AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Var fryktelig plaget med symfyseløsning under forrige svangerskap med alt som hører med av smerter ved bevegelse, ikke kunne løfte benet mer enn 3 cm og ikke snu meg i sengen. Jeg presset meg gjennom hverdagen for jeg kunne tross alt hvile i helger og på ettermiddager da, meeeeeen: jeg er gravid nå i uke 15 og kjenner til min skrekk at smertene i underlivet returnerer snikende, men sikkert. Det kjennes ut som man revner i to, midt i underlivet, det verker og brenner. Fortsatt kan jeh bevege meg som normalt, men om dette utvikler seg vet jeg hva som kommer. Jeg får angst! Jeg har en jobb jeg ikke kan sykemeldes fra (selvstendig næringsdrivende) og jeg har en toåring! Prøver å finne ut hva jeg kan gjøre for å forebygge men finner ingenting annet enn hvile. Håper noen sitter på gode råd for forebygging og behandling! Har noen med symfyseløsning fått god behandling et sted på Østlandet så tips gjerne!! Takknemlig for ALL hjelp. Anonymkode: 44a03...1e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå