AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Jeg er en voksen kvinne som er under utredning i forhold til evt ADD. Er det noe som har erfaring som kan evt fortelle litt? Jeg sliter med negative tanker. Ekstremt kritisk mot meg selv redd for å bli avslørt osv...... har nok kompensert mye gjennom årene. Har høy utdannelse og har ingen minner om at jeg satt på lesesalen.... er veldig sliten Anonymkode: 4ab67...675
Student1987 Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Hei jeg var til utredning på nevrologisk avdeling på Ullevål for et par år siden.Ble henvist fordi jeg har blant annet hatt store konsentrasjonsvansker hele livet. Fikk diagnosen ADD til slutt. Litt slitsomt å utføre tester og litt tøfft å få en diagnose. Men på en måte var det godt også. Bruker ritalin daglig nå og det hjelper meg mye. Synes det er god oppfølging og rådgivning. Du trenger ikke være redd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 9 minutter siden, Student1987 skrev: Hei jeg var til utredning på nevrologisk avdeling på Ullevål for et par år siden.Ble henvist fordi jeg har blant annet hatt store konsentrasjonsvansker hele livet. Fikk diagnosen ADD til slutt. Litt slitsomt å utføre tester og litt tøfft å få en diagnose. Men på en måte var det godt også. Bruker ritalin daglig nå og det hjelper meg mye. Synes det er god oppfølging og rådgivning. Du trenger ikke være redd Hvorfor var det tøft å få en diagnose? Anonymkode: 3c6e7...d98
Student1987 Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Nei, bare det å få en bekreftelse svart på hvitt at jeg er litt annerledes enn andre. Men hvem er vel "normal"?. Jeg ble litt bitter på at jeg kanskje skulle hatt hjelp og tilrettelegging tidligere, noe som kunne gjort skolegang osv. lettere. Familien har blitt mye mer forståelsesfulle etter at jeg fikk diagnosen. Nå vet de at jeg ikke glemmer eller roter bort ting med vilje, men pga av ADD. Vi er alle forskjellige, kanskje du ikke vil oppleve det slik jeg gjorde Hva sliter du med i hverdagen som gjør at du tror at du har ADD?
Student1987 Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg mente "tøfft" som i krevende eller litt belastende hvis du forstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå