AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Hei jeg har hatt ubeskyttet sex 7 ganger siden fredags kveld til i dag morges. Jeg har kjøpt angrepille som jeg skal ta i morgen (mandag). Problemet er at jeg har gym i morgen tidlig der vi skal ha utholdenhet/hjertetrening. Det jeg begynte å tenke på er om jeg kan være med i gymmen pga angrepillen ettersom den er veldig sterk og på grunn av bivirkningene. Hva tror dere? Anonymkode: 295de...fe4
Hjärtat Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Jeg fikk ingen bivirkninger da jeg tok angrepille, har heller ikke hørt om dette av noen av venninnene mine. Du bør for øvrig ikke bruke angrepille som prevensjon, det finnes en del gode prevensjonsmidler nå i 2016. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Herregud. Ta angrepillen nå! om du har tenkt å ta den og om den skal ha effektt. Du kan fint ha gym i morgen likevel. Anonymkode: 1b90f...21a 1
applestories Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Hvorfor vente til i morgen med å ta den? Planlegger du mer ubeskyttet sex utover kvelden? 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg har hatt ubeskyttet sex 7 ganger siden fredags kveld til i dag morges. Jeg har kjøpt angrepille som jeg skal ta i morgen (mandag). Problemet er at jeg har gym i morgen tidlig der vi skal ha utholdenhet/hjertetrening. Det jeg begynte å tenke på er om jeg kan være med i gymmen pga angrepillen ettersom den er veldig sterk og på grunn av bivirkningene. Hva tror dere? Anonymkode: 295de...fe4 Hvis du tar den så sent vil du neppe få effekt av den uansett, så her blir det nok abort om noen måneders tid. Hvorfor i alle dager bruker du ikke prevensjon? Angrepillen er en høy hormondose som tilsvarer fire p-piller. Du skal ikke bruke den på denne måten! Anonymkode: 50060...992 4
stad25 Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Ja men tror dere at jeg kan være med i gymmen? det blir ca. en time etter jeg har inntatt angrepillen.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 1 minutt siden, stad25 skrev: Ja men tror dere at jeg kan være med i gymmen? det blir ca. en time etter jeg har inntatt angrepillen. Ja, du kan fint være med i gymtimen. Men jente, BEGYNN MED PREVENSJON! Anonymkode: 50060...992 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 Hvorfor tar du ikke pillen nå? Om du kan bli med på gymmen eller ikke kan vi ikke svare på. vi vet ikke hvordan din kropp vil reagere på en angrepille. Noen får reaksjoner, andre ikke. Vi vet ikke hvordan det er med deg. Anonymkode: 45406...993 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Du forresten, hvorfor skrev du at du var gravid for noen uker siden? Anonymkode: 50060...992
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 Et øyeblikk siden, stad25 skrev: Ja men tror dere at jeg kan være med i gymmen? det blir ca. en time etter jeg har inntatt angrepillen. Helt alvorlig. Hva er viktigst for deg? Gym eller at du kanskje må gjennom en abort om du ikke ønsker barn? Angrepillen bør taes innen 12 timer for max effekt. Jo lengre du venter, jo mindre effekt. Etter 72 timer har den ingen effekt lenger, men det det betyr ikke at den har særlig effekt på 71 timer heller.. Og du blir ikke så dårlig at du ikke kan ha gym. Du vil kanskje ikke prestere maximalt, men du vil miste langt flere gymtimer på en abort. Anonymkode: 1b90f...21a 2
ninuska_ Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 Ryddet for spekulasjoner, ninuska_, adm
honnipuff Skrevet 25. september 2016 #12 Skrevet 25. september 2016 Jeg har aldri fått bivirkninger av angrepille før. Og om du blir dårlig er det jo bare å ikke ha gym? Du bør ta den så tidlig som mulig for sikker effekt. Venter du lenger enn 72 timer etter første gang du hadde ubeskyttet sex er sjansen for graviditet mye større. Og angrepillen er ikke helt sikker fra før av. Anbefaler virkelig å unngå sex når dere ikke har tilgang til prevensjon.
lillesky Skrevet 26. september 2016 #13 Skrevet 26. september 2016 Tråden er ryddet. Spørsmål om modereingen skal tas på ris og ros, eller med moderator/admin. /lillesky (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå