Gå til innhold

Tarot for single (30 september 2016)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nei, pinadø det ble jo 30 september og den måneden her gikk så fort som i røyk. Svartmåne er det også og i den anledning så må vi ha oss en tarot tråd for single. Regner med alle kan reglene nu, men erfaringen tilsier at kortidshukommelsen er dårlig på enkelte så en liten repetering er på sin plass.

1*. Du er singel.
2*. Du elsker Carlsberg øl.
3*. Du rekker tråden min i kveld, ingen vits i å mase på meg om kort i morgen.
4*. Post et spørsmål og vent på svar.
5*. Som kommer senere enn hva du vil like.
6*. Gi tilbakemelding.
7*. Still spørsmål under nick og Ha minst 200 innlegg under nicket. Det ordner du hurtig inn på ett av kosefora våre.

Ellers da er det en trynefaktor som avgjør om visse andre får kort. O.G. er streng, men urettferdig. Huske på at sånn er livet ellers også. Det hjelper på å tenne et lys og ønske seg noe, det er svart måned tross alt og man bekjemper sorg og negativitet med lys ilag med meg kveld.

Stokken vi skal bruke er Halloween Tarot, det fordi vi skal kose oss med litt svarte katter og sånt i kveld og ta kreativiteten Samhain gir oss litt på forskudd. Jeg kommer til å hefte med kortet jeg trekker på svaret på problemstillingen din. 

Sláinte!!

Endret av O.G.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når får jeg sex med en kvinne neste gang?

Anonymkode: e02eb...883

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når får jeg sex med en kvinne neste gang?

Leste du HI?

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Leste du HI?

Jepp, men vil være anonym for det er et pinlig spørsmål, men jeg har over 200 innlegg.

Skrevet

Hva bringer høsten av muligheter for en kvinne med katt?

Skrevet

Jippi!!! 👻👻🎉

Hvordsn ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? er det noe håp?💕

Skrevet
Akkurat nå, Mis(s)Understood skrev:

Hva bringer høsten av muligheter for en kvinne med katt?

Måtehold.

14.jpg

Oktober ser ut til å bli spennende jobbmessig, noe sosialt med gamle kollegaer i tillegg

Skrevet
1 minutt siden, acna skrev:

Jippi!!! 👻👻🎉

Hvordsn ser kjærlighetslivet mitt ut fremover? er det noe håp?💕

2/Mynter.

65.jpg

Du vil treffe på to menn du vil like, en katt vil vise deg hvem som er den du bør satse på.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hei :)

Jeg oppfyller nesten ingen av krava dine, men har trykket "liker" på mange av innleggene dine. Kan du, i urettferdighetens navn, trekke et kort for meg? :engel:

Skrevet
Akkurat nå, Bossa Nova skrev:

Hei :)

Jeg oppfyller nesten ingen av krava dine, men har trykket "liker" på mange av innleggene dine. Kan du, i urettferdighetens navn, trekke et kort for meg? :engel:

Bare hvis du vil slå på radioen, stå en fot og synge bæ, bæ lille lam før du kommer tilbake til tråden og gir meg spørsmålet du vil ha svar på.

Skrevet

Åh! Jeg elsker tarot! :D
Ok, spørsmålet mitt er kjedelig men... hva skjer på kjærlighetsfronten framover? :) Vil sex-angsten min bli bedre?

Skrevet
Akkurat nå, Hypnosee skrev:

Åh! Jeg elsker tarot! :D
Ok, spørsmålet mitt er kjedelig men... hva skjer på kjærlighetsfronten framover? :) Vil sex-angsten min bli bedre?

Keiserinnen.

3.jpg

Tror det ja, for her er du gravid. 

Skrevet

Kommer jeg til å finne kona mi på tinder?

Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Bare hvis du vil slå på radioen, stå en fot og synge bæ, bæ lille lam før du kommer tilbake til tråden og gir meg spørsmålet du vil ha svar på.

Hehe, Jeg prøver å finne ny jobb og lurer på hvordan det går på den fronten, vil det skje noen endringer der? 

Skrevet

Er det noe håp for at min lesbiske (tidligere(?) bifile) BFF kan bli min bedre halvdel?

Skrevet
Akkurat nå, Bossa Nova skrev:

Hehe, Jeg prøver å finne ny jobb og lurer på hvordan det går på den fronten, vil det skje noen endringer der? 

7/Beger.

42.jpg

Du får noen tilbud, de vil alle være like gode/like dårlige. Det skjer innen 90 dager.

Skrevet
2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Er det noe håp for at min lesbiske (tidligere(?) bifile) BFF kan bli min bedre halvdel?

Styrken.

8.jpg

Ja, men du må være forsiktig. 

Skrevet
4 minutter siden, Yme skrev:

Kommer jeg til å finne kona mi på tinder?

8/Staver.

29.jpg

Ja, innen åtte uker.

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Måtehold.

14.jpg

Oktober ser ut til å bli spennende jobbmessig, noe sosialt med gamle kollegaer i tillegg

Tusen takk :takke:

Kjente jo at den greia med "måtehold" var det siste jeg ønsket, men kobler jeg det til at jeg har endret spareopplegget mitt så stemmer det ganske bra alikevel altså :fnise:

Spennede jobbmessig er innertier. 

Det sosiale med gamle kolleger undrer meg litt.... :klo: 

Får jeg fiske et oppfølgingsspørsmål mht om det er kollegene som er gamle, eller om det er lenge siden jeg jobbet med dem? 

.

Skrevet
2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Tusen takk :takke:

Kjente jo at den greia med "måtehold" var det siste jeg ønsket, men kobler jeg det til at jeg har endret spareopplegget mitt så stemmer det ganske bra alikevel altså :fnise:

Spennede jobbmessig er innertier. 

Det sosiale med gamle kolleger undrer meg litt.... :klo: 

Får jeg fiske et oppfølgingsspørsmål mht om det er kollegene som er gamle, eller om det er lenge siden jeg jobbet med dem? 

.

Keiseren.

4.jpg

"Gammel" kollega som en gang var i en posisjon over deg tar kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...