AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Altså.. typen har langt over gjennomsnittet stor penis. Det er det jo absolutt ikke lov å klage på, men, problemet er det at jeg alltid blir sår i flere dager etter sex, i tillegg til at jeg ofte får rifter som blør og gjør vondt. Vi varmer opp godt og bruker glidemiddel. Jeg blir jo i tillegg så båt av han at jeg renner bort. Likevel får jeg altså denne sårheten og riftene. Noen som har noen tips til hvordan man kan motvirke dette? Anonymkode: 07caf...574
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 At du får barn. Anonymkode: 4ea2d...3b8
SlemUlv Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Du har faktisk lov å "klage", det er ikke behagelig å være sår etter sex Dessverre har jeg ikke noen gode råd til deg, utenom tid. Bruk masse tid, så vil forhåpentligvis vagina tilpasse seg. Jeg blir fortsatt sår etter sex med Kjære innimellom, men det er kun når det har gått lang tid mellom (avstandsforhold). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå