Gå til innhold

Er det flere som sliter i kulda?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, dillyduzit skrev:

Kan jo si det slik, Tromøy (Arendal), tempen ute nå viser -9. Hadde dette vært i januar, ett fett, men det er starten av november. Det er ikke normalt vet du, og det vet du helt fint selv. 

Det er en..... normal vinter.....

Anonymkode: db972...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha:hoho:.

Dette var normalen i hele min barne og ungdomstid. Akkurat slik det skal være.

Anonymkode: 4b9d2...a55

 

Hehe, og normalen til de fleste andre er er sted mellom +7 til -1 i november. Det som er normalt for deg, er ikke normalt for alle andre vet du vel ;) Du er vel kanskje ikke vandt med høye tempraturer på sommertid?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en..... normal vinter.....

Anonymkode: db972...3ab

 

Vinter er desember, januar og februar. 

Vi er i tidlig november nå, dvs september, oktober og november - høst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha:hoho:.

Dette var normalen i hele min barne og ungdomstid. Akkurat slik det skal være.

Anonymkode: 4b9d2...a55

Hvorfor må du le av det egentlig? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 blå og frisk bris i morges. Tilsvarer sånn omtrent 15-17 minus ved vindstille.

Stillongs, ullsokker, ulltrøye, skinnvotter, vinterstøvler og dunparka med høy hals og hette. 

Anonymkode: 060ba...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med kulde og pent vær enn det evige pisseregnet som var før kulda kom. Jeg fryser mye mer i 4 pluss, regn og vind enn i -10, klart og vindstille. Hestene mine er også glad i kaldt, tørt vær. 

Her kommer vinter'n, her kommer den kalde, fine tida! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
14 timer siden, Salka skrev:

Mye bedre med kulde og pent vær enn det evige pisseregnet som var før kulda kom. Jeg fryser mye mer i 4 pluss, regn og vind enn i -10, klart og vindstille. Hestene mine er også glad i kaldt, tørt vær. 

Her kommer vinter'n, her kommer den kalde, fine tida! :bolledeig:

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon
12 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Ser at det skal bli mildere igjen til helgen. Håper det stemmer for nå er det bikkje kaldt.

Bare der ikke blir så mildt at snøen smelter og det bare blir glattis over alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Bare der ikke blir så mildt at snøen smelter og det bare blir glattis over alt...

Her er det mye snø nå og ca 7 minusgrader. Slik skal det, ifølge værmeldingen, være frem til ca tirsdag neste uke. Da er det meldt regn og opp mot 5 plussgrader. Så er det meldt en del minus igjen mot helgen neste uke

Er det en ting som er verre enn kaldt vær er temperatursvingninger som dette :sukk: 

Anonymkode: 5b168...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mye snø nå og ca 7 minusgrader. Slik skal det, ifølge værmeldingen, være frem til ca tirsdag neste uke. Da er det meldt regn og opp mot 5 plussgrader. Så er det meldt en del minus igjen mot helgen neste uke

Er det en ting som er verre enn kaldt vær er temperatursvingninger som dette :sukk: 

Anonymkode: 5b168...d9e

Jeg liker heller bitende kulde enn den sure fuktige kulda der gir med regn og noen få pluss grader. Litt med tanke på føret og. Men fryser gjør jeg alltid lell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...