Equestrian Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Hei, jeg har i mange år gått på cerazette men har aldri opplevd lignende situasjon som nå. virket som jeg fikk mensen for 2uker siden, jeg begynte da med tamponger men det var ikke mye som kom. Etter en uke begynte jeg å få ordentlig mensen og denne gangen holdt det på lenger en en uke. Og jeg begynte smått å få utflod igjen, jeg tenkte det var over. Jeg og typen hadde sex her om dagen, når jeg da gikk på do lå det en dråpe med blod i doen, tenkte bare det var en rift. Satte inn en tampong og utover dagen var det ikke noe mer blod men bare "brunt utflod?" Ikke mye utflod men brunt. Men nå gikk jeg på do og tørket meg, det var en del brunt men også bittelitt blod. Satte inn en tampong og fikk til og med litt på fingern. Men jeg skjønner ikke det her, blir gal!! Og jeg skal til Spania om 5 dager, tenkte egentlig "yes, da har jeg ikke mensen under turen!!" skjønner ingen verdens ting!!!😢
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Dette var et saftig bidrag i seksualitetsforumet ja. Anonymkode: 8d863...36b 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Få sjekket dette opp hos lege! Det kan være p-pillene, men det er også et symptom på livmorhalskreft. Anonymkode: 9545b...0a5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Du får uregelmessige blødninger av cerazette. Helt normalt det. Tålte ikke å ha sex eller ta mageøvelser uten å begynne å små blø da jeg gikk på cerazette. Anonymkode: 83805...183
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå