Hu i Svingen Skrevet 17. desember 2004 #341 Del Skrevet 17. desember 2004 God tur attegløyma!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 18. desember 2004 #342 Del Skrevet 18. desember 2004 Hei Jeg er og singel. Kan jeg og få være med i singeltråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 19. desember 2004 #343 Del Skrevet 19. desember 2004 Hei Jeg er og singel. Kan jeg og få være med i singeltråden? Klabbert. Det gjelder bare å henge med til enhver tid...! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #344 Del Skrevet 20. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #345 Del Skrevet 20. desember 2004 Full fest både fredag og lørdag her, og jaggu ble det litt pulings også Ikke noe spennende egentlig men en helt ok opplevelse. Hadde egentlig bestemt meg for at det var på tide å slutte med ONS, men dere er jo så fordømt søte at utfordringen ble i største laget... Singellivet er i grunn ganske morsomt, men man blir jo litt sliten da. Hmm, tror jeg skal prøve å treffe damer en annen plass en på byen. Kanskje jeg burde ta et heklekurs eller noe. Da slipper man i alle fall bakrusen på søndag. Jepp, nå skal jeg bli seriøs. Helt sant altså.... PS: Var litt klønete formulering av loverboy'n din ja Fiona. Ser ingen annen løsning en å dumpe han jeg. Har du lyst til å ta en kopp kaffe eller spise middag sammen med meg en dag kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #346 Del Skrevet 20. desember 2004 Tipp en gang hvem som glemte å logge seg inn igjen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #347 Del Skrevet 20. desember 2004 trengte ikke å tippe men litt overrasket over den litt rampete toenen i innlegget, fått inntrykk av at du er såååå seriøs og så er du helt vanlig dødelig likevel så bra! Ja, jeg er klar som et egg Bare en liten test - * Hva kaller du henne du bruker masse tid på, ringer, sms, mail, sex, leie film, spise, kose, prate om alt mulig, betror deg til, ringer for å snakke om været, vil møte igjen, snakker om hva du skal til sommeren, mener skal overta typiske kjæreste oppgaver, og selvsagt himmelsk sex med perfekt matchende preferanser: A. puledame B. elsker C. tøyte D. date E. venn som du har sex med F. velg et annet ord du mener er mer treffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #348 Del Skrevet 20. desember 2004 Bare en liten test - * Hva kaller du henne du bruker masse tid på, ringer, sms, mail, sex, leie film, spise, kose, prate om alt mulig, betror deg til, ringer for å snakke om været, vil møte igjen, snakker om hva du skal til sommeren, mener skal overta typiske kjæreste oppgaver, og selvsagt himmelsk sex med perfekt matchende preferanser: A. puledame B. elsker C. tøyte D. date E. venn som du har sex med F. velg et annet ord du mener er mer treffende Joda, egentlig seriøs jeg. Jeg bare glemmer meg litt av og til Når det gjelder spørsmålet ditt så ville jeg mest sannsynlig kalt et slikt menneske dame mi jeg da. Hvis jeg var usikker på det var riktig så hadde jeg bare moderert utsagnet litt ala: "Dama mi, men du trenger ikke si det til hun, ikke sikker hu vet det enda" og ledd litt. Et annet nesten like godt alternativ ville vært venn. Pulevenn er definitivt ikke et førstevalg men det kan jo tenkes at du er så rå i senga at det var den egenskapen han husket best i farten 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #349 Del Skrevet 20. desember 2004 :o Jeg hadde ikke valgt alternativ A nei, hvis jeg var gutt da Nei, men det er ikke min "stil" å si noe sånt, andre har vel andre stiler. Det er mulig at han ble litt satt ut da, som vi har kommet fram til noen ganger tidligere, at han ikke tør å innrømme at han er så glad i deg som han er. Og i setningen som kom etter - er hu dama di - så la jeg mest merke til I HVERT FALL Det tolker jeg som at han ønsker seg mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #350 Del Skrevet 20. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #351 Del Skrevet 20. desember 2004 Jaja. Men Lestat, altså... den kaffekoppen blir vel kald innen vi kommer så langt, du er LITT langt unna Med mindre jeg faktisk tar meg en tur til Oslo i ferien for å avreagere da. Du må gjerne være den jeg avreagerer på altså Neida, er ikke langt det. Vi snakker jo kun om en kort liten flytur. Og skulle du være sliten etter reisen så får jeg vel finne frem massasjeolje og løse opp litt i muskulaturen . Jeg drar forresten til Trondheim i julen men det byr seg sikkert en anledning til å få til den kaffekoppen før eller senere. Du står selvfølgelig helt fritt til å avreagere på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 20. desember 2004 #352 Del Skrevet 20. desember 2004 Heisan Jeg skjønner godt at du reagerer på måten dette ble fortalt deg Fi, det hørtes faktisk veldig negativ ut. Men han mener jo selv at han ikke sa det på den måten, og tatt i betraktining at denne venninnen jo selv er betatt av fyren, så skal man ikke se bort i fra at hun "forvrengte" sannheten en smule så det skulle høres ekstra negativt ut. Men om det virkelig er slik han ordla seg, så er jeg enig i at han "trøkte deg en del ned" akkurat der. Jeg ville aldri ha ha sagt "pulevenn", riktignok er det man gjør, puler altså... men det blir for negativt ladet for meg. Jeg ville i en slik setting ha sagt "elskerinnen" min, om man var enige om at man faktisk var elskere. I denne situasjon der det ikke helt er avklart om det er elskere dere er, eller om dere er i ferd med å bli kjæresteer fult ut, ja så ville jeg ha svart denne jenta noe sånt som: "vi treffes og har det gøy sammen, så får vi se hvor fremtiden fører oss" og blunket eller smilt litt for å avvepne (er det slik det skrives?) det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #353 Del Skrevet 20. desember 2004 Særlig når han VET hvordan disse jentene i den gjengen er - de er ikke VELDIG glad i meg' date=' særlig ikke hun ene, som for øvrig hadde regnet med å ha ham med hjem den kvelden han omtrent dro meg etter håret med seg hjem [/quote'] Kan jo tenkes dette var litt av grunnen også da. Og som Mann28 skriver, at hun dama har lagt på litt. Han har sikkert lagt på litt i forhold til henne og hun har lagt på litt i forhold til deg. Høres sannsynlig ut hvertfall, uten at jeg er noe orakel Så var det det med fordommer og snakking, det er jo veldig lett å si i min situasjon utenfra her da - men det synes jeg du skal drite i rett og slett! Og unn deg en riktig god juuuul :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #354 Del Skrevet 20. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 20. desember 2004 #355 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er egentlig det samme altså... Kan godt ha sex jeg' date=' det er vel egentlig et luksus problem [/quote']He he... *misunnelig-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. desember 2004 #356 Del Skrevet 20. desember 2004 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #357 Del Skrevet 20. desember 2004 Tror egentlig sakens kjerne er at du er bedre til å ordlegge deg enn han jeg. Trenger ikke være mer komplisert enn det Hvis det er et poeng å definerer rammer allerede så tror jeg nesten du må fronte det. Jeg tviler sterkt på at han kommer til å insistere på å sette seg ned å snakke om følelser og hvor veien videre skal gå. Faktisk tror jeg han rett og slett er litt usikker og føler seg litt klønete i forhold til en voksen og flott dame.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #358 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei alle! Jeg får mer og mer følelsen av å leve et kjedelig liv når jeg er her inne! Og som jeg savner en kvinne i livet mitt som kan analysere alt jeg gjør og finne ut hvorfor jeg gjør det før jeg gjør det selv eller i det hele tatt kommet på at det var noe å analysere i utgangspunktet...! (den var til deg FI...hehe) Når vi snakker om barn, så kjenner jeg mer og mer at jeg er klar for det. Men først blir jeg nok onkel, og jeg kan nesten ikke vente på at lillesøster og typen får det til. De prøver for harde livet, men hun hadde visst bare en fungerende eggleder eller noe. Men jeg gleder meg som en unge (!) til jeg en dag blir Onkel Hyggeligfyr...! Den kule onkelen (jeg er sikret, de andre evt. onklene i den andre slekta er så definitivt ikke like kule...) hyggeligfyr. Jeg har forøvrig ingen kommentarer til FI og Loverboy - dere dekker det meste, føler jeg... (og Lestat er inne på noe her ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. desember 2004 #359 Del Skrevet 20. desember 2004 så tok han hånden rundt brystet mitt mens vi lå og pratet om alt og ingenting. Jeg tenkte etterpå at det var en temmelig besynderlig ting å gjøre, men der sa du det - han målte sikkert "hmmm, tja, jeg får hånden rundt DER, men ikke helt DER..." Rare gutter dere er, altså Finnes det noe mer genialt å ligge å småkose med sånn litt uten mål og mening ? Du vet, uavhengig av hva dere damer tror når det gjelder pupp så er den viktigste egenskapen tilgjengelighet ikke størrelse/form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 20. desember 2004 #360 Del Skrevet 20. desember 2004 Finnes det noe mer genialt å ligge å småkose med sånn litt uten mål og mening ? Du vet, uavhengig av hva dere damer tror når det gjelder pupp så er den viktigste egenskapen tilgjengelighet ikke størrelse/form Ahh....nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå