AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Del Skrevet 25. september 2016 Jeg trenger litt inspirasjon til strikkingen, så tenkte vi kunne dele hvilke prosjekter vi har gående i høst:) Nå holder jeg på med en lue (sånn med rullekant) til søsteren min, samt en mariusgenser til hennes baby. Når jeg er ferdig med det skal jeg strikke et par ullsokker til mamma. Men så har jeg ikke noe mer planlagt. Anonymkode: 6a95c...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 25. september 2016 #2 Del Skrevet 25. september 2016 Foreløpig skal jeg bli ferdig med et par sokker, men jeg har på en måte mistet strikkelysten i det siste så det tar en del tid. Etter sokkene skal jeg strikke en kjole! Nærmere bestemt denne her fra Pickles: Kjole. Den er superenkel, og det er bra for jeg mister tålmodigheten hvis det blir mye plukk og konsentrasjonsarbeid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine20 Skrevet 25. september 2016 #3 Del Skrevet 25. september 2016 Holder på med par nummer tre av votter. Forløpig er alle julegaver, men skal få til et par til meg selv også før vinteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 25. september 2016 #4 Del Skrevet 25. september 2016 Ikke nødvendigvis bare høststrikk - men har hatt en del prosjekter siden i vår Snøløvgensere, snøløvluer - både til barn og voksne, selbuvotter, barnejakka Villsauene på Runde (x2) og kjappstrikkadrakt. Siste rest av høst/julegavestrikk er en halv snøløvlue, knappestolper på en villsaujakke og en lettvintdress. Også skal det hekles et par baby uggs, så er alt av julegaver ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 25. september 2016 #5 Del Skrevet 25. september 2016 Så gøayl tråd for strikkeglade Mine prosjekter for øyeblikket: # Skappel jakke til min datter. # Luer + pannebånd til min datter og tantebarn. # Sokker til små og store # Pynte jakke til meg selv, kort. # Kjole til min datter # Dukkeklær (ble nylig ferdig med et par sokker) Planer om å rekke før årets slutt og helst før jul: # Julegave sett til mitt tantebarn # Julenisse familie (mor, far, datter og sønn) # Votter til store og små Har flere prosjekter innen strikking som ikke nevnes her, men også innen hekling. Kommer nok i mål om jeg er flittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå