Gå til innhold

Dårlige knær :)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Uff nå føler jeg meg gammel :oops: men saken er altså den at riding føles som et pes for jeg blir så sliten i knærne/innsiden av lårene (vi snakker nå såkalt 'fotstående' riding - i tillegg til dårlig fysikk er jeg ganske lita og benlengden min passer bedre til å sitte på huk over ham enn på kne)... Kanskje dette innlegget passer bedre på kropp/helse/trening, men jeg sjekker her først jeg - noen treningsspesialister som har forslag til trening/øvelser som kan bygge/styrke muskler på disse UTSATTE stedene????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hm.... høres ikke ut som at det er noe godt og morro for deg nei.

Vel, jeg har selv opplevd liknende, men det var fordi mannen hadde så brede hofter at jeg liksom ikke rakk nedi jeg heller.

Fotstående er jo hardt nok det, jeg liker selv å sitte på kne, men det kan jeg fordi mannen min heldigvis har smale hofter. Ellers er det fint på stol e.l.

Kanskje du kan legge puter på hver side av mannen din (under knærne dine for å bygge opp litt), og så sitte knestående? Ellers kan dere jo prøve andre stillinger som også er deilige, som feks at han sitter på en krakk e.l. slik at du kan ride stående??

Jeg ønsker deg lykke til!!

Hilsen en på 161 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ahhh! dette er AKKURAT min problemstilling! Jeg er 162, med tilsvarende korte ben - kjæresten er lang og ikke av de minste på noen måter... Har derfor funnet ut at fotstående passer bedre (bruker også litt stoler/krakker osv). Å bygge opp med puter tar så mye av impulsiviteten bort så det har vi ikke gjort så mye....

Jeg er vel mer på utkikk etter ting som kan gjøre at jeg blir lit sterkere i bena, dvs at jeg blir litt mer utholdende? Nå orker jeg ikke så lenge om gangen, og det føler nesten som om knærne låser seg til slutt....jadaaaa!

Hilden 'første anonym' - må få se å få registrert meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...