hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1401 Skrevet 28. januar 2005 Og nå ser man jo skriftlig at jeg er stor i kjeften!
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1402 Skrevet 28. januar 2005 Med tempoet til Pusla (navnet blir jo helt feil - jeg har aldri møtt mindre puslete dame i hele mitt liv, snuppa - du må hete noe annet :-) ) så er vi der får vi får sagt "moderator". Det har vært så gøy å bli kjent med dere, og jeg gleder meg som en unge til å møtes. Enig med Lestat, leve livet til fulle. (PS, jeg har ikke fått solgt sjela mi enda, men jeg skal gjøre et forsøk over helgen...) Sniken da (smatter oppgitt md tungen) definerer du DET som "på gang med en fyr"?? Det er det minste jeg har hatt på gang med noen i hele mitt liv i så fall, for maken til treig progresjon er det lenge siden jeg har sett. (Merk - min tidsregning er omtrent som i KG-minutter... :o så jeg skal kanskje gi fyren en sjans. Hva ganger man med, er det 7 som i hundeår eller hva??) Hyttetur... ja, med mindre du vil joine 12 jenter i boblebadet så ser det dårlig ut
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1403 Skrevet 28. januar 2005 Når det kommer til å "teste ut". Ja selvfølgelig gjør man det. Begrepet høres kanskje feil ut' date=' men i praksis vet man jo ikke om man kan omgås noen før man faktisk har snakket med menneske. I begrepet "teste ut" legger jeg å møtes for å bli bedre kjent og kjenne litt på hvem man selv og det andre menneske er. Jeg ser ikke noe galt i det. [/quote'] Ja, hvis du legger det i begrepet teste, så er jeg enig. Man må jo bli kjent med et menneske først, det er jo det du egentlig sier. Jeg prata vel mer om å legge ut litt sånne "slue tester" jeg, da, som det med telefonnummeret som Khayman prata om.
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1405 Skrevet 28. januar 2005 Det er jo ikke så "slutt" det da... hallo, intet kjønn av slu... slutt?? Mårn... Det er jo egentlig bare et tegn på at hun er forsiktig og ikke tar det første og beste. Eventuelt jævlig høy på pæra og således ikke noe tap for vår kjære venn uansett. Jeg mener - å ta imot tlfnr av fremmede menn, eller gi ut tlfnr til fremmede menn - det er ikke alle som gjør det uten videre. Resten er jeg som sagt uforstående til. Å være "kostbar" liksom.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1406 Skrevet 28. januar 2005 Med tempoet til Pusla (navnet blir jo helt feil - jeg har aldri møtt mindre puslete dame i hele mitt liv, snuppa - du må hete noe annet ) så er vi der får vi får sagt "moderator". Skulle akkurat til å si det, hvis jeg fortsetter bare en liten stund til, så er vi der! :oops: Nesten litt flaut dette, har vært på tråden i to dager også kupper jeg nesten hele greia. Hm, forslag til nytt nick er velkomne, men i prinsippet er jeg imot at folk bytter nick og avatarer i hytt og pine, blir så forvirra av det!
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1407 Skrevet 28. januar 2005 Tror jeg skal bytte til "kjipfyr" og prøve å få meg et badboyimage. Jepp. That's me.
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1408 Skrevet 28. januar 2005 Tror jeg skal bytte til "kjipfyr" og prøve å få meg et badboyimage. Jepp. That's me. Ikke gjør det, jeg begynte å like deg sånn som dette jeg.
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1409 Skrevet 28. januar 2005 (PS, jeg har ikke fått solgt sjela mi enda, men jeg skal gjøre et forsøk over helgen...) Sniken da (smatter oppgitt md tungen) definerer du DET som "på gang med en fyr"?? Tja, kanskje ting endrer seg etter alvorspraten over helgen... hva vet jeg? Hyttetur... ja' date=' med mindre du vil joine 12 jenter i boblebadet så ser det dårlig ut [/quote']Har da ymtet frempå et ønske om å få være med tidligere jeg da..... sa jeg i verste fall kunne sitte stille i et hjørne og kun observere..... eller jeg tilbød meg å være tjener, løpe rundt i forkle og servere drinker eller massere litt her og der
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1410 Skrevet 28. januar 2005 Synes du er tøff. Hva med Gutsy? Modig? Eller bare... Tøff?
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1411 Skrevet 28. januar 2005 Dæven, også jeg som alltid har gått for å være puslete, snill pike. :o
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1412 Skrevet 28. januar 2005 Det siste var til Pusla... ikke til Sniken, ikke til forkleinelse for øvrig Ja, det stemmer, det har du *hmhmhm* men hvordan vet jeg at du ikke er seriemorder? Du må få sendt meg det bildet... du har sikkert et på mobilen, send det til mailen min
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1413 Skrevet 28. januar 2005 Ikke gjør det, jeg begynte å like deg sånn som dette jeg. Ok da... Man kjenner andre på navnet. Eller noe sånt (så skift navn Pusla og Sniken!)
pusla Skrevet 28. januar 2005 #1414 Skrevet 28. januar 2005 Ok da... Man kjenner andre på navnet. Eller noe sånt (så skift navn Pusla og Sniken!) Nå blir jeg snart fornærma, hva er galt med nicket mitt a', egentlig. Det kan jo like mye bety at jeg liker puslespill, som at jeg er puslete som person??!!
Gjest *Fiona* Skrevet 28. januar 2005 #1415 Skrevet 28. januar 2005 :enig_animasjon: (til ære for pusla som liker denne duden så godt, og til Attegløyma som blir kåt av ham fordi det er lenge siden sist )
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1416 Skrevet 28. januar 2005 Nå blir jeg snart fornærma, hva er galt med nicket mitt a', egentlig. Det kan jo like mye bety at jeg liker puslespill, som at jeg er puslete som person??!! Sant, sant. Jeg hang meg egentlig bare på FI (hmmm, det hadde sett spesielt ut rent fysisk)
Sniken Skrevet 28. januar 2005 #1417 Skrevet 28. januar 2005 Ok da... Man kjenner andre på navnet. Eller noe sånt (så skift navn Pusla og Sniken!) Har bytta navn en gang før jeg da..... blir vist aldri bra med meg Kanskje jeg nå skal bytte til "ikke seriemorder", så får jeg være med 12 flotte jenter på hyttetur *faaen er det mulig, hilken idiot av en kunde er det som ringer så sent på en fredag*
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #1419 Skrevet 28. januar 2005 Ta deg en tur opp til Telemark så prøver vi, FI!
Lestat Skrevet 28. januar 2005 #1420 Skrevet 28. januar 2005 Jeg prata vel mer om å legge ut litt sånne "slue tester" jeg' date=' da, som det med telefonnummeret som Khayman prata om.[/quote'] Å sånt ja. Man ber om et telefonnummer hvis man har tenkt å ringe. Hvis ikke lar man være. Det hender jo riktignok at hvis man snakker om en fuktig tur på byen, så er man mer bestemt på å ringe opp dagen etter enn hva man faktisk er dagen etter. Men ikke hør på meg. Jeg har ved et par annledninger blitt stemplet som "bulldoser" jeg. "Oi, hun har jeg lyst til å snakke med", da gjør jeg det bare uten å tenke noe mer over sosiale konvensjoner jeg. Enkelte synes det er frekt og freidig, på grensen til vulgært. Andre igjen tenker "oi, han er morsom" el. Uansett, det er lettere å komme i kontakt med folk hvis man prater i stedet for å planlegge . Planlegger man for mye kan det lett virke stivt, og da skal det mere til for at praten går lett. Trikset er vel bare å ikke prate seg helt vekk, det hender det jo jeg gjør da..... bombe Nå må det jo sies at å sjekke ute på byen med tanke på noe annet enn et ONS er ganske bortkastet da. Man skal ha en real porsjon flaks og utholdenhet, hvis man skal treffe noen som har de indre kvaliteter man er på utkikk etter når det eneste man har tid til er førsteinntrykk. Skulle man tilfeldigvis være heldig å ende opp med et flott menneske er oddsene ganske store for at vedkommende var ute etter et ONS. På toppen av det hele har man kun noen få timer på seg til å "selge" seg selv i ei gryte full av løgn og strategier. Dette krever virkelig "prøve og feile".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå