Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2016 #1 Del Skrevet 30. september 2016 Det ble plutselig fryktelig kaldt ute i dag og det følger inn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mibella Skrevet 30. september 2016 #2 Del Skrevet 30. september 2016 Her har jeg tatt på ullcardigan i dag og sokker. Nå erre høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. september 2016 #3 Del Skrevet 30. september 2016 Huff ja, nå er det frem med vinterjakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2016 #4 Del Skrevet 30. september 2016 Takk gud for at oljeovner eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #5 Del Skrevet 30. september 2016 Det er da ikke så kaldt. Jeg jobbet i hagen tidligere i dag i T-skjorte. Akkurat nå er det +15 grader ute her jeg bor. Anonymkode: b4d0b...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 30. september 2016 #6 Del Skrevet 30. september 2016 Frysepinne her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #7 Del Skrevet 30. september 2016 Synes det er akkurat passe nå. Jakkevær og sol. Anonymkode: c7c26...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 30. september 2016 #8 Del Skrevet 30. september 2016 Akkurat her blåser det veldig i dag, og så trekker det en del i huset. Har på meg Ulvang genser og tykke ullsokker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2016 #9 Del Skrevet 30. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er akkurat passe nå. Jakkevær og sol. Anonymkode: c7c26...7b9 Hvor er sola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #10 Del Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Hvor er sola? Ser restene av den på himmelen nå Anonymkode: c7c26...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #11 Del Skrevet 30. september 2016 Nei, nei. Det er helt fantastisk med høst etter svette-september. 7 grader, hurra hurra!! Anonymkode: 2ad23...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #12 Del Skrevet 30. september 2016 Ligger her med influensa og hutrer, er helt iskald på hendene. Tenkte det bare var meg som syntes det var grisekaldt pga sykdomsfølelse, men tydeligvis er det flere. Her har det høljet ubeskrivelige mengder regn de siste dagene også. Gi meg en sydentur!! Anonymkode: c023b...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. september 2016 #13 Del Skrevet 30. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger her med influensa og hutrer, er helt iskald på hendene. Tenkte det bare var meg som syntes det var grisekaldt pga sykdomsfølelse, men tydeligvis er det flere. Her har det høljet ubeskrivelige mengder regn de siste dagene også. Gi meg en sydentur!! Anonymkode: c023b...15a God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 30. september 2016 #14 Del Skrevet 30. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, nei. Det er helt fantastisk med høst etter svette-september. 7 grader, hurra hurra!! Anonymkode: 2ad23...8f2 Enig!!! Nå er solskinnet kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 30. september 2016 #15 Del Skrevet 30. september 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er akkurat passe nå. Jakkevær og sol. Anonymkode: c7c26...7b9 Ja. Nå er det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 30. september 2016 #16 Del Skrevet 30. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser restene av den på himmelen nå Anonymkode: c7c26...7b9 Det var vel ikke akkurat "hvor på himmelen" han mente, men hvor i landet. Jeg storkoser meg i høstværet, her i Oslo er det akkurat passe. Har ventet på dette lenge. Men skjønner at det kan være en brå overgang for dere på Vestlandet så hadde det så varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2016 #17 Del Skrevet 30. september 2016 18 minutter siden, Bossa Nova skrev: Det var vel ikke akkurat "hvor på himmelen" han mente, men hvor i landet. Jeg storkoser meg i høstværet, her i Oslo er det akkurat passe. Har ventet på dette lenge. Men skjønner at det kan være en brå overgang for dere på Vestlandet så hadde det så varmt Haha, skjønte i grunnen det men prøvde meg på en liten anonymisering. Uansett så er det nydelig høstvær Anonymkode: c7c26...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #18 Del Skrevet 1. oktober 2016 Hater kulde og gruer meg til vinteren! Jeg får vondt i kroppen min når det er veldig kaldt og MÅ ha noe over ørene ellers får jeg øreverk. Liker ikke å fryse. Ubehagelig når jeg fryser i ansiktet og jeg blir tørr. Bare 7 grader her. Håper det blir bedre utover dagen. Anonymkode: 39c4a...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. oktober 2016 #19 Del Skrevet 1. oktober 2016 Det har blåst latterlig på sørlandet de siste dagene, og tenker at det kanskje har vært kaldere fordi det nettopp har blåst. Håper det blir mildere i dag. Men ellers, ja, tykke sokker måtte på i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #20 Del Skrevet 1. oktober 2016 23 timer siden, Jacklost skrev: Det ble plutselig fryktelig kaldt ute i dag og det følger inn også Du gleder deg sikkert veldig til vinteren? Anonymkode: a0b88...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå