AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #41 Skrevet 23. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror heller du er over 40 faktisk.. Anonymkode: 217c9...62d Sorry, født i '83. Mener du virkelig at TS skal ha sex med denne guttevalpen fem ganger om dagen fordi han synes det er så deilig? TS har vondt. Anonymkode: a224e...525
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #42 Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sorry, født i '83. Mener du virkelig at TS skal ha sex med denne guttevalpen fem ganger om dagen fordi han synes det er så deilig? TS har vondt. Anonymkode: a224e...525 Du får scrolle deg tilbake til side 1 og se hva jeg sier om saken. Anonymkode: 217c9...62d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #43 Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du får scrolle deg tilbake til side 1 og se hva jeg sier om saken. Anonymkode: 217c9...62d Å oppfordre en ung jente til å legge seg ned og ha vondt hver gang fordi mannen synes det er så godt med sex er helt hinsides latterlig. Anonymkode: a224e...525 1
1Cecilie Skrevet 23. september 2016 Forfatter #44 Skrevet 23. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har sex med deg FEM GANGER OM DAGEN og du har vondt. Han er en drittsekk, beklager. Anonymkode: a224e...525 Hvem sa han var noe annet?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #45 Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Å oppfordre en ung jente til å legge seg ned og ha vondt hver gang fordi mannen synes det er så godt med sex er helt hinsides latterlig. Anonymkode: a224e...525 At du ikke gidder å lese tråden er ikke mitt problem. Her er det du som er latterlig. God natt! Anonymkode: 217c9...62d 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #46 Skrevet 23. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du ikke gidder å lese tråden er ikke mitt problem. Her er det du som er latterlig. God natt! Anonymkode: 217c9...62d Jeg har lest hva du skrev og det var et latterlig råd. Hun skal holde ut? TS, jeg synes synd på deg. Hvorfor skal du ødelegge deg selv for å tilfredsstille denne guttevalpen? Kjøp en fleshlight til ham om han MÅ knulle fem ganger om dagen. Seriøst. Anonymkode: a224e...525 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #47 Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, 1Cecilie skrev: Hvem sa han var noe annet? Kjære TS. Vil du ødelegge deg selv for resten av livet eller er du mer opptatt av at idioten du er sammen med får knullet deg fem ganger om dagen? Anonymkode: a224e...525 1
1Cecilie Skrevet 23. september 2016 Forfatter #48 Skrevet 23. september 2016 FOLKENS HAN ER EN JÆVLA DRITTSEKK LIVET MITT HAR VÆRT ET HELVETTE JEG BLE VOLDTATT FOR 2 ÅR SDEN TRE GUTTER I ÅR HAR HOLDT MEG NEDE OG SIER "DE DRITER I" OM JEG IKKE VIL NOE JEG HAR BLITT VANDT TIL Å VÆRE ET "DYR" FOR MENN. Denne gutten brydde seg i 4 år. Helt til han hadde sex med meg. Da ble jeg helt ut av det blå verdiløs. MAO så er det tydligvis min sjebne å være et objekt til the day I die. SOM OM dette forholdet kommer til å vare. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å stikke av og bare "fordufte" helt plutselig. Det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg vet hvor drittsekk han har blitt. Jeg driter i meg selv! Regner med at det bare er en form for psykisk selvskadning. Jeg spør om det er normalt å ha vondt under sex? Jeg har sluttet å bry meg om føleslene mine. Jeg er "numb" eller hva det heter på engelsk. Tom på insiden. Jeg er ikke nervøs når vi skal ha sex. Jeg bryr meg ikke om kroppen min lengre, for tydlgivis er jeg alles "eiendel". Jeg har store pupper, og får kun høre hvor pen jeg er. Jeg er tydligvis et pent fjes med pulekropp uten sjel. Det gjør helt jævla vondt i hjertet mitt. Men jeg klarer virkelig ikke bry meg om meg selv lengre. Det toget gikk for to uker siden, når min aller bestevenn satt den siste "kniven" i hjertet mitt. Når min aller bestevenn som har passet på meg fra andre gutter, pga det jeg har nevnt her nå, plutselig skulle ende opp som en av dem. Det gjør vondt. Jeg tørr ikke engang føle på de følelsene. Jeg er ikke sterk nok til å slå opp med han. Jeg har ingen stemmerett mer. Jeg vet hvor sykt det jeg sier er. Men hadde dere vært en flue på veggen min, så hadde dere sett hvor lite mitt "nei" betyr for menn. Jeg har aldri møtt faren min, og utallige menn har gått inn og ut av huset til morra mi. De mennene har behandlet meg som dritt. Jeg regner med at det bare forfølger meg resten av livet. JEG HAR ET PROBLEM. Det er derfor jeg sier at JEG er problemet. JEG er for svak. Jeg er R-E-D-D for å slå opp. Jeg elsker han for den han VAR. Jeg hater han for den han har BLITT. Spørsmålet er bare om SEX KOMMER TIL Å GJØRE VONDT for alltid? For kroppen min er ikke spent eller noe. Jeg har på en måte gitt opp. Det er vanskelig å forklare. Beklager for at jeg er så direkte her nå, men jeg føler det trengtes å bli sagt her, for å "forstå" meg bedre.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #49 Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, 1Cecilie skrev: FOLKENS HAN ER EN JÆVLA DRITTSEKK LIVET MITT HAR VÆRT ET HELVETTE JEG BLE VOLDTATT FOR 2 ÅR SDEN TRE GUTTER I ÅR HAR HOLDT MEG NEDE OG SIER "DE DRITER I" OM JEG IKKE VIL NOE JEG HAR BLITT VANDT TIL Å VÆRE ET "DYR" FOR MENN. Denne gutten brydde seg i 4 år. Helt til han hadde sex med meg. Da ble jeg helt ut av det blå verdiløs. MAO så er det tydligvis min sjebne å være et objekt til the day I die. SOM OM dette forholdet kommer til å vare. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å stikke av og bare "fordufte" helt plutselig. Det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg vet hvor drittsekk han har blitt. Jeg driter i meg selv! Regner med at det bare er en form for psykisk selvskadning. Jeg spør om det er normalt å ha vondt under sex? Jeg har sluttet å bry meg om føleslene mine. Jeg er "numb" eller hva det heter på engelsk. Tom på insiden. Jeg er ikke nervøs når vi skal ha sex. Jeg bryr meg ikke om kroppen min lengre, for tydlgivis er jeg alles "eiendel". Jeg har store pupper, og får kun høre hvor pen jeg er. Jeg er tydligvis et pent fjes med pulekropp uten sjel. Det gjør helt jævla vondt i hjertet mitt. Men jeg klarer virkelig ikke bry meg om meg selv lengre. Det toget gikk for to uker siden, når min aller bestevenn satt den siste "kniven" i hjertet mitt. Når min aller bestevenn som har passet på meg fra andre gutter, pga det jeg har nevnt her nå, plutselig skulle ende opp som en av dem. Det gjør vondt. Jeg tørr ikke engang føle på de følelsene. Jeg er ikke sterk nok til å slå opp med han. Jeg har ingen stemmerett mer. Jeg vet hvor sykt det jeg sier er. Men hadde dere vært en flue på veggen min, så hadde dere sett hvor lite mitt "nei" betyr for menn. Jeg har aldri møtt faren min, og utallige menn har gått inn og ut av huset til morra mi. De mennene har behandlet meg som dritt. Jeg regner med at det bare forfølger meg resten av livet. JEG HAR ET PROBLEM. Det er derfor jeg sier at JEG er problemet. JEG er for svak. Jeg er R-E-D-D for å slå opp. Jeg elsker han for den han VAR. Jeg hater han for den han har BLITT. Spørsmålet er bare om SEX KOMMER TIL Å GJØRE VONDT for alltid? For kroppen min er ikke spent eller noe. Jeg har på en måte gitt opp. Det er vanskelig å forklare. Beklager for at jeg er så direkte her nå, men jeg føler det trengtes å bli sagt her, for å "forstå" meg bedre. Dump denne fyren og be om henvisning til psykolog. Anonymkode: a224e...525 3
1Cecilie Skrevet 23. september 2016 Forfatter #50 Skrevet 23. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump denne fyren og be om henvisning til psykolog. Anonymkode: a224e...525 Jeg søkte ironisk nok om henvisning til psykolog for 2,5 uker siden. Den henvisningen kommer heldigvis i nærmeste fremtid. Men for meg så er det på en måte "for sent" nå. Nå som bestevennen min ble en av dem. Tankene mine er i en ond sirkel. Når jeg ser hvordan alle behandler meg på samme måte og tilåmed nå min BESTEVENN, så klarer jeg ikke tenke annet enn at jeg ikke er verdt noe annet enn en man skal ta på så mye man vil. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville ta vare på meg, der tok jeg grundig feil.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #51 Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, 1Cecilie skrev: Jeg søkte ironisk nok om henvisning til psykolog for 2,5 uker siden. Den henvisningen kommer heldigvis i nærmeste fremtid. Men for meg så er det på en måte "for sent" nå. Nå som bestevennen min ble en av dem. Tankene mine er i en ond sirkel. Når jeg ser hvordan alle behandler meg på samme måte og tilåmed nå min BESTEVENN, så klarer jeg ikke tenke annet enn at jeg ikke er verdt noe annet enn en man skal ta på så mye man vil. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville ta vare på meg, der tok jeg grundig feil. Dump denne idioten så fort som mulig. Er det verdt å ødelegge seg selv for at han skal få utløsning? Anonymkode: a224e...525 1
Fjaselina Skrevet 23. september 2016 #52 Skrevet 23. september 2016 Har han egentlig forstått at du får så veldig vondt? Klarer du å fortelle han det?? 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #53 Skrevet 23. september 2016 15 minutter siden, 1Cecilie skrev: FOLKENS HAN ER EN JÆVLA DRITTSEKK LIVET MITT HAR VÆRT ET HELVETTE JEG BLE VOLDTATT FOR 2 ÅR SDEN TRE GUTTER I ÅR HAR HOLDT MEG NEDE OG SIER "DE DRITER I" OM JEG IKKE VIL NOE JEG HAR BLITT VANDT TIL Å VÆRE ET "DYR" FOR MENN. Denne gutten brydde seg i 4 år. Helt til han hadde sex med meg. Da ble jeg helt ut av det blå verdiløs. MAO så er det tydligvis min sjebne å være et objekt til the day I die. SOM OM dette forholdet kommer til å vare. Kjenner jeg meg rett så kommer jeg til å stikke av og bare "fordufte" helt plutselig. Det er ikke det som er spørsmålet her. Jeg vet hvor drittsekk han har blitt. Jeg driter i meg selv! Regner med at det bare er en form for psykisk selvskadning. Jeg spør om det er normalt å ha vondt under sex? Jeg har sluttet å bry meg om føleslene mine. Jeg er "numb" eller hva det heter på engelsk. Tom på insiden. Jeg er ikke nervøs når vi skal ha sex. Jeg bryr meg ikke om kroppen min lengre, for tydlgivis er jeg alles "eiendel". Jeg har store pupper, og får kun høre hvor pen jeg er. Jeg er tydligvis et pent fjes med pulekropp uten sjel. Det gjør helt jævla vondt i hjertet mitt. Men jeg klarer virkelig ikke bry meg om meg selv lengre. Det toget gikk for to uker siden, når min aller bestevenn satt den siste "kniven" i hjertet mitt. Når min aller bestevenn som har passet på meg fra andre gutter, pga det jeg har nevnt her nå, plutselig skulle ende opp som en av dem. Det gjør vondt. Jeg tørr ikke engang føle på de følelsene. Jeg er ikke sterk nok til å slå opp med han. Jeg har ingen stemmerett mer. Jeg vet hvor sykt det jeg sier er. Men hadde dere vært en flue på veggen min, så hadde dere sett hvor lite mitt "nei" betyr for menn. Jeg har aldri møtt faren min, og utallige menn har gått inn og ut av huset til morra mi. De mennene har behandlet meg som dritt. Jeg regner med at det bare forfølger meg resten av livet. JEG HAR ET PROBLEM. Det er derfor jeg sier at JEG er problemet. JEG er for svak. Jeg er R-E-D-D for å slå opp. Jeg elsker han for den han VAR. Jeg hater han for den han har BLITT. Spørsmålet er bare om SEX KOMMER TIL Å GJØRE VONDT for alltid? For kroppen min er ikke spent eller noe. Jeg har på en måte gitt opp. Det er vanskelig å forklare. Beklager for at jeg er så direkte her nå, men jeg føler det trengtes å bli sagt her, for å "forstå" meg bedre. My child, det var det jeg viste, vær.så snill hold deg unna! Anonymkode: c5545...cde 2
SlemUlv Skrevet 23. september 2016 #54 Skrevet 23. september 2016 NEI, det er IKKE normalt å ha vondt under sex! GÅ TIL LEGE. Sånn, klart svar.. for andre gang. 1
Virilja Skrevet 24. september 2016 #55 Skrevet 24. september 2016 Mener du at du faktisk sier nei til han, ts?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå