Sjokoladekjeks Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg opplevde i går utpå dagen en blødning fra skjeden. Jeg fikk også hodepine i bakhodet og nakken. Lå med hodepinen i hele natt, men når jeg sto opp måtte jeg ta en smertestillende. Blødningen er så liten at jeg trenger ikke bind eller tampong. Det vises kun når jeg tørker meg. I går var det lysrødt med utflod. Så ble det mørkebrunt. Som siste dagen ved menstruasjon. Også nå er det lyst rødt/rosa. For litt siden kom også tilbake for litt siden. Har tenkt tanken på at jeg er gravid, men jeg går på p-piller. Så sjansen er liten men ikke lik null ettersom jeg jevnlig har sex med kjæresten. Og kun han. Noen som har opplevd dette? Og vet hva som var galt med deg? Jeg vet ingen kan si hva som er galt med meg. Men ønsker kun andres erfaring mef lignende. Når burde jeg eventuelt oppsøke lege ? Tenker å ta en graviditetstest, viss det skal være der de kaller en festeblødning. Men når burde jeg ta den for sikkert svar? Jeg venter jo ikke noe mens med tanke på p-pillene. Og aldri opplevd mellomblødning på denne tiden av brettet på mine 3-4 år m bruker av samme type p-piller uten opphold utenom de pillefrie ukene
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Drikk tre glass vann, hodepinen kommer sikkert av væskemangel. Spotting er helt normalt selv om du ikke har opplevd det tidligere. Har du hatt sex? Det kan ha vært en blødning fra livmormunnen eller skjeden også. Hvis du mot all formodning har hatt en festeblødning kan du ta en test om en ukes tid. Anonymkode: 1ee67...848
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå