*tine* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #161 Del Skrevet 12. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #162 Del Skrevet 12. januar 2005 Har vært inne på Foto Knudsen, og der har de startpakken fremdeles vet du Ikke er den dyr heller, men jeg synes kanskje den inneholder litt lite.. :-? Har også funnet ut at Panduro har slike startpakker, så dit skal jeg ta meg en tur i helga. Eneste butikken jeg vet om rundt her som selger scrappeting...får se hva de har! Jeg gleder meg tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 12. januar 2005 Forfatter #163 Del Skrevet 12. januar 2005 Fikk litt nytt mot i dag jeg Takket være Bizzy som har spredd det glade budskap her inne Det er mulig for alle å klaffe, selv om det tar laaang tid! Må bare være tålmodig...lettere sagt enn gjort GRATULERER BIZZY! Det er utrolig morsomt at du endelig ble gravid Kanskje det er min tur neste gang??? Tidlig kveld i kveld tror jeg tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 13. januar 2005 For første gang på gud vet hvor lenge har jeg trent i dag :o Jeg er så imponert Tok meg vel ikke helt ut, men jeg har iallefall rørt meg Så spørs det da, om jeg jeg greier å fortsette med dette da... har hatt planer om å komme igang igjen veldig lenge nå Er flink til å gå lange turer, men ikke til å dra på treningssenteret. Har iallefall god samvittighet nå, og den skal jeg leve på i kveld Kjenner at tanta er på tur, så dette blir nok ei blodig helg Og så skal jeg kjøpe meg litt scrappesaker, så kanskje jeg kommer i gang med det i helga?? Har forresten vært inne og snoka på scrapping.no, siam Masse tips å få der ja tine tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. januar 2005 #165 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei! Den startpakken inneholder kanskje ikke så mye nei, men med en blokk med tynn katrong i alle renbuens farger (IKEA) og litt ekstra glitrepenner i tillegg, så kom jeg langt jeg! :D Dumt at du kjenner tanten være på vei.. :trøste: Ønsker deg likevel en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. januar 2005 #166 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg pleier å handle her. Hun har vanlig butikk også, i tillegg til nettbutikk. Det er veldig greit å ta med seg de bildene du skal scrappe å kjøpe papir til dem. Så får du i alle fall noe som matcher. Lykke til. Flink jente som har vært på trening også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 14. januar 2005 #167 Del Skrevet 14. januar 2005 Hei vennen.. så kos at du stikker innom for å se hvordan jeg har det! Ville bare ønske deg en suuper helg! stoor fredagskos fra shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. januar 2005 #168 Del Skrevet 14. januar 2005 Er bare innom for å ønske deg ei riktig god helg! :D fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 14. januar 2005 Forfatter #169 Del Skrevet 14. januar 2005 Ble senkveld i kveld Har kjøpt oss samleboksen med alle Ringenes Herre-filmene, så vi startet forrige helg med de to første, og i kveld har vi sett den siste :rosasmil: Utrolig bra filmer Kommer nok til å se dem x antall ganger oppgjennom årene... Etter jobb i dag var jeg på Panduro og handlet meg litt scrappesaker Jeg kjøpte med også startpakke, Hulderjenta! Greit å ha for å komme i gang... ble litt vanskelig til meg når jeg sto der foran hyllene og skulle velge :klø: I tillegg til startpaken, kjøpte jeg ei bok til inspirasjon, og litt småstash Fant ikke noe album jeg likte, så det får bli senere - vil ha et som er perfekt ,og da må jeg lete litt Utvalget var nok ikke det beste på den butikken, og ikke hadde de så mye peiling heller, så neste gang tror jeg det blir netthandel om jeg ikke finner en scrappe-butikk Så ut som om det var mye flott på scrapshop.no da, siam Kanskje det blir der jeg handler.. Takk for linken iallefall I morgen skal jeg sette meg litt inn i ting, bildene har jeg klare Jeg gleder meg Takk for hilsen shy og mrs.Potter Riktig god helg til dere også Hører senga kaller, så da blir det på meg tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 15. januar 2005 Forfatter #170 Del Skrevet 15. januar 2005 dag 1 pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. januar 2005 #171 Del Skrevet 16. januar 2005 :trøste: Den hersens mensen altså!! Hvorfor kan den ikke bare holde seg unna? Så du er kommet i gang med scrappingen du altså Skal se om jeg finner noe å handle på nettet jeg også,for jeg tror ikke det finnes så stort utvalg her i byen. Håper du får ei fortsatt fin helg tine,selv om du fikk uønsket besøk av tante rød fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #172 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Mrs.Potter Var veldig forberedt på at tanta kom denne gangen, så jeg ble ikke så skuffet... Men, nå håper jeg det blir siste gang for ei stund at hun kommer på besøk Har vel ikke kommet helt igang med scrappinga enda,men noe av utstyret er i hus Har bestilt noen digitale bilder som jeg skal bruke, og i går bestilte jeg meg [url=http://www.scrapshop.no/proddetail.php?prod=MM24444]dette albumet fra Making Memories Flott ja? Var ikke så mye papir i startpakken, så det skal jeg også kjøpe litt mer av før jeg begynner. Må bare vente til jeg får bildene, slik at jeg ser hvilke farger jeg skal ha! Gleder meg sånn Ha en deilig søndag tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. januar 2005 #173 Del Skrevet 16. januar 2005 Et kjempefint album du hadde kjøpt. Jeg er ikke så glad i de sukkersøte, så jeg har et ganske likt et selv. Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #174 Del Skrevet 16. januar 2005 Nei, de sukkersøte passer ikke for meg heller, siam Synes dette ser veldig stilrent og flott ut! Gleder meg til å få det - håper ikke de har så lang leveringtid.. Har hatt en kjempefin, og rolig søndag. Har akkurat kommet hjem fra kino hvor vi så The Phanthom of the Opera - FANTASTISK BRA FILM! Jeg bare elsker musicaler da, så det var mitt i blinken for meg Musikken er bare så utrolig bra!! Nå gleder jeg meg bare mer til fredagen, for da skal vi se les Miserables in real life i London Har hørt at den skal være enda bedre, så det må jo bare bli en utrolig opplevele tine dag 2 pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. januar 2005 #175 Del Skrevet 16. januar 2005 Flott album!! Lykke til med å fylle det med gode minner!!! Synd med mensen - men nå er du også i Den Magiske Prøveperiode 23!!!!! Og i PP 23 skal vi bli gravide, tenk! Det er nå lov å håpe i alle fall... Ha en flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. januar 2005 #176 Del Skrevet 17. januar 2005 SÅ herlig med Londontur!!! Har du plass i kofferten eller??? Kjempefint album du hadde kjøpt ja!! Jeg har store planer om å begynne med litt scrapping snart...jeg holder meg inntil videre til de detaljerte albumene jeg alltid har lagd..men når jeg får mer tid..!! Da!!! Ha en flott mandagskveld Tine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 17. januar 2005 Nå overgår jeg meg selv sånn til de grader om dagen :o Har vært ute på en joggetur jeg Det er også lenge siden sist.. To treningsøkter på 5 dager er ikke dårlig til å være meg - kanskje jeg endelig skal greie å komme meg i form igjen??? Har alltid trent flere ganger i uka, men etter jeg sluttet med lagidrett har det vært dårlig.. Synes det er så kjedelig med jogging og styrketrening på maskiner, men når jeg har mannen som drar meg med går det plutselig så mye bedre Hva skulle jeg gjort uten han Godt å svette skikkerlig iallefall - veldig god samvittighet nå Så fint at du likte albumet, Hulderjenta Gleder meg til å få det! Jeg håper sammen med deg at dette blir en magisk prøveperiode 23!!!!! Det hadde vært deilig!!! Ha ei flott uke du også Og lykke til med eggjakten Hei Madden jeg gleder meg Jeg har også alltid satt bildene mine i album, men bare slike lommealbum med tekst under...Skal fortsette med det, men scrappe spesielle bilder fra spesielle anledninger tenkte jeg. Tar så forferdelig mye bilder, så jeg tror ikke jeg kan scrappe alle Min første scrapping tror jeg blir med bilder fra London Bare albumet kommer fort .. Ha en flott mandag du også tine dag 3 pp 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. januar 2005 #178 Del Skrevet 18. januar 2005 Takk for hilsen i dagboka mi :-) Håper denne prøveperioden blir den heldige for deg Misunner deg London tur... ihvertfall litt Håper det gjør underverker for prøvingen Ha en fin uke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. januar 2005 #179 Del Skrevet 18. januar 2005 Prøveperiode 23 er magisk Skulle du ta pergo denne gangen eller blander jeg? Krysser og heier God tur til London!!!!! Jeg hadde det helt fantastisk, men har jo selvfølgelig glemt navnene og gatene på alt jeg var på... Men husker i allefall at det var et par BRA restauranter i Soho!!! Også er det 50-70% salg i nesten alle butikkene Skulle gjerne har reist ned igjen med en gang jeg!!!! Ha en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. januar 2005 #180 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei vennen.. takk for gode ord i dagboken min nok en gang...er så godt å få litt trøst innimellom!!! Nå har det seg sånn, at jeg tror de fleste her inne er enige meg meg når jeg sier at PP 23, er *tine* sin PP.... gjerne flere sin, men i hovedsak så er det du som skal ha KLAFF denne gangen!! Det har jeg bestemt!! Og med de vise ord blåser jeg en hel haug med BLÅTT STØV i din rettning!!! Håper dette hjalp på nå.. resten må du og mannen gjøre på egenhånd!!! Stor kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå