AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg er en mann på 37. I går var jeg på første date med ei jeg møtte på nett. Som så mange ganger før går daten fint. Praten går lett, hun ler, jeg ler, alt er egentlig akkurat som en date skal være. Men når dagen etter kommer og jeg gjerne sender henne ei melding om at jeg synes det var hyggelig og gjerne vil gjenta det, så får jeg til svar at hun ikke følte noen gnist / kjemi, eller ikke noe svar i det hele tatt. Jeg forstår bare ikke hva dere legger i gnist eller kjemi når daten går så knirkefritt som en date kan gjøre. Det kan umulig være utseendet hver bidige gang, så ille ser jeg da slettes ikke ut. Kjenner det gjør meg deprimert da tankene mer og mer kretser rundt at jeg må finne meg noen. Jeg er egentlig i ferd med å gi opp hele greia, og det skremmer meg, for et liv uten en partner er for meg en meningsløs tilværelse, og når man synes tilværelsen er meningsløs - da er det bare å legge på røret... Anonymkode: 474e3...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Det er ikke utseende eller at du ikke er bra. Kjemi er sex. De vil ikke ha sex. Prøv å fokuser mindre på å være perfekt kjærestemateriale. Jeg tror du bare prøver litt for hardt. Slapp av, så ordner det seg. Anonymkode: a4ea8...43c 5
Siri84 Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Det er vanskelig å si på så generelt grunnlag hva de ulike kvinnene legger i det at det mangler kjemi... men hvis du er helt ærlig, har du selv truffet noen du virkelig kjente det ekstra med? Eller er disse kvinnene helt som å snakke med hvem som helst, hvis du skjønner hva jeg mener.. ofte er den gnisten, eller kjemien, man snakker om gjensidig, og det er anderledes enn å snakke med en man ser på som bare en venn.. det ligger ofte litt i blikk, sommerfugler i magen og sånne ting, (for meg ihvertfall)... slik du beskriver date'ne, så virker det både som det kan ha vært der, og som det bare var vennskapelig tone (forklarer meg litt dårlig, men har ikke så god tid akkurat nå 🙈). Kanskje du underbevisst er litt usikker på å by på deg selv?, hvis man opplever avslag, kan det lett bli sånn... du virker reflektert og interessert i noe ordentlig, noe mange av oss er på jakt etter, så du må ihvertfall ikke gi opp 😉 Beklager dårlige formuleringer, gikk litt fort i svingene dette her, håper du skjønte hva jeg mente... lykke til 😀 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Dating er vanskelig, man vil jo finne den rette. Og det er kjipt å få avslag. Jeg har datet nok menn i mitt liv, flotte, hyggelige og sjarmerende menn. Men likevel føler jeg under første date ofte at ting ikke er helt riktig. Fyren kunne blitt en kjempevenn, men det er jo ikke det vi er ute etter. Har prøvd å date noen videre, se om ting endres etter date to eller tre, men det gjør det sjeldent. Og da er det enda verre å avslå videre treff... Anonymkode: 152a7...0be
Silfen Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Folk leter etter fyrverkeri og syngende elefanter og rengbueprompende enhjørninger. Derfor har de ikke kjemi med noen. Fordi de leter etter noe som nødvendigvis ikke finnes på en førstedate. Jeg har vært i akkurat samme situasjon. Har bare gitt opp. 8
GammelKaktus Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Man må jo ha en slags kjemi for at det skal gå videre. Og hvis du er den typen som har kjemi med alle damene i ren desperasjon så merker de jo det og trekker seg unna. Hvis du slapper litt av og tar det easy og ikke forventer så mye så går det kanskje bedre. Ikke meningen å være frekk altså. 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, Siri84 skrev: Det er vanskelig å si på så generelt grunnlag hva de ulike kvinnene legger i det at det mangler kjemi... men hvis du er helt ærlig, har du selv truffet noen du virkelig kjente det ekstra med? Eller er disse kvinnene helt som å snakke med hvem som helst, hvis du skjønner hva jeg mener.. ofte er den gnisten, eller kjemien, man snakker om gjensidig, og det er anderledes enn å snakke med en man ser på som bare en venn.. det ligger ofte litt i blikk, sommerfugler i magen og sånne ting, (for meg ihvertfall)... slik du beskriver date'ne, så virker det både som det kan ha vært der, og som det bare var vennskapelig tone (forklarer meg litt dårlig, men har ikke så god tid akkurat nå 🙈). Kanskje du underbevisst er litt usikker på å by på deg selv?, hvis man opplever avslag, kan det lett bli sånn... du virker reflektert og interessert i noe ordentlig, noe mange av oss er på jakt etter, så du må ihvertfall ikke gi opp 😉 Beklager dårlige formuleringer, gikk litt fort i svingene dette her, håper du skjønte hva jeg mente... lykke til 😀 Hvordan by på seg selv utover at stevnemøtet er hyggelig, vennskapelig og god stemning? Sliter litt med samme problem som TS. Hvordan få frem at man er interessert i sex uten å være en "idiot". Kanskje en grunn til at kvinner/jenter vil at mannen skal ta intiativ, de klarer ikke den innledende biten selv heller? Anonymkode: 51f11...f9b 1
Gjest Minesveiper Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en mann på 37. I går var jeg på første date med ei jeg møtte på nett. Som så mange ganger før går daten fint. Praten går lett, hun ler, jeg ler, alt er egentlig akkurat som en date skal være. Men når dagen etter kommer og jeg gjerne sender henne ei melding om at jeg synes det var hyggelig og gjerne vil gjenta det, så får jeg til svar at hun ikke følte noen gnist / kjemi, eller ikke noe svar i det hele tatt. Jeg forstår bare ikke hva dere legger i gnist eller kjemi når daten går så knirkefritt som en date kan gjøre. Det kan umulig være utseendet hver bidige gang, så ille ser jeg da slettes ikke ut. Kjenner det gjør meg deprimert da tankene mer og mer kretser rundt at jeg må finne meg noen. Jeg er egentlig i ferd med å gi opp hele greia, og det skremmer meg, for et liv uten en partner er for meg en meningsløs tilværelse, og når man synes tilværelsen er meningsløs - da er det bare å legge på røret... Anonymkode: 474e3...b6d Signaliserer du til henne at du er seksuelt interesert med blikk, berøringer osv?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 TS bør spørre den siste som sa nei og snakket om manglende gnist. Vi kan ikke vite hva du mangler eller ikke. Anonymkode: 8a4df...2fa 3
Siri84 Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvordan by på seg selv utover at stevnemøtet er hyggelig, vennskapelig og god stemning? Sliter litt med samme problem som TS. Hvordan få frem at man er interessert i sex uten å være en "idiot". Kanskje en grunn til at kvinner/jenter vil at mannen skal ta intiativ, de klarer ikke den innledende biten selv heller? Anonymkode: 51f11...f9b Tenker bare på sånne små gester jeg da... blikk, lett berøring (når det er naturlig..) dette kan bygge opp stemningen og avdekke om kjemien er tilstede for begge parter... jeg tar ofte initiativ til dette selv, det handler jo om å by på seg selv og vise interesse dersom den er tilstede. Hvis du behandler meg likt som alle andre, så viser du meg jo bare at du like gjerne kunne vært der med hvemsomhelst, hvis du skjønner hva jeg mener 😉 Dersom du bare er interessert i sex, så må du vel gjerne være litt mer direkte, bare du ikke blir ufin.. Jeg tror mange sliter med den innledende biten uavhengig av kjønn... 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #11 Skrevet 26. september 2016 3 timer siden, Siri84 skrev: ...men hvis du er helt ærlig, har du selv truffet noen du virkelig kjente det ekstra med? På første date er jeg egentlig bare ut etter å få bekreftet at utseendet og bilder minner om hverandre, at praten ikke går i sirup, og at det er generell god stemning. Jeg tror egentlig at å ha sommerfugler i magen og "gnist" som et kriterie på første date er å forvente for mye. Etter et par dater kanskje, men hvis mange setter strek fordi de ikke kjente det krible etter første møte, da tror jeg mangt et potensielt forhold har blitt forbigått. 2 timer siden, Minesveiper skrev: Signaliserer du til henne at du er seksuelt interesert med blikk, berøringer osv? Vi satt på hver vår side av et lite bord. Jeg satt med albuene på bordet i et håp om å få til noe fingerflørting, men hun lente seg aldri frem selv, så da blir det jo ikke videre enkelt. TS Anonymkode: 474e3...b6d 4
Siri84 Skrevet 26. september 2016 #12 Skrevet 26. september 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: På første date er jeg egentlig bare ut etter å få bekreftet at utseendet og bilder minner om hverandre, at praten ikke går i sirup, og at det er generell god stemning. Jeg tror egentlig at å ha sommerfugler i magen og "gnist" som et kriterie på første date er å forvente for mye. Etter et par dater kanskje, men hvis mange setter strek fordi de ikke kjente det krible etter første møte, da tror jeg mangt et potensielt forhold har blitt forbigått. Vi satt på hver vår side av et lite bord. Jeg satt med albuene på bordet i et håp om å få til noe fingerflørting, men hun lente seg aldri frem selv, så da blir det jo ikke videre enkelt. TS Anonymkode: 474e3...b6d Jeg mener jo selvfølgelig ikke at man skal forvente fyrverkeri ved første møte 😂, men man har jo gjerne snakket sammen i forkant, og litt sommerfugler blir jo naturlig da...😉 personlig ville jeg aldri avskrevet noen bare fordi dette manglet ved første møte, dersom andre ting klaffet.☺ Da ville jeg ønsket å treffe ham igjen og heller sett hvordan det utviklet seg. Da synes jeg det er verre om man ikke har noe å snakke om 🙈(noe som oftest betyr at man ikke gjør en innsats for å finne samtaleemner eller felles interesser). Jeg forsøkte bare å finne ut hva damene du har datet mente det var som manglet.. det er litt vanskelig å resonnere seg frem til på så tynt grunnlag, så jeg forsøkte å komme med litt ulike muligheter 😉 Det er ikke godt å vite hvorfor det ikke har klaffet for deg så langt, men du treffer nok plutselig en som får deg til å innse at du er glad du ikke kastet bort mye tid på disse andre damene 😉
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 18 timer siden, Siri84 skrev: Det er ikke godt å vite hvorfor det ikke har klaffet for deg så langt, men du treffer nok plutselig en som får deg til å innse at du er glad du ikke kastet bort mye tid på disse andre damene 😉 I går fikk jeg jo faktisk melding fra henne til slutt om at hun hadde vært litt for travel til å svare meg før, og at hun faktisk ønsker å møtes igjen, så jeg har tydeligvis gjort noe riktig denne gangen i hvert fall Nå er spørsmålet bare hva jeg skal finne på som andre date - har jo som sagt sjelden kommet så langt. Litt lavere skuldre uansett da ettersom isen liksom er brutt allerede Anonymkode: 474e3...b6d 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går fikk jeg jo faktisk melding fra henne til slutt om at hun hadde vært litt for travel til å svare meg før, og at hun faktisk ønsker å møtes igjen, så jeg har tydeligvis gjort noe riktig denne gangen i hvert fall Nå er spørsmålet bare hva jeg skal finne på som andre date - har jo som sagt sjelden kommet så langt. Litt lavere skuldre uansett da ettersom isen liksom er brutt allerede Anonymkode: 474e3...b6d Lykke til! Si fra om hvordan det gikk Anonymkode: 59a3b...674 3
EvaLena Skrevet 27. september 2016 #15 Skrevet 27. september 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går fikk jeg jo faktisk melding fra henne til slutt om at hun hadde vært litt for travel til å svare meg før, og at hun faktisk ønsker å møtes igjen, så jeg har tydeligvis gjort noe riktig denne gangen i hvert fall Nå er spørsmålet bare hva jeg skal finne på som andre date - har jo som sagt sjelden kommet så langt. Litt lavere skuldre uansett da ettersom isen liksom er brutt allerede Anonymkode: 474e3...b6d Hurra 👍 Det går nok bra til slutt skal du se 😊 3
Stiigen Skrevet 27. september 2016 #16 Skrevet 27. september 2016 Kjemi er noe som damene tror at de har med noen menn, og ikke med andre, så derfor hvis ikke de føler det på første date så bryter de det av fordi du kommer frem som mer av en kompis enn en partner. Damer kan ha kjemi med hvilken som helst mann som VET hvordan han skaper kjemi på daten. Det være seg; tullete/ertete tone, berøring, sørg for å sitte ved siden av henne på en måte hvor berøring skjer naturlig. Først litt lett berøring når hun sier noe "lurt" , deretter trappe det opp veldig gradvis- stryke på rygg, ta hånden hennes(kan bruke unnskyldning at du skal "sjekke noe(ring eller et eller annet)" og bare fortsette å holde. Se henne inn i øynene. Husk at fokuset ikke er på samtalen, men på interaksjonen dere imellom- kroppspråket, toneleie, speiling av hverandre, øyekontakt. skap spenning, ikke bare bable i vei. Det betyr at du må slutte å snakke til tider, tillat "pinlige stillheter" - det er i disse spenning oppstår. Hvis hun snakker og slutter å snakke så bare se henne inn i øynene uten å si noe, og vis at du er komfortabel med det, i mange tilfeller vil hun finne noe nytt å snakke om- og investerer dermed mer i daten, og deg. Hvis hun lar deg holde hånden hennes/stryke i håret eller ryggen, og i tillegg smiler og har et åpent kroppspråk så kan du fint gå for kysset. Jeg trodde leeeeenge at det måtte oppstå et perfekt,magisk øyeblikk før man kunne kysse, men nå kysser jeg henne bare midt i en setning, og det fungerer som regel alltid. Hvis det ikke fungerer så er det heller ikke noe problem, hun vil respektere deg for å ha baller nok til å prøve, men føler seg bare ikke helt klar. Da går det an å prøve senere på daten. Jeg har som deg innsett at en "hyggelig" samtale er noe hun kan ha med hvem som helst, så det at det ikke oppstår "pinlig stillhet" er ikke noe indikator på om hun gidder å treffe deg igjen eller ikke. Jeg hadde en date forrige uke hvor vi bare gikk på tur - en type date hvor det er umulig å skape den type spenning jeg nevner. Jeg tenkte det var greit fordi vi kom godt overens, og hadde mye til felles....men dagen etter får jeg en melding at jeg ikke er "den rette" . Hvis ikke man gjør alt riktig med damer så er det sjelden du får noe "second chance" ,for de har en overflod av menn som er villig til å treffe dem. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #17 Skrevet 27. september 2016 13 minutter siden, Stiigen skrev: Kjemi er noe som damene tror at de har med noen menn, og ikke med andre, så derfor hvis ikke de føler det på første date så bryter de det av fordi du kommer frem som mer av en kompis enn en partner. Damer kan ha kjemi med hvilken som helst mann som VET hvordan han skaper kjemi på daten. Det være seg; tullete/ertete tone, berøring, sørg for å sitte ved siden av henne på en måte hvor berøring skjer naturlig. Først litt lett berøring når hun sier noe "lurt" , deretter trappe det opp veldig gradvis- stryke på rygg, ta hånden hennes(kan bruke unnskyldning at du skal "sjekke noe(ring eller et eller annet)" og bare fortsette å holde. Se henne inn i øynene. Husk at fokuset ikke er på samtalen, men på interaksjonen dere imellom- kroppspråket, toneleie, speiling av hverandre, øyekontakt. skap spenning, ikke bare bable i vei. Det betyr at du må slutte å snakke til tider, tillat "pinlige stillheter" - det er i disse spenning oppstår. Hvis hun snakker og slutter å snakke så bare se henne inn i øynene uten å si noe, og vis at du er komfortabel med det, i mange tilfeller vil hun finne noe nytt å snakke om- og investerer dermed mer i daten, og deg. Hvis hun lar deg holde hånden hennes/stryke i håret eller ryggen, og i tillegg smiler og har et åpent kroppspråk så kan du fint gå for kysset. Jeg trodde leeeeenge at det måtte oppstå et perfekt,magisk øyeblikk før man kunne kysse, men nå kysser jeg henne bare midt i en setning, og det fungerer som regel alltid. Hvis det ikke fungerer så er det heller ikke noe problem, hun vil respektere deg for å ha baller nok til å prøve, men føler seg bare ikke helt klar. Da går det an å prøve senere på daten. Jeg har som deg innsett at en "hyggelig" samtale er noe hun kan ha med hvem som helst, så det at det ikke oppstår "pinlig stillhet" er ikke noe indikator på om hun gidder å treffe deg igjen eller ikke. Jeg hadde en date forrige uke hvor vi bare gikk på tur - en type date hvor det er umulig å skape den type spenning jeg nevner. Jeg tenkte det var greit fordi vi kom godt overens, og hadde mye til felles....men dagen etter får jeg en melding at jeg ikke er "den rette" . Hvis ikke man gjør alt riktig med damer så er det sjelden du får noe "second chance" ,for de har en overflod av menn som er villig til å treffe dem. Det er mulig du vil få protester, for vi damer liker jo ikke at det antydes at vi er så lett å manipulere. Men jeg tror faktisk du har veldig mye rett i det du skriver. Det er absolutt et poeng å få dama til å føle seg sett på en lett tilslørt, seksuell måte. Man får også følelsen at mannen vet hva han vil og det er tiltrekkende. Det er denne selvsikkerheten og væremåten som kan gjøre oss overrasket og helt ikke kan forstå hvorfor vi føler oss tiltrukket av en mann som vi normalt sett ikke ville sett på to ganger utseendemessig. Anonymkode: 807aa...a71 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #18 Skrevet 27. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig du vil få protester, for vi damer liker jo ikke at det antydes at vi er så lett å manipulere. Men jeg tror faktisk du har veldig mye rett i det du skriver. Det er absolutt et poeng å få dama til å føle seg sett på en lett tilslørt, seksuell måte. Man får også følelsen at mannen vet hva han vil og det er tiltrekkende. Det er denne selvsikkerheten og væremåten som kan gjøre oss overrasket og helt ikke kan forstå hvorfor vi føler oss tiltrukket av en mann som vi normalt sett ikke ville sett på to ganger utseendemessig. Anonymkode: 807aa...a71 Tja. Man bør som mann som regel ha et utseende over gjennomsnittet hvertfall. Trenger ikke se ut som Brad Pitt, men man bør generelt ha relativt maskuline trekk for å følge fremgangsmåten du siterer. Anonymkode: 5729f...af2 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #19 Skrevet 27. september 2016 24 minutter siden, Stiigen skrev: Kjemi er noe som damene tror at de har med noen menn, og ikke med andre, så derfor hvis ikke de føler det på første date så bryter de det av fordi du kommer frem som mer av en kompis enn en partner. Damer kan ha kjemi med hvilken som helst mann som VET hvordan han skaper kjemi på daten. Det være seg; tullete/ertete tone, berøring, sørg for å sitte ved siden av henne på en måte hvor berøring skjer naturlig. Først litt lett berøring når hun sier noe "lurt" , deretter trappe det opp veldig gradvis- stryke på rygg, ta hånden hennes(kan bruke unnskyldning at du skal "sjekke noe(ring eller et eller annet)" og bare fortsette å holde. Se henne inn i øynene. Husk at fokuset ikke er på samtalen, men på interaksjonen dere imellom- kroppspråket, toneleie, speiling av hverandre, øyekontakt. skap spenning, ikke bare bable i vei. Det betyr at du må slutte å snakke til tider, tillat "pinlige stillheter" - det er i disse spenning oppstår. Hvis hun snakker og slutter å snakke så bare se henne inn i øynene uten å si noe, og vis at du er komfortabel med det, i mange tilfeller vil hun finne noe nytt å snakke om- og investerer dermed mer i daten, og deg. Hvis hun lar deg holde hånden hennes/stryke i håret eller ryggen, og i tillegg smiler og har et åpent kroppspråk så kan du fint gå for kysset. Jeg trodde leeeeenge at det måtte oppstå et perfekt,magisk øyeblikk før man kunne kysse, men nå kysser jeg henne bare midt i en setning, og det fungerer som regel alltid. Hvis det ikke fungerer så er det heller ikke noe problem, hun vil respektere deg for å ha baller nok til å prøve, men føler seg bare ikke helt klar. Da går det an å prøve senere på daten. Jeg har som deg innsett at en "hyggelig" samtale er noe hun kan ha med hvem som helst, så det at det ikke oppstår "pinlig stillhet" er ikke noe indikator på om hun gidder å treffe deg igjen eller ikke. Jeg hadde en date forrige uke hvor vi bare gikk på tur - en type date hvor det er umulig å skape den type spenning jeg nevner. Jeg tenkte det var greit fordi vi kom godt overens, og hadde mye til felles....men dagen etter får jeg en melding at jeg ikke er "den rette" . Hvis ikke man gjør alt riktig med damer så er det sjelden du får noe "second chance" ,for de har en overflod av menn som er villig til å treffe dem. Lol, nei. Man kan ikke påtvinge kjemi. Kjemi er da mer enn flørting og generell sosial føring. Anonymkode: ded55...a09 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #20 Skrevet 27. september 2016 21 minutter siden, Stiigen skrev: Kjemi er noe som damene tror at de har med noen menn, og ikke med andre, så derfor hvis ikke de føler det på første date så bryter de det av fordi du kommer frem som mer av en kompis enn en partner. Damer kan ha kjemi med hvilken som helst mann som VET hvordan han skaper kjemi på daten. Det være seg; tullete/ertete tone, berøring, sørg for å sitte ved siden av henne på en måte hvor berøring skjer naturlig. Først litt lett berøring når hun sier noe "lurt" , deretter trappe det opp veldig gradvis- stryke på rygg, ta hånden hennes(kan bruke unnskyldning at du skal "sjekke noe(ring eller et eller annet)" og bare fortsette å holde. Se henne inn i øynene. Husk at fokuset ikke er på samtalen, men på interaksjonen dere imellom- kroppspråket, toneleie, speiling av hverandre, øyekontakt. skap spenning, ikke bare bable i vei. Det betyr at du må slutte å snakke til tider, tillat "pinlige stillheter" - det er i disse spenning oppstår. Hvis hun snakker og slutter å snakke så bare se henne inn i øynene uten å si noe, og vis at du er komfortabel med det, i mange tilfeller vil hun finne noe nytt å snakke om- og investerer dermed mer i daten, og deg. Hvis hun lar deg holde hånden hennes/stryke i håret eller ryggen, og i tillegg smiler og har et åpent kroppspråk så kan du fint gå for kysset. Jeg trodde leeeeenge at det måtte oppstå et perfekt,magisk øyeblikk før man kunne kysse, men nå kysser jeg henne bare midt i en setning, og det fungerer som regel alltid. Hvis det ikke fungerer så er det heller ikke noe problem, hun vil respektere deg for å ha baller nok til å prøve, men føler seg bare ikke helt klar. Da går det an å prøve senere på daten. Jeg har som deg innsett at en "hyggelig" samtale er noe hun kan ha med hvem som helst, så det at det ikke oppstår "pinlig stillhet" er ikke noe indikator på om hun gidder å treffe deg igjen eller ikke. Jeg hadde en date forrige uke hvor vi bare gikk på tur - en type date hvor det er umulig å skape den type spenning jeg nevner. Jeg tenkte det var greit fordi vi kom godt overens, og hadde mye til felles....men dagen etter får jeg en melding at jeg ikke er "den rette" . Hvis ikke man gjør alt riktig med damer så er det sjelden du får noe "second chance" ,for de har en overflod av menn som er villig til å treffe dem. Og dette funker fjell i de yngre år, men når man passerer 30 blir det straks vanskelig, for da teller ting som sosioøkonomisk status en god del mer. I tillegg er det et implisitt krav om å ha hatt seriøse forhold før. Er man godt over 30 og uerfaren med lange forhold så kan man som regel vinke farvel til noe håp om forhold. Det er faktisk den harde sannheten. Selv om daten går aldri så bra så vil hun som regel lure på hvorfor en sånn mann har gått singel hele livet og instinktivt lure på om det er noe galt med han. Og som du poengterer så har kvinner som regel så mange beilere at hun da vil velge deg bort på grunnlag av det. Det skal nesten ikke noe til for å bli selektert vekk i dag, godt hjulpet av datingplattformer og sosiale medier, så det er virkelig kvinnenes marked. Om man ikke har noe særlig erfaring fra før så kan man bortimot gi opp først som sist. For den vanskelige sannheten er at det ikke blir dame nå, og det blir heller ikke dame om ti år. Anonymkode: 5729f...af2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå