AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Ja, overskriften sier vel det meste. Jeg holder på med en gutt, men har egentlig ikke noe særlig følelser for han, noe som han vet. Har sagt klart og tydelig i fra om at vi aldri kommer til å bli et par osv. Han er helt ærlig noe for å ha det litt gøy med, og dette vet han, men jeg vet at han har veldig sterke følelser for meg... Vet jeg høres ut som et veldig dårlig menneske men dere kjenner ikke bakhistorien. Uansett. I over 1 år har jeg vært tiltrukket av storebroren... Ja, vet, igjen - dårlig gjort. Men dette er også noe han vet. Men jeg har aldri vært like tiltrukket av en person som jeg er til han, ALDRI. Har så vidt snakket med han engang! Jeg ville gjort så mye for å få bort de følelsene til han. Men jeg er en av de som tror på ekte kjærlighet osv. Så hadde det ikke vært litt rart om jeg føler nærmest gnister og han ingenting tilbake? Tror dere at han ikke føler noe tilbake? Men jeg vet 100% sikkert at han aldri ville ha gjort noe med meg pga lilleboren, så er litt fanget her... Noen anre tips enn å gjøre det 'slutt' med lillebroren? Hvordan jeg kunne blitt kjent med han liksom? Anonymkode: 78134...485
Måndagsbarn Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Jeg håper for guds skyld du er 16 år og ikke ser selv hvor umoralsk, dårlig og urealistisk hele dette triangeldramaet er. Hvis du er voksen så må du bare ta deg sammen og fjerne deg fra situasjonen. Be om unnskyldning til fyren du holder på med og ligge veldig veldig lavt, aldri ta kontakt med broren hans og komme over det på godt gammeldags vis. Hvis du er ung, så er dette på mange måter tilgivelig og her må du bare lære leksa. Likevel; hold deg unna broren og slutt å bruke fyren som du vet er forelsket i deg. Sett deg selv i hans sko; hvor forelsket og såret og vondt må han ikke ha det for å tillate deg å fortsette med han selv om han vet det er nytteløst? Det er et nedbrutt og såret menneske du leker med. Gi ham muligheten til å komme over deg og gi deg selv muligheten til å bli et bedre menneske. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, overskriften sier vel det meste. Jeg holder på med en gutt, men har egentlig ikke noe særlig følelser for han, noe som han vet. Har sagt klart og tydelig i fra om at vi aldri kommer til å bli et par osv. Han er helt ærlig noe for å ha det litt gøy med, og dette vet han, men jeg vet at han har veldig sterke følelser for meg... Vet jeg høres ut som et veldig dårlig menneske men dere kjenner ikke bakhistorien. Uansett. I over 1 år har jeg vært tiltrukket av storebroren... Ja, vet, igjen - dårlig gjort. Men dette er også noe han vet. Men jeg har aldri vært like tiltrukket av en person som jeg er til han, ALDRI. Har så vidt snakket med han engang! Jeg ville gjort så mye for å få bort de følelsene til han. Men jeg er en av de som tror på ekte kjærlighet osv. Så hadde det ikke vært litt rart om jeg føler nærmest gnister og han ingenting tilbake? Tror dere at han ikke føler noe tilbake? Men jeg vet 100% sikkert at han aldri ville ha gjort noe med meg pga lilleboren, så er litt fanget her... Noen anre tips enn å gjøre det 'slutt' med lillebroren? Hvordan jeg kunne blitt kjent med han liksom? Anonymkode: 78134...485 La meg se om jeg forstår rett. Du er forelsket i storebroren, derfor fucker du med følelsene til lillebroren hans? Hvorfor prøver du deg ikke bare på storebroren i steden? Måten du leker med følelsene til lillebroren hans er bare respektløst, enkelt og greit. Er du forelsket i noen så går du ikke og roter rundt med andre, da prøver du deg heller på den du faktisk ER forelsket i. Anonymkode: b0955...8c6 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Er det ingen som forstår at jeg ikke ønsker disse følelsene? At jeg aldri har gjort noe med de heller? Om dere ikke visste det så kan man faktisk ikke noe for hvem man faller og ikke for. -TS Anonymkode: 78134...485
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ingen som forstår at jeg ikke ønsker disse følelsene? At jeg aldri har gjort noe med de heller? Om dere ikke visste det så kan man faktisk ikke noe for hvem man faller og ikke for. -TS Anonymkode: 78134...485 Selvsagt kan man ikke styre hvem man faller for, men man kan derimot styre hvem man inngår et forhold med. Hvorfor du da velger å inngå et forhold med den du ikke har falt for er meg en gåte. Håper for all del at dette ikke er virkelig, men kun enda en tulletråd. Anonymkode: b0955...8c6
AnonymBruker 42 Skrevet 29. september 2016 #6 Skrevet 29. september 2016 (endret) U be f@cked either way! Er ikke så lett å gjøre noe med følelser, men dette er jo virkelig dødfødt. Kaprer du storebror så er han en nisse, og prøver du deg, så er det du som er nisse... Hvorfor i alle dager har du gått inn i et forhold med lillebroren til din "store kjærlighet"??? Snakk om å skyte seg selv i foten Endret 29. september 2016 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Utrolig irriterende at dere tror det er en 'tulletråd'. Jeg har jo heller ikke et forhold med lillebroren? Han vet det ikke kommer til å bli et forhold mellom oss, og jeg har sagt at jeg ikke er interessert i noe forpliktende eller noe i den rekka. Og han vet jeg ikke har kjempe sterke følelser for han, så da synes jeg han kan bestemme selv om han vil holde på eller ikke, når han vet at hva jeg føler/ikke føler. -TS Anonymkode: 78134...485
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 På 27.9.2016 den 19.25, AnonymBruker skrev: Så hadde det ikke vært litt rart om jeg føler nærmest gnister og han ingenting tilbake? Anonymkode: 78134...485 Du må være ganske ung Anonymkode: 1895a...00d 1
Raven Emerald Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Ryddet for personangrep og latterliggjøring, og svar til dette. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 Tipper at ingen av dem kommer til å bli den du ender opp med i det lange løp. Prøv å se det hele i perspektiv. 5 år fra nå (siden jeg tror du er ung), ser du ærlig talt for deg at du er sammen med noen av dem? Anonymkode: d3af6...9b2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #11 Skrevet 1. oktober 2016 På 27. september 2016 den 19.25, AnonymBruker skrev: Ja, overskriften sier vel det meste. Jeg holder på med en gutt, men har egentlig ikke noe særlig følelser for han, noe som han vet. Har sagt klart og tydelig i fra om at vi aldri kommer til å bli et par osv. Han er helt ærlig noe for å ha det litt gøy med, og dette vet han, men jeg vet at han har veldig sterke følelser for meg... Vet jeg høres ut som et veldig dårlig menneske men dere kjenner ikke bakhistorien. Uansett. I over 1 år har jeg vært tiltrukket av storebroren... Ja, vet, igjen - dårlig gjort. Men dette er også noe han vet. Men jeg har aldri vært like tiltrukket av en person som jeg er til han, ALDRI. Har så vidt snakket med han engang! Jeg ville gjort så mye for å få bort de følelsene til han. Men jeg er en av de som tror på ekte kjærlighet osv. Så hadde det ikke vært litt rart om jeg føler nærmest gnister og han ingenting tilbake? Tror dere at han ikke føler noe tilbake? Men jeg vet 100% sikkert at han aldri ville ha gjort noe med meg pga lilleboren, så er litt fanget her... Noen anre tips enn å gjøre det 'slutt' med lillebroren? Hvordan jeg kunne blitt kjent med han liksom? Anonymkode: 78134...485 Hei ts. Jeg tror jeg forstår deg rett ( jeg er kok eldre enn deg men husker hvordan det er å være ung): du har et såkalt knullekompis forhold. Du er ikke interresert noe seriøst men han er tidsfordriv, jeg antar at du møtte storebroren gjennom knullekonpisen og ikke lnnledet relasjonen pga sv storebror. Det er fn kjip situasjon. Du er fangst, så lenge dere begge er oppegående mennesker er det ikke noe hverken du eller store bror kan gjøre noe med (om storebror skulle hatt følelser for deg). Du kan trekke deg ut av relasjonen med lillebror (noe du bør) og du kan være ærlig, om du ønsker, å si du har falt for broren hans men ikke vill gjøre noe med det. Så får brikkene falle hvor de gjør. Men du har ditt på det rene. Lykke til Anonymkode: 8d3b3...5bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå