Gå til innhold

Må bare få ut litt aggresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Å kjøre bil i Kristiansand er for meg en tåmodighetsprøve...

Nå har de endelig fått opp fartsgrensa til 70 i tunnelen!! Her en min biltur: Kjører bak en bil som kjører i 39 km/t i 50-sona... Bilen bremser sikkert ned til 20 i svingene. Kommer inn i tunnelen der det er 70, men trafikken går fortsatt i 60. Selv i venstre felt som vel egentlig er beregna for å kjøre forbi ligger folk i 60 km/t sånn side ved side med bilene som ligger i høyrefeltet. Etter tunnelen blir det 80 i fartsgrense, men bilene kjører hæren tute meg fortsatt i 60 km/t!!! Hva er galt med bilistene i den byen her??? :sinna:

:utålmodig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det glatt kanskje? Snø?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ja, det kom noen fnugg i går :roll:

Men ærlig talt, hvis folk skal krypekjøre hele vinteren så blir de nesten nødt til å finne på noe annet i den perioden.

Skrevet

.. eller rushtid og mye biler??- i og med at bilene i begge feltene kjørte like fort ...

Skrevet
:ler: Du er søt da. :klem: Må ikke være så hissig. :-)
Gjest Lilleulv
Skrevet
:ler: Du er søt da.  :klem: Må ikke være så hissig.  :-)

:oops: Vet... Jeg er så utrolig utålmodig jeg...

Gjest Lilleulv
Skrevet

.. eller rushtid og mye biler??- i og med at bilene i begge feltene kjørte like fort ...

DET var ikke tilfelle. Det er bare sånn de kjører her i byen....

Skrevet

Sikt deg inn på bussene og hold deg bak de, de kjører som noen svin,....til og med i svinger og over fartsdumper. :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Sikt deg inn på bussene og hold deg bak de' date=' de kjører som noen svin,....til og med i svinger og over fartsdumper. :wink:[/quote']

:ler: det er i hvert fall sant!!!

Skrevet

Jeg opplevde det samme her om dagen - men Lilleulv, du vet hvorfor dette skjer? Jeg har altså skaffet meg splitter nye piggdekk og suser fornøyd av gårde (litt fartsgal dessverre) og så må jeg kjøre bak alle tullingene som ikke har klart å skifte dekk enda som heller lager kø fordi de ikke gidder å ordne det - så får de panikk hvis det har vært frost om natten og forårsaker heller at andre bilister (les: meg) tar noen ikke helt stuerene forbikjøringer og får usunt blodtrykk.

MAKAN til idiotkjøring på folk altså :ler:

Det verste er å kjøre bak damer i stasjonsvogn... :sinna:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg opplevde det samme her om dagen - men Lilleulv, du vet hvorfor dette skjer? Jeg har altså skaffet meg splitter nye piggdekk og suser fornøyd av gårde (litt fartsgal dessverre) og så må jeg kjøre bak alle tullingene som ikke har klart å skifte dekk enda som heller lager kø fordi de ikke gidder å ordne det - så får de panikk hvis det har vært frost om natten og forårsaker heller at andre bilister (les: meg) tar noen ikke helt stuerene forbikjøringer og får usunt blodtrykk.

MAKAN til idiotkjøring på folk altså  :ler:  

Det verste er å kjøre bak damer i stasjonsvogn...  :sinna:

:D vet. men jeg fatter ikke folk som får panikk og begynner å krypekjøre med en gang det kommer noe ned fra himmelen. Da kan de jo ikke kjøre bil da!! for da skaper de farlige forbikjøringer og irritasjon (bare se på meg) i trafikken. murr!

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, jeg skrev et innlegg på diskusjonsforumet på agderposten og fikk dette svaret:

Mi har jo så god ti,

Edde noe å stresse etter.

Mi har d jo så bra som mi har d.

Ta livet med ro, å kos dæ.

Du au.

:o ok, that's it!! i'm soooo outta this city!!!!

Skrevet
oki, jeg skrev et innlegg på diskusjonsforumet på agderposten og fikk dette svaret:

Mi har jo så god ti,

Edde noe å stresse etter.

Mi har d jo så bra som mi har d.

Ta livet med ro, å kos dæ.

Du au.

:o ok, that's it!! i'm soooo outta this city!!!!

:hoho: Det oppsumerer jo det sørlandske lynnet ganske så bra synes jeg.

Skrevet

:ler:

Du har ikke funnet ROEN, Lilleulv...

Jeg kjempet i 15 år mot treigheten her nede. Bare å gi opp. Man må bare være kresen med hvem man omgir seg med, plukk ut innflytterne, studentene og karrieremenneskene som har vært utenfor denen byen og fått luftet vettet litt.

Du vet det, de fleste av sørlendinger som drar herfra og lever i sus og dus i en storby, likevel foretrekker å flytte hjem igjen til roen og freden når de har rast fra seg. Gjerne når de har fått samboer og/eller barn.

Men du er kanskje ikke helt der enda :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet
:ler:  

Du har ikke funnet ROEN, Lilleulv...

Jeg kjempet i 15 år mot treigheten her nede. Bare å gi opp. Man må bare være kresen med hvem man omgir seg med, plukk ut innflytterne, studentene og karrieremenneskene som har vært utenfor denen byen og fått luftet vettet litt.

Du vet det, de fleste av sørlendinger som drar herfra og lever i sus og dus i en storby, likevel foretrekker å flytte hjem igjen til roen og freden når de har rast fra seg. Gjerne når de har fått samboer og/eller barn.

Men du er kanskje ikke helt der enda  :ler:

:ler: Nei, jeg er en utålmodig sjel. Jeg lever i tiden og forventer effektivitet :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...