Gå til innhold

Guttenavn som slutter på -ian


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å være litt seriøs: Maximilian (eller Minimilian, siden han er yngst).

Anonymkode: 3c035...ba7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldreneminesynesatbarnaskalmatchesåderformånavnetmittogsåsluttepå-ian.

Bare Ian.

Ian

Stian.

Fordian.

 

Anonymkode: 1b00d...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ian. Tian. Stian. Bastian. Kristian. Sebastian.

Ian. Lian. Killian. Julian. Milian. Maximilian

 Damian. Timian. Sofian.

Anonymkode: 86ccb...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungemødresomallevelgersammenavn-ian

 

Anonymkode: d2ef3...d14

Takk :) er 36 da , så går mer i kat. Geriatiske mødre ..

Anonymkode: 5ffe6...9e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORFOR??

Er det noe jeg ikke kan fatte og begripe så er det hvorfor noen på død og liv må ha "matchende" navn på ungene sine!?

Det er et navn på et INDIVID! Skal det liksom være festlig å kunne rope på begge to og at det matcher? 

"Nå må dere komme, Bavian og Dumrian!!"

Jeg er nok klin hakke gæærn som har 3 barn, 2 av dem har dobbeltnavn (fordi jeg var ung og "alle" hadde det på den tiden, takk Gud for at jeg ikke brukte Andre som mellomnavn!!), sistemann har et kort navn, og ingen av de matcher. De starter ikke på samme bokstav engang! 

Jeg skjønner det bare ikke, akn noen svare på hvorfor? Er det morro? Det er vel egentlig bare kleint.....

Anonymkode: aa47d...f93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR??

Er det noe jeg ikke kan fatte og begripe så er det hvorfor noen på død og liv må ha "matchende" navn på ungene sine!?

Det er et navn på et INDIVID! Skal det liksom være festlig å kunne rope på begge to og at det matcher? 

"Nå må dere komme, Bavian og Dumrian!!"

Jeg er nok klin hakke gæærn som har 3 barn, 2 av dem har dobbeltnavn (fordi jeg var ung og "alle" hadde det på den tiden, takk Gud for at jeg ikke brukte Andre som mellomnavn!!), sistemann har et kort navn, og ingen av de matcher. De starter ikke på samme bokstav engang! 

Jeg skjønner det bare ikke, akn noen svare på hvorfor? Er det morro? Det er vel egentlig bare kleint.....

Anonymkode: aa47d...f93

Det er fordi de er ung(e) og "alle" i kretsene deres har det nå for tiden :P

Anonymkode: 1b00d...412

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR??

Er det noe jeg ikke kan fatte og begripe så er det hvorfor noen på død og liv må ha "matchende" navn på ungene sine!?

Det er et navn på et INDIVID! Skal det liksom være festlig å kunne rope på begge to og at det matcher? 

"Nå må dere komme, Bavian og Dumrian!!"

Jeg er nok klin hakke gæærn som har 3 barn, 2 av dem har dobbeltnavn (fordi jeg var ung og "alle" hadde det på den tiden, takk Gud for at jeg ikke brukte Andre som mellomnavn!!), sistemann har et kort navn, og ingen av de matcher. De starter ikke på samme bokstav engang! 

Jeg skjønner det bare ikke, akn noen svare på hvorfor? Er det morro? Det er vel egentlig bare kleint.....

Anonymkode: aa47d...f93

Ser til en viss grad hva du mener, men litt match synes jeg det må være. Synes det er rart når navn på søsken blir veldig ulike: Hjalmar, Gudrun og Kim. Cecilie, Cathrine og Hjørdis. Per Ole, Jan Erik og Cassandra Angelica. Vil ikke at folk skal bli gjenkjent, men vet jo om søskenflokker der alle unntatt en har relativt vanlige navn. Men så er det den ene uheldige som kom på et tidspunkt da enten mor eller far var veldig opptatt av en spesiell romanfigur, skuespiller, fotballspiller e.l. og dessverre ble oppkalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissEhrmann
5 timer siden, ti10 skrev:

Ser til en viss grad hva du mener, men litt match synes jeg det må være. Synes det er rart når navn på søsken blir veldig ulike: Hjalmar, Gudrun og Kim. Cecilie, Cathrine og Hjørdis. Per Ole, Jan Erik og Cassandra Angelica. Vil ikke at folk skal bli gjenkjent, men vet jo om søskenflokker der alle unntatt en har relativt vanlige navn. Men så er det den ene uheldige som kom på et tidspunkt da enten mor eller far var veldig opptatt av en spesiell romanfigur, skuespiller, fotballspiller e.l. og dessverre ble oppkalt...

Men hvorfor har dette noe å si?

Jeg skjønner det ikke. Det er jo ikke slik at man skal bo sammen med søsknene sine resten av livet, få all post adressert til alle, ha navnene på navnskilt på døra for evig slik at det må matche osv.? Det er jo helt tullete.

Det spiller jo ingen rolle om du heter Angelica og bror din heter Kåre. Ingen rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...