nå). Anonymkode: 280a4...755 Det har mannen min gjort mange ganger, både når det gjelder mobilabonnement og tv-kanaler. Men pass på å be om å få en skriftlig bekreftelse av avtalen. For en gang hadde selgeren bare lurt han til å tro at han fikk det så og så billig, men så fikk han full pris da regninga kom. Heldigvis tok de klagen til følge pga de hadde lydopptak av samtalen og hva som ble avtalt, og han sa fra seg avtalen. Anonymkode: 67b23...119
Østlandet Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 Absolutt. Jeg hadde vært kunde i mange år hos Talkmore (uten datapakke) og ønsket 1GB. Tok derfor kontakt med de for å si at det var mulig i markedet å få halv pris av det de skulle ha. (På forsommeen var prisen hos Talkmore 199,-)...Det tok bare minutter så kom et tilbud om samme pris i et å fremover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå