Gjest Lilleulv Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Jeg synes november :-? Høstens fine farger har forsvunnet, og snøen har enda ikke lagt seg. Det er mørkt, surt og kaldt. Midt i eksamenstia for noen, alt for lenge til juleferie for andre. URK! En positiv ting med november må være at det bare er én måned til desember
Suzy Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 November og februar. :evil: Oh yes! November er bare svart og februar er laaaang (sjøl om den egentlig er kort)
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 APRIL!! Bor i Finnmark, men er egentlig sørfra. Så når det ennå er full vinter her - og det ser ikke ut som det har tenkt til å våres litt en gang - er det pyton å tenke på at "hjemme" holder det på å bli grønt og at hvitveisen står i full blomst. Det er PYTON!!
Gjest Embla s Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Holdt på å si november, men tror februar er hakket dårligere, da er det attpåtil kaldt og glatt :-x
Gjest Lilleulv Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 Jepp, februar på en god andreplass...
Midnattsol Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Januar, februar og litt av mars men da begynner det å bli bedre. For meg er det noen måneder man bare må komme seg igjennom. Mørkt, kaldt og tungt synes jeg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #9 Skrevet 18. november 2004 Januar, februar og mars Eneste positive med februar er at da er det i hvert fall et par helger hvor det er litt fart i butikken (morsdag og valentine), ellers skjer det INGENTING i tre måneder, og det er kaldt og kaldere og slaps og fælt. Æsj.
Arwen Skrevet 18. november 2004 #10 Skrevet 18. november 2004 November og februar - derfor gifter vi oss i februar
Alida Skrevet 18. november 2004 #11 Skrevet 18. november 2004 November. I februar går det i alle fall mot lysere tider....
Dru Skrevet 18. november 2004 #12 Skrevet 18. november 2004 Da skal jeg gå mot strømmen og si august. Jeg makter ikke varme, så den måneden er helt forferdelig for meg.
Samantha Skrevet 18. november 2004 #13 Skrevet 18. november 2004 Januar, februar og mars er gruuusomme syns eg. Ikkje en einaste helligdag, ingenting som skjer og det er surt og kaldt heile tida, og leeengeeee til vår.
Gjest Gjesta Skrevet 18. november 2004 #14 Skrevet 18. november 2004 November er verst - den er på en måte ingenting - bare mørk og guffen...Alle andre måneder inneholder noe positivt føler jeg. Hm, januar kommer på en god andreplass hos meg. Da er det heller ikke no' spesielt å glede seg over. K
Nella Skrevet 18. november 2004 #16 Skrevet 18. november 2004 November er verst. Februar er også kjip og lang, men da går det ihvertfall ann å komme seg på fjellet og stå snowboard
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #17 Skrevet 18. november 2004 Oktober er ganske ille. Da går det helt klart mot vinter, er kaldt og mørkt og kjempelenge til jul. Februar på andreplass. November derimot synes jeg er ganske fin, da begynner jeg å grave frem julestemningen og gleder meg til 1.søndag i advent, kjøper kalendergaver til barna, tenker på julegaver osv. Desember skal være mest baaaare kos synes jeg
sirka Skrevet 18. november 2004 #19 Skrevet 18. november 2004 Liker november (har både bursdag og man begynner å glede seg til jul...) Januar og februar er ikke noe særlige. Da er jula over og det er mørkt og kaldt. Jeg skal ha barn i mars så jeg tror det blir en flott måned..
Wayah Skrevet 18. november 2004 #20 Skrevet 18. november 2004 Mars og starten av april. Har aldri mista så mange jeg har brydd meg om som på den tida av året. Farfar, pappa, begge bestefedrene til mannen min, begge undulatene jeg har hatt, osv... Tror kanskje at når vinteren har holdt på en stund, og våren lar vente på seg så er det fort å gi opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå