OppNedPåAlt Skrevet 9. november 2016 #241 Skrevet 9. november 2016 På 30.09.2016 den 23.00, O.G. skrev: Begeresset. Ser lovende ut, men det fordrer at du ser når noen liker deg også da. Har tenkt litt på den i det siste. Og det er folk som liker meg, men problemet at jeg liker ikke dem. To stykk, en jeg kjenner knapt men hadde god tone med og en jeg kjenner litt, men har blitt komplisert der. Begge har spurt meg ut på kaffe, han første har spurt meg ut på middag og film i tillegg flere ganger. Helt ærlig så frister ingen av de... Jeg er betatt av en kollega, mens jeg egentlig håper en god venn blir singel. Så du har rett, men jeg vil ikke se de som liker meg...
pmbella Skrevet 10. november 2016 #242 Skrevet 10. november 2016 Når kommer neste tarotspåetråd Jeg vil være med bare at jeg mangler kun dobbelt så mange innlegg ..., men jeg (klamrer meg til ett syltynt halmstråd) elsker Carlsberg da
Gjest O.G. Skrevet 11. november 2016 #243 Skrevet 11. november 2016 8 timer siden, pmbella skrev: Når kommer neste tarotspåetråd Jeg vil være med bare at jeg mangler kun dobbelt så mange innlegg ..., men jeg (klamrer meg til ett syltynt halmstråd) elsker Carlsberg da Først må du konsentrere deg om å oppnå minimum antall poster.
Gjest canacas Skrevet 11. november 2016 #244 Skrevet 11. november 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Først må du konsentrere deg om å oppnå minimum antall poster. Foreslår at @pmbella kjøper en kasse carlsberg, rigger seg til foran pc'en og åpner KG for helga. Da blir det LETT over 200 poster
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2016 #245 Skrevet 11. november 2016 (endret) 8 timer siden, pmbella skrev: Når kommer neste tarotspåetråd. Jeg vil være med, bare at jeg mangler kun dobbelt så mange innlegg, men jeg (klamrer meg til ett syltynt halmstråd) elsker Carlsberg da pmbella er blid, søt og blå....men må huske skrive å, så det fosser! Som det heter i en gammel munter sang: "Skriv, drikk og vær glad!" Jeg var også på 94 innlegg for relativt kort tid siden, men SÅ kom ord-tsunamien og tok meg. Det går så fort atte. Stå på og lykke til! *beklager digresjonen o aller høyeste - godtgjørelse for plass-spamming i farta + ydmyke ønsker om en god morgen og sånn* Endret 11. november 2016 av Hoppetaujenta 2
Gjest O.G. Skrevet 11. november 2016 #246 Skrevet 11. november 2016 Takk @Hoppetaujenta , @canacas og @pmbella
pmbella Skrevet 12. november 2016 #247 Skrevet 12. november 2016 På 11.11.2016 den 8.57, O.G. skrev: Først må du konsentrere deg om å oppnå minimum antall poster. ÅÅåå jammen det kommer jo til å ta en eeevighet , men k det! Jeg skal gi gass jeg 1
pmbella Skrevet 12. november 2016 #248 Skrevet 12. november 2016 På 11.11.2016 den 9.03, canacas skrev: Foreslår at @pmbella kjøper en kasse carlsberg, rigger seg til foran pc'en og åpner KG for helga. Da blir det LETT over 200 poster Ååå jeg som har ungefri og alt, hadde det ikke vært for at jeg har planer i kveld så skal du ikke se bort ifra at jeg hadde tatt deg på ordet
pmbella Skrevet 12. november 2016 #249 Skrevet 12. november 2016 (endret) På 11.11.2016 den 9.18, Hoppetaujenta skrev: pmbella er blid, søt og blå....men må huske skrive å, så det fosser! Som det heter i en gammel munter sang: "Skriv, drikk og vær glad!" Jeg var også på 94 innlegg for relativt kort tid siden, men SÅ kom ord-tsunamien og tok meg. Det går så fort atte. Stå på og lykke til! *beklager digresjonen o aller høyeste - godtgjørelse for plass-spamming i farta + ydmyke ønsker om en god morgen og sånn* "ord tsunami" Ja, den tsunamien er sikkert ikke langt unna her heller, vips så har jeg plustelig en "mening om alt" Takk for det :D Endret 12. november 2016 av pmbella 1
pmbella Skrevet 12. november 2016 #250 Skrevet 12. november 2016 9 timer siden, pmbella skrev: "ord tsunami" Ja, den tsunamien er sikkert ikke langt unna her heller, vips så har jeg plustelig en "mening om alt" Takk for det :D Glem ALT jeg sa Hoppetaujenta. Vet ikke om du kan høre meg, men jeg er langt nede i ett hull i bakken jeg frivillig hoppet ned i nå når jeg OMSIDER kastet ett blikk på "innholdstelleren din" WOW. Jeg bare "jeje bladibladi ord tsunami" lite visste JEG hvilken ord tsunami du hentydet til. Av en eller annen grunn fikk jeg en følelse at du nettopp hadde vært der jeg var med mine 90+ innlegg, så jeg tenkte no bare "naaw , en som forstår hvordan det er, så fint av henne å oppmuntre meg å si "det går så fort atte" No fikk den bekjeden liksom bare en helt ny mening. Jeg føler jeg nå har "møtt på" selveste KG dronningen . Jeg vet ikke helt hvordan KG etikette fungerer, men gjør ett forsøk. "Tusen takk ærende hopptaujenta, Carlsbergbildet var virkelig utsøkt. Og takk for gode råd på min veg. Du virker som en utrolig skjønn og vennlig person. Måtte De ha en fortreffelige aften videre..nå trekker jeg meg stille og rolig tilbake Forresten så syns jeg det var en veldig god ide å gå logge meg inn på KG her etter en kveld ute med en en øl eller tre for meget (ikke si det til de manne brukerne som er så strenge på hvordan vi kvinner bør te oss) Håper jeg syns det var like lurt i morgen Nei, et det på tide å legge seg. Beklager OG for at jeg har spammet spå tråden din med mye greier. Plager vettet av meg at selv etter all denne spammingen, så mangler jeg FREMDELES dobbelt så mange innlegg 1
pmbella Skrevet 13. november 2016 #252 Skrevet 13. november 2016 6 timer siden, O.G. skrev: @pmbella Helt greit det. Goodie
Catlin Skrevet 10. februar 2017 #253 Skrevet 10. februar 2017 På 30.09.2016 den 21.17, Catlin skrev: Når er singeltilværelsen min over? Savner en kjæreste. På 30.09.2016 den 21.19, O.G. skrev: Narren. Ved nyåret. På 30.09.2016 den 21.25, O.G. skrev: 3/Beger. Fest. Dere har felles venner. Nå er vi vel ferdig med "nyåret"? Lovet deg tilbakemelding - og jeg er like alene nå som før nyåret. Dessverre ikke truffet noen interessante kandidater på fest heller.
Gjest O.G. Skrevet 10. februar 2017 #254 Skrevet 10. februar 2017 1 time siden, Catlin skrev: Nå er vi vel ferdig med "nyåret"? Lovet deg tilbakemelding - og jeg er like alene nå som før nyåret. Dessverre ikke truffet noen interessante kandidater på fest heller. Synd.
Gjest Linneah2013 Skrevet 10. februar 2017 #255 Skrevet 10. februar 2017 2 minutter siden, O.G. skrev: Synd. Blir det ei ny runde spåing snart?
Gjest Newroz Skrevet 10. februar 2017 #256 Skrevet 10. februar 2017 Det eneste som er veldig dumt nå er at jeg sitter med en Hansa Uansett: Sist måned, så spurte jeg om vi (han jeg dater) kom til å bli kjærester eller ei. Da var alt avhengig av om han hadde noen andre eller ei. Så vidt jeg veit har han ikke det. Så... Jeg spør igjen jeg Kommer vi til å bli kjærester?
Gjest O.G. Skrevet 10. februar 2017 #257 Skrevet 10. februar 2017 55 minutter siden, Linneah2013 skrev: Blir det ei ny runde spåing snart? Ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå