AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Kan en få prolaps uten å ha gjort noe spesielt, annet enn kanskje feil sittestilling osv? Jeg tror jeg har fått prolaps. Skulle løfte noe i stad, og da låste ryggen seg, fikk dritvondt! Og det har gjort vondt nedover isjiasnerven nedover på utsiden av låret i hele dag, litt til og fra...... kjenner det spenner seg i setemuskelen! Uansett, tips? Går det over av seg selv, eller MÅ jeg til kiropraktor og lignende+ Har hørt det kan vare i 3 uker! Jeg klarer å gå normalt nå da, men plagsomt nå når det spenner seg nedover setemuskel og utside av lår. Tok et par paracet og smurte med Ibux gel. Kjørte bil i stad og hadde varme i setet på 4! Følte det hjalp litt... Anonymkode: 490bb...13f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan en få prolaps uten å ha gjort noe spesielt, annet enn kanskje feil sittestilling osv? Jeg tror jeg har fått prolaps. Skulle løfte noe i stad, og da låste ryggen seg, fikk dritvondt! Og det har gjort vondt nedover isjiasnerven nedover på utsiden av låret i hele dag, litt til og fra...... kjenner det spenner seg i setemuskelen! Uansett, tips? Går det over av seg selv, eller MÅ jeg til kiropraktor og lignende+ Har hørt det kan vare i 3 uker! Jeg klarer å gå normalt nå da, men plagsomt nå når det spenner seg nedover setemuskel og utside av lår. Tok et par paracet og smurte med Ibux gel. Kjørte bil i stad og hadde varme i setet på 4! Følte det hjalp litt... Anonymkode: 490bb...13f Og nei, det var ikke noe tungt, det var da jeg bøyde meg for å løfte jeg kjente det i ryggen.. .som om en ryggvirvel gled litt feil eller noe.. auuuuuuuuuuuuu klarte å reise meg sakte opp og stod en stund før smerten gikk forholdsvis over... auuuuuuuuuuu Anonymkode: 490bb...13f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå