Gå til innhold

snapchat og dating..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en del på tinder, happn osv i det siste og mange av de jeg har truffet har lagt meg til på snap. Hyggelig det, men jeg føler liksom at det fort blir mye bilder av seg selv frem og tilbake og jeg er ikke så god på det. Grunnen til det er at jeg blir så selv-kritisk.. Enten synes jeg jeg ser for pen ut i forhold til virkeligheten, ellers synes jeg jeg ser stygg ut. Hvis han ikke svarer på snapen blir jeg usikker. Lurer på hva dere synes er for kleint/teit å sende av seg selv og hva dere sender? sender aldri bilder uten klær eller i undertøy, men sender ofte selfies i speilet, ansikts-bilder osv.. 

Anonymkode: 81d22...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender sjelden selfie! Hender en sjelden gang, men jeg er mer av den personen at jeg synst det er dritt kjedelig med bilder som ikke har noe mening:p 

Jeg sender en del situasjons bilder som jeg synst er hysterisk morsomme! :) men igjen, så legger jeg ikke til folk på snap uten å ha kjennskap til personen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender vel stort sett bilder av ting jeg holder på med, eller diverse selfies om det er en flørtende samtale som en svarer på med tekst over. Ikke så mye ut over det, for vi tekster jo ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har egentlig sluttet å legge til damer på snapchat i den tidlige datingfasen, men kan bli med på leken om de spør om min. Grunnen er egentlig at snapchat blir for upersonlig. Det er alt for lett å komme unna med å sende fellessnaper og man vet egentlig ikke hvor man ligger an med damen. Dersom man snakker på face vet man i alle fall at hun gjør en innsats for å snakke med akkurat deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke til ukjente på Snap. Det blir så mye mas om å sende bilde av meg selv. Synes det blir kleint.

Anonymkode: a2a9b...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...