jukkapalme Skrevet 22. november 2024 #321 Del Skrevet 22. november 2024 Var -13 både da jeg la meg i går og da jeg sto opp idag Det er kaaaldt, spesielt når det er barfrost. Eller, det var kanskje 0,5 mm snø, men det har blåst bort, så er bart de fleste steder. Fryktelig uvant at det plutselig ble så kaldt. -10 ute nå. Ligger sammenkrøllet som en katt under teppet nå. Hutre 🥶 Selv om det er varmt inne får jeg aldri helt varmen i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 00:51 #322 Del Skrevet i går, 00:51 Uff så kaldt det er nå og det med ovn på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet i går, 00:56 #323 Del Skrevet i går, 00:56 Nei, elsker kulde ute. Fyrer i peisen inne og ser ut på den kalde vinteren. Dritkoselig🥰Har gode vinterdekk på bilen, og garasje jeg har adgang til uten å gå ut og få snø og kulde på meg. Så, nei, sliter ikke med kulden, jeg tilpasser meg den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 01:39 #324 Del Skrevet i går, 01:39 tøydokka skrev (42 minutter siden): Nei, elsker kulde ute. Fyrer i peisen inne og ser ut på den kalde vinteren. Dritkoselig🥰Har gode vinterdekk på bilen, og garasje jeg har adgang til uten å gå ut og få snø og kulde på meg. Så, nei, sliter ikke med kulden, jeg tilpasser meg den. Jeg liker kulde så lenge det ikke blir for kaldt, det har gått greit mye av høsten men nå kjenner jeg det er for kaldt, gleder meg til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 23 timer siden #325 Del Skrevet 23 timer siden Heller snø og kuldegrader enn regn og små plussgrader. Synes vinteren har latt vente på seg demme gangen, men nå kommer heldigvis kulden virker det til😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #326 Del Skrevet 23 timer siden Sjokoladepenge skrev (13 minutter siden): Heller snø og kuldegrader enn regn og små plussgrader. Synes vinteren har latt vente på seg demme gangen, men nå kommer heldigvis kulden virker det til😊 Har vært kulde lenge nå, på tide at det roer seg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10 timer siden #327 Del Skrevet 10 timer siden Sjokoladepenge skrev (13 timer siden): Heller snø og kuldegrader enn regn og små plussgrader. Synes vinteren har latt vente på seg demme gangen, men nå kommer heldigvis kulden virker det til😊 Jeg er helt motsatt, heller 25-30 pluss grader enn minus grader. Og jeg vil heller ha regn enn snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #328 Del Skrevet 8 timer siden Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Jeg er helt motsatt, heller 25-30 pluss grader enn minus grader. Og jeg vil heller ha regn enn snø. Helst snø før regn i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 1 time siden #329 Del Skrevet 1 time siden Phoenix Heart skrev (8 timer siden): Jeg er helt motsatt, heller 25-30 pluss grader enn minus grader. Og jeg vil heller ha regn enn snø. Jeg vil også gjerne ha 25-30 varmegrader - om sommeren. Om vinteren er det hyggelig med snø og kulde 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 1 time siden #330 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (21 timer siden): Har vært kulde lenge nå, på tide at det roer seg ned.. Det kommer kanskje an på hvor i landet man bor, men januar og februar er vel typisk de kaldeste månedene i Norge? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå