Gå til innhold

Prolaps?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan en få prolaps uten å ha gjort noe spesielt, annet enn kanskje feil sittestilling osv?

Jeg tror jeg har fått prolaps.
Skulle løfte noe i stad, og da låste ryggen seg, fikk dritvondt! Og det har gjort vondt nedover isjiasnerven nedover på utsiden av låret i hele dag, litt til og fra...... kjenner det spenner seg i setemuskelen!

Uansett, tips?

Går det over av seg selv, eller MÅ jeg til kiropraktor og lignende+ Har hørt det kan vare i 3 uker!

Jeg klarer å gå normalt nå da, men plagsomt nå når det spenner seg nedover setemuskel og utside av lår.

Tok et par paracet og smurte med Ibux gel. Kjørte bil i stad og hadde varme i setet på 4! Følte det hjalp litt... 

Anonymkode: 490bb...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan en få prolaps uten å ha gjort noe spesielt, annet enn kanskje feil sittestilling osv?

Jeg tror jeg har fått prolaps.
Skulle løfte noe i stad, og da låste ryggen seg, fikk dritvondt! Og det har gjort vondt nedover isjiasnerven nedover på utsiden av låret i hele dag, litt til og fra...... kjenner det spenner seg i setemuskelen!

Uansett, tips?

Går det over av seg selv, eller MÅ jeg til kiropraktor og lignende+ Har hørt det kan vare i 3 uker!

Jeg klarer å gå normalt nå da, men plagsomt nå når det spenner seg nedover setemuskel og utside av lår.

Tok et par paracet og smurte med Ibux gel. Kjørte bil i stad og hadde varme i setet på 4! Følte det hjalp litt... 

Og nei, det var ikke noe tungt, det var da jeg bøyde meg for å løfte jeg kjente det i ryggen.. .som om en ryggvirvel gled litt feil eller noe.. auuuuuuuuuuuuu klarte å reise meg sakte opp og stod en stund før smerten gikk forholdsvis over... auuuuuuuuuuu 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...