Gå til innhold

For jenter som har datingsapper

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 28.9.2016 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne gjøre det, jeg holder meg til hei for å skille mellom de som er interessert i å prate og de som bare har likt alle for å få flest mulig matcher.

Anonymkode: 18c64...9bf

Du har virkelig et lite nyansert bilde av det. Et enkelt "hei" er kjedsommelig og intetsigende, og gjør ikke at du skiller deg ut i mengden. Det fungerer nok for de fleste kvinner, men menn må nok ta i et tak ekstra for å få en respons. Det vil ikke si at disse kvinnene som ikke svarer på hei-meldinger bare er ute etter å få flest matcher, men de er rett og slett for opptatt med å svare på mer innholdsrike og spennende meldinger fra andre menn. 

Anonymkode: 107f3...3b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.10.2016 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg svare hei på deg. 😉

Anonymkode: a2e73...6e0

Hei hei :)

Skrevet
På 1.10.2016 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Du har virkelig et lite nyansert bilde av det. Et enkelt "hei" er kjedsommelig og intetsigende, og gjør ikke at du skiller deg ut i mengden. Det fungerer nok for de fleste kvinner, men menn må nok ta i et tak ekstra for å få en respons. Det vil ikke si at disse kvinnene som ikke svarer på hei-meldinger bare er ute etter å få flest matcher, men de er rett og slett for opptatt med å svare på mer innholdsrike og spennende meldinger fra andre menn. 

Anonymkode: 107f3...3b5

Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 18c64...9bf

Skrevet

mhm..assa jeg pleier å skrive litt om meg selv og osv..:P

Skrevet
4 timer siden, Himmlekyss skrev:

mhm..assa jeg pleier å skrive litt om meg selv og osv..:P

Som hva feks?

Skrevet

Selv pleier jeg ikke å skrive bare "Hei", men jeg synes det virker som de som nekter å svare på "Hei" har misforstått litt. I den virkelige verden så sier man jo hei først, får hei tilbake, og så begynner man å si noe. Og jeg tror det er noen menn som tenker slik på meldinger også. Så jeg svarer selv om mannen bare skriver hei først. Jeg skriver hei tilbake, og så får han finne på noe mer å skrive.

Anonymkode: fbb93...422

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv pleier jeg ikke å skrive bare "Hei", men jeg synes det virker som de som nekter å svare på "Hei" har misforstått litt. I den virkelige verden så sier man jo hei først, får hei tilbake, og så begynner man å si noe. Og jeg tror det er noen menn som tenker slik på meldinger også. Så jeg svarer selv om mannen bare skriver hei først. Jeg skriver hei tilbake, og så får han finne på noe mer å skrive.

Svarte en gang på hei. Det var det.. hørte ikke mer.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarte en gang på hei. Det var det.. hørte ikke mer.

Som regel skriver de mer da, men det var EN gang det var en som ikke skrev mer etter at jeg hadde svart hei. Da skrev jeg at "det var jo en innholdsrik samtale", og han svarte "ja, he he, jeg er så dårlig på sånt". Og det var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...