Gå til innhold

Ingen gnist etter tre dater - gi opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år og har vært singel ca. et halvt år etter et langt forhold. Har datet flere menn og stort sett følt meg fysisk tiltrukket raskt - i den forstand at jeg kunne tenke meg både å kysse og ha sex med dem (selv om jeg ikke nødvendigvis har gjennomført det).

Nå har jeg nettopp vært på tredje date med en mann. Han er fin på alle måter, vi har det gøy sammen og jeg synes han er attraktiv rent fysisk. Likevel er jeg usikker på om jeg kunne tenke meg å kysse ham, og det gjør meg usikker på om det er noe vits å møtes mer. De to første gangene møttes vi til et glass vin på pub/bar. Den siste gangen var en rask kaffe før jeg skulle på jobb. Jeg merker at han virker interessert, ved at han stryker litt på meg, sender meldinger og så videre. Kunne gjerne tenke meg å være eller bli det selv også, men så er jeg så vant til at lysten på noe fysisk kommer med en gang. Betyr fraværet av dette at det er dødfødt? Siden jeg er singel har det åpenbart ikke fungert de gangene jeg umiddelbart ble tiltrukket, så det er kanskje ikke alltid det er bra heller?!

Anonymkode: 8db24...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt rart at han ikke har prøvd å kysse deg etter 3 dates... du kan jo gi ham 1-2 dater til, hinte mot at du ønsker at han skal eskalere ting, kanskje ta litt forsiktig på ham også. Hvis en dame tar på meg av eget initativ på en date, så føler jeg meg gansek sikker på at hun liker meg, og at jeg kan ta ting videre. 
Du er usikker på om du vil kysse med ham, men kanskje de følelsene kommer når dere kysser, kanskje det blir skikkelig godt, og instant turn-on. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Stiigen skrev:

Jeg synes det er litt rart at han ikke har prøvd å kysse deg etter 3 dates... du kan jo gi ham 1-2 dater til, hinte mot at du ønsker at han skal eskalere ting, kanskje ta litt forsiktig på ham også. Hvis en dame tar på meg av eget initativ på en date, så føler jeg meg gansek sikker på at hun liker meg, og at jeg kan ta ting videre. 
Du er usikker på om du vil kysse med ham, men kanskje de følelsene kommer når dere kysser, kanskje det blir skikkelig godt, og instant turn-on. 

Takk for svar! Jeg håper vel også at følelsene kommer hvis vi kysser. Grunnen til at han ikke har prøvd å kysse meg er nok at han har merket at jeg er litt reservert. Sånn sett kommer man inn i en ond sirkel, hvor jeg trekker meg litt unna fordi jeg ikke kjenner noe, så flørter han mindre og jeg blir enda mindre interessert.

Anonymkode: 8db24...db3

Skrevet

Dette er problem jeg som mann ikke forstår. Å ha det gøy sammen, og i tillegg synes han ser bra ut, det kalles å være i mål! Det er to av to! Hvordan kan du synes han er attraktiv fysisk, men samtidig ikke ha lyst til å kysse ham...? Det er i mitt hode en selvmotsigelse...

• Liker 2
Gjest Lovecraft
Skrevet

Enig med Nevian her! Du bør jo absolutt prøve å ta litt initiativ og vise interesse selv når han gjør det. Kanskje du skal lene deg inn og kysse han først siden han ikke har gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...