Gå til innhold

Singel

Fremhevede innlegg

Gjest *Fiona*
Skrevet

Sniken - eller Mann28 - ordet er på fem bokstaver og starter med B og slutter med ILDE.

Jeg har fått bilder av hyggelifyr, Lestat, Khayman, Litjmæ, Attegløyma... og de supplerer på en fantastisk måte hvilke fantastiske mennesker de er.

Kom igjen, ikke noe utfeiging nå... Det er det minste du kan gjøre når du har tenkt til å feige ut fra Singeltreffet

Videoannonse
Annonse
Gjest *Fiona*
Skrevet

*finner frem kart over Telemark*

Du bor forresten på samme sted som Minette...

*pønske*

Sniken, det er vel omtrent på dette tidspunktet, rett før du setter deg i bilen, at de tolv "jentene" er i aldrsgruppen 26 til 50... så det er vel ikke, antar jeg, alle der du har like lyst til å sette fingrene i.

Oj, belkager ordspillet - jeg siktet til massasjen du nevnte :o

Skrevet
Sant' date=' sant. Jeg hang meg egentlig bare på FI (hmmm, det hadde sett spesielt ut rent fysisk)[/quote']

Hvem du henger deg på rent fysisk skal jeg ikke legge meg oppi, men finn dine egne meninger og stå for dem, mann!! :tunge1:

Skrevet

Nå må det jo sies at å sjekke ute på byen med tanke på noe annet enn et ONS er ganske bortkastet da. Man skal ha en real porsjon flaks og utholdenhet, hvis man skal treffe noen som har de indre kvaliteter man er på utkikk etter når 90% går på utseende. Samtidlig som vedkommende selv ikke kun var på utkikk etter et ONS. På toppen av det hele har man kun noen få timer på seg til å "selge" seg selv i ei gryte full av løgn og strategier. Dette krever virkelig "prøve og feile".

Å sjekke ute på byen er ikke en sport for pusler, iallfall. Men jeg kan godt gå ut på byen og ha det morro. Men aldri for å kanskje treffe drømmemannen. Det ville være å be om å få en mislykka kveld, sånn sett.

Skrevet
*finner frem kart over Telemark*

Du bor forresten på samme sted som Minette...

*pønske*

Nei, nå ble jeg nysgjerrig!

Skrevet
Å sjekke ute på byen er ikke en sport for pusler' date=' iallfall. Men jeg kan godt gå ut på byen og ha det morro. Men aldri for å kanskje treffe drømmemannen. Det ville være å be om å få en mislykka kveld, sånn sett.[/quote']

Så enig, så enig. Å ha det morro er det viktigste....

Skrevet

Vel, folkens - jeg synes vitterlig at vi skal prøve å denne tråden til å vippe 100 sider innen ettermiddagen er over! Hva skal helgen bedrives til? Jeg skal på et artig lite "overlappingsseminar"....

Skrevet

Hmm, dette må være den lengste tråden, hvis man ser bort i fra dagbøkene. Kanskje vi får en premie av moderatoren når vi passerer side 100....

Skulle kanskje ikke sagt det. Nå stenger hun sikkert tråden på side 99 :ler: .

Gjest *Fiona*
Skrevet

Så hold nu din kæft, mand!!

Da drar jeg... så dere passerer nok 100 sider i løpet av dagen UTEN Fi :grine:

Men jeg gleder meg som en unge til søndag, å lese igjennom hva helgen har medført. Får sette av noen timer da.

Det er jo ikke som om jeg har noe annet å gjøre når jeg komme rhjem. Pule, for eksempel :sinna: Rare greier, aldri vært puledame før, og aldri pult så lite :o

Litt spesielt.

Kommer til å være RELATIVT klar for innspill etter hvert da :sjarmor: gidder jo ikke gå her UTEN mener jeg...

Vel vel. Hold fortet.

Ikke gjør noe jeg ville gjort :sjarmor:

Smask til alle smaskbare.

Skrevet

Ikke gjør noe jeg ville gjort :sjarmor:

Er det sånn :enig_animasjon: du mener vi ikke skal gjøre ?

*smaks* til deg og, kos deg.

:kose:

Skrevet

Oi, da er vi på side 96, det er helg og tråden er trønderbefengt.

*Lestat feirer side 96 med en kopp kaffe og - (trommesolo) - en skvett 96*

Med tanke på de uinnvidde så fordamper alkohol ved 78,3 grader celsius. Hvis man ser bort i fra lukkede annlegg, kan man ikke få en høyere alkoholprosent enn 96 %.

(Nei, det er nok mange år siden jeg drakk den form for flybensin, så jeg overlater ordet til vær hyggelige namdaling for videre kåseri over karskens fortreffelighet.)

Skrevet

Det er faktisk usedvanlig interessant at det er så mange trøndere innom denne tråden. Er det rene tilfeldigheter, eller er det en sammenheng?

Grei ut.

Skrevet

Forresten, har hatt bopel i ytre del av namdalen i 9 år jeg også.

Skrevet

Type Nærøy og deromkring? Eller lengre ned? Jeg er fra Indre Namdal forøvrig.

Skrevet

Hei hei, melder meg inn i diskusjonen om trøndelag. Bor sør for Trondheim jeg, men har nordlandsdialekt. Vet ikke lenger hvor opprinnelsen er.

Selv om jeg er ny her på tråden må jeg bare komme med en trist nyhet. Nå er jeg ikke bare singel lengre, men arbeidsledig også :cry:

Hvordan iallverden skal en få helga til å gå nå?

Skrevet

:o :trøste:

Dårlig start på helgen ja, men se på det som en mulighet til å finne på noe nytt.

Du har jo tross alt 3 måneder å finne noe. Jeg har vært med på både IT-opptur og IT-nedtur selv. Opptur er definitift å foretrekke. Det viktigste er å komme igang med søkingen umiddelbart, og ikke synke ned i orkesløs depresjon. Hvis du tenker på jobb i Trondheim så gå via bemanningsfirma/vikarbyrå. Myyye av jobbene i den regionen går via disse. Anbefaler manpower og adecco (Ajilon/Techpower for IT og ingeniøryrker).

Skrevet
Type Nærøy og deromkring?

Nærøy ja, mer spesifikk vil jeg ikke være...

Høylandet eller grong du da tenker jeg ?

Skrevet

Nei, nei. Nærøy er jo forøvrig heller ikke verdens navle...;) (ikke det at indre deler av Namdalen er det heller...

Skrevet

Nærøy ja, mer spesifikk vil jeg ikke være...

Høylandet eller grong du da tenker jeg ?

Ja, det er nok noe sånt ja... ;)

Skrevet

Har allerede meldt meg ledig, og møter på Aetat frisk og opplagt mandag morgen :-)

Er bare så dritlei av å være vikar, har nettopp avsluttet 2 år på samme plass, med stadig nye tidsbegrensede kontrakter :tunge1:

Men samtidig er jeg litt lettet også. Ser på det som ny mulighet til å komme meg videre og kanskje finne DRØMMEJOBBEN :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...