vinterbrud 010203 Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 I syv (!) måneder har jeg nå jaktet på helt hvite dunilinservietter i 48x48, men uten hell. Jeg har sett med mønster i den størrelsen, men helt hvite har jeg kun funnet i 40x40. Noen som har sett slike? Jeg har funnet serviettene på internettshopp i Tyskland. Men det må da finnes noe nærmere
Augustbrud02 Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Jeg har kikket en del etter servietter selv, men faktisk aldri sett helt hvite slike. Hva med å ringe de som produserer disse serviettene å spørre da?
Tulle-brud Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Ring Duni du, eller gå på binders eller noen store papirengroser. Jeg har selv kremfargede dunilin servietter i 48*48 med litt gullmønster i (de er nyyydelige) og fant de både på binders og på en stor papirforettning Lykke til
Gjest 17.august Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Hei! Forsøk bokhandelen ARK-Beyer i Bergen. De har det største utvalget jeg har sett så langt i slike ekstra tykke servietter. Trålet hele Oslo uten hell, men fant på tur til Bergen! :D
vinterbrud 010203 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2002 Joda, jeg er veldig ivrig på å ha disse serviettene, men å reise helt fra Østfold til Bergen for to pakker servietter....vel De er fine de med gullmønster, men det passer ikke til resten av bordpynten. Passe vanskelig jeg se :oops: ..... Jeg har lett etter Duni sin hjemmeside/ adresse, men har ikke funnet den...
Furstina Skrevet 23. juli 2002 #6 Skrevet 23. juli 2002 Jag har hittat både www.duni.se www.duni.no och www.duni.com på en sökmotor men siterna svarar med ett 500 Internal Server Error borddekking engangsprodukter dekorere borddekorasjon ... Duni AB borddekking engangsprodukter dekorere borddekorasjon. ... til www.duni.no, vår helt nye hjemmeside. Den nye www.duni.no er mer enn bare en hjemmeside. ... www.duni.no/search_no/ - 5k - Cached - Similar pages Pröva lite senare så ska det nog fungera?
vinterbrud 010203 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2002 Jeg har prøvd disse adressene flere ganger uten hell.....derfor trodde jeg at det var feil adresse.... Men kanskje de bare ikke er helt "friske"? :-?
Gjest fruR Skrevet 23. juli 2002 #8 Skrevet 23. juli 2002 Har du sjekket Julius Maske? Vet ike om de har utsalg der du bor, men du kan prøve nettsidene deres http://www.juliusmaske.no/maskenett/ Lykke til!
Furstina Skrevet 23. juli 2002 #9 Skrevet 23. juli 2002 Adresserna verkar vara rätt, det är nåt fel på deras siter. Jag kollade i www.gulesider.no och fann både postadress, webbadress och telefonnummer till Duni. De har kontor i Oslo och Trondheim, du kanske kan ringa och fråga om de har dina vita servetter och var i så fall? Oslo: telefonnummer slettet - se regler - moderator Trondheim: Hoppas du finner dem.
CecilieB Skrevet 23. juli 2002 #10 Skrevet 23. juli 2002 Er det noen spesiell grunn til at du må ha akkurat den str? Hvis ikke har man vel ARKkjeden der hvor du bor også, kanskje de kan få sendt over noen her fra Bergen?
Gjest Solskinn Skrevet 23. juli 2002 #11 Skrevet 23. juli 2002 Kanskje du kan kjöpe det over nettet? Her har de dem, i alle fall http://www.jakobsen-engros.no/side%2037%20...0servietter.htm Lykke til!
vinterbrud 010203 Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2002 Jeg sendte de en mail jeg solskinn! Grunnen til at jeg vil ha 48x48 istedenfor 40x40 er fordi vi skal brette de i to og tvinne grønne bjørneblader rundt, og jeg syntes da at de små ble litt for små.
vinterbrud 010203 Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2002 Jeg har vært på Binders på Alnabru.... der har kun i 40x40. :cry:
Augustbrud02 Skrevet 24. juli 2002 #15 Skrevet 24. juli 2002 Det er akkurat dette som er så artig med oss som skal gifte oss. Vi er såååå oppsatt på at vi skal ha akkurat sånn og sånn, men det er garantert ingen av gjestene som hadde lagt merke til om vi hadde helhvite servietter eller hvite med mønster. Absolutt ikke vondt ment, for jeg har til tider hengt meg veldig opp i slike detaljer selv. Men innimellom tror jeg kanskje vi overdriver en del ting litt. ...bare en liten digresjon fra Augustbrud, som innimellom ler litt av vi gale bruder.....
Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg Skrevet 24. juli 2002 #16 Skrevet 24. juli 2002 Jeg var innom på binders i sandvika igår og de hadde de du lette etter ! Både helt enkle hvite i 48*48 og hvite med noe vindrue mønster e.l i Gå dit du !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå