AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 jeg er ikke så flink når det kommer til gutter.. vil gjerne ha litt tips til hvordan man kan flørte med gutter? Anonymkode: 3e545...02b
Møringen Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er ikke så flink når det kommer til gutter.. vil gjerne ha litt tips til hvordan man kan flørte med gutter? Anonymkode: 3e545...02b Hvor gammel er du? Litt enklere å gi tips med litt informasjon.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 8 minutter siden, Møringen skrev: Hvor gammel er du? Litt enklere å gi tips med litt informasjon. jeg er 22 år gammel Anonymkode: 3e545...02b
Møringen Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er 22 år gammel Anonymkode: 3e545...02b Om du har lyst på sex: Hei kjekken, har du lyst til å bli med meg hjem å ha litt moro? Om du har lyst på et forhold kan du starte med noe som for eksempel: Hei søten, hvordan går det med deg? Og kortsagt vis tydelig at du liker han, vis interessere, gjerne være litt fysisk, se han inn i øynene, og inviter han med på en kaffe/øl/te om dere ikke allerede er i en god setting.
Sykkelkopp Skrevet 29. september 2016 #5 Skrevet 29. september 2016 På 28/09/2016 den 21.47, AnonymBruker skrev: jeg er 22 år gammel Anonymkode: 3e545...02b Hvor godt kjenner du han. Hvor møtes dere? Og hvor ofte?
Gjest Lovecraft Skrevet 29. september 2016 #6 Skrevet 29. september 2016 På 28.9.2016 den 22.48, Møringen skrev: Om du har lyst på sex: Hei kjekken, har du lyst til å bli med meg hjem å ha litt moro? Om du har lyst på et forhold kan du starte med noe som for eksempel: Hei søten, hvordan går det med deg? Og kortsagt vis tydelig at du liker han, vis interessere, gjerne være litt fysisk, se han inn i øynene, og inviter han med på en kaffe/øl/te om dere ikke allerede er i en god setting. Hahaha den satt du Men ja, du må være litt initiativtager og vise tydelig med kroppspråk osv at du er interessert.
Teethgrinding Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 "Du er helt sinnsykt godt trent, herreguud for noen muskler! Kan jeg få kjenne? Wow, de er jo steinharde da. Du er helt gal"
Sykkelkopp Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 (endret) 24 minutter siden, Arcturus skrev: "Du er helt sinnsykt godt trent, herreguud for noen muskler! Kan jeg få kjenne? Wow, de er jo steinharde da. Du er helt gal" Den kunnefunka på meg, om den bare var mye roligere og mer naturlig ..Og jenta var attraktiv så hun kunne like godt sagt Hei, stirreleken nååååååååå!! Endret 29. september 2016 av Sykkelkopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå