Gå til innhold

Fortell meg at han er "sånn"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en lederstilling i et mannsdominert yrke. En av våre ansatte er utrolig flott og karismatisk, og han er fult klar over det. Vi møtes kanskje 4ganger i mnd på jobb,og hver gang sier han at jeg er flott og gir meg masse komplimenter. Idag sa han at jeg Såg smashing ut, og at han kommer på et foredrag jeg holder imorgen for at han ikke vil gå glipp av en mulighet for å se meg. Blir helt skjelven. Samtidig følger jeg med på instagram og ser at han liker alle selfiene til bimboer og pene jenter. Han er ute hver helg og han er nok en player . så siden jeg aldri kan involvere meg i han, kan dere gi meg eksempler det dere falt for denne typen (type ibizabartender) og gikk på en smell slik at jeg kanskje får avsmak?

Anonymkode: 2f6fa...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke høres andre "gikk på en smell"-historier for så å få avsmak av en helt annen fyr? Hvordan skulle disse historiene bidra til dette tenkte du? - joa datet en fyr en gang, viste seg at han var player, han var kjekk og fin pg sjarmerende, men det var han jo med alle; da gjelder dette fyren på arbeidsplassen din og, basta bom, glem han. *ironi*

Alle menn er ikke like, og alle "type ibizabartendere" er heller ikke like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, jeg faller aldri for den typen. Traff en lik en da jeg var på et jobbkurs som varte i 3 uker. Han ga meg mye oppmerksomhet, komplimenter osv. Norske damer er utsultet på dette, da norske menn er for sjenerte til å gi komplimenter, og det vet noen å utnytte. 

Han her (etter å ha "jobbet" med komplimenter og blikk til meg i en uke) sendte til slutt en melding til meg på kvelden, og lurte på om han kunne komme på hotellrommet. Jeg sa nei. Han har samboer og en baby.

Ordentlige men kommer ikke med masse overdrevent oppgulp - de gir et blikk og et smil, og tilbyr å hjelpe deg for eksempel. Litt mer diskret kanskje, men jeg foretrekker heller det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder dette argumentet for deg: Han vil mest sannsynlig skryte til gutta av at han har fått sjefen til sengs.

Anonymkode: 5fa12...12c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...