Gå til innhold

Vondt hver gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er to former for samleiesmerter, ved inngangen til skjeden og ved støt i bunnen av skjeden. Smerter ved inngangen kan skyldes det som betegnes vulvodyni. Det vil legen kunne påvise i den ytre delen. Smerter ved dype støt, altså i bunnen av skjeden, kan skyldes tilstanden endometriose, godartede små knuter med gammel blod som typisk ligger over toppen av skjeden. Som regel vil det også være smerter ved menstruasjon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Hehe, altså ja. Sex er helt nytt for begge. Og han er en veldig kåt person.. vi er 22 år gamle og mistet jomfrudommen til hverandre for bare noen få uker siden. Han syntes det er utrolig spennde med sex, og vil ha det hele tiden. Jeg skjønner det veldig godt, fordi han er en "normal" hormonell gutt som akkurat har oppdaget sex, og han syntes det er deilig. Jeg er problemet her.

Jeg fårstår hvor sykt det sikkert høres ut for mange altså, så jeg ser din point of view! 

Nei, æsj.

En slik fyr hadde jeg kvittet meg med. Han virker tilbakestående og egoistisk.

Det er ingen unnskyldning at han var jomfru før dere hadde sex.

Anonymkode: a224e...525

Skrevet
8 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Hehe, altså ja. Sex er helt nytt for begge. Og han er en veldig kåt person.. vi er 22 år gamle og mistet jomfrudommen til hverandre for bare noen få uker siden. Han syntes det er utrolig spennde med sex, og vil ha det hele tiden. Jeg skjønner det veldig godt, fordi han er en "normal" hormonell gutt som akkurat har oppdaget sex, og han syntes det er deilig. Jeg er problemet her.

Jeg fårstår hvor sykt det sikkert høres ut for mange altså, så jeg ser din point of view! 

Nei, du er ikke problemet. Den egoistiske idioten som knuller på deg når du har vondt er PROBLEMET her.

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Baremenneske skrev:

Råder deg sterkt til en tur til gynekologen, og få tatt tilstrekkelig undersøkelse. Ikke vær redd for å være ærlig og åpen mot han (gyn) - han er godt vant og er den som kan lettest se om alt er i orden, og å hjelpe. Det er ikke sånn du har det nå som du skal føle under sex...så sant partneren ikke er en hensynsløs drittsekk.  Gå til gyn, få ting "oppklart", og  kanskje du etterhvert vil merke stor forskjell ☺

Det ville jeg også gjort, om det ikke hadde vært for at jeg har blitt så LATTERLIG emosjonelt tilknyttet til han! :/ Vi har vært bestevenner i 4 år, og han betydde hele verden for meg, helt til dette skjedde. Nå er jeg på et stadie hvor jeg "elsker han av hele mitt hjertet, men jeg hater han fordi jeg føler meg som et objekt". Så jeg er enig med deg. Tro det eller ei. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, 1Cecilie skrev:

Det ville jeg også gjort, om det ikke hadde vært for at jeg har blitt så LATTERLIG emosjonelt tilknyttet til han! :/ Vi har vært bestevenner i 4 år, og han betydde hele verden for meg, helt til dette skjedde. Nå er jeg på et stadie hvor jeg "elsker han av hele mitt hjertet, men jeg hater han fordi jeg føler meg som et objekt". Så jeg er enig med deg. Tro det eller ei. 

Han gir jo totalt faen i deg, hvorfor er du så opptatt av ham?

Skrevet
10 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Jeg hadde det helt likt da jeg begynte å ha sex (var 21). Trodde det var noe galt med meg, eller at det skulle være sånn. Varte egentlig ganske lenge, bare en gang i blant at det var godt. I mitt tilfelle tror jeg at jeg begynte å forvente smerte hver gang vi skulle ha sex, så da spente jeg meg ubevisst, og da ble det jo vondt. En slags ond sirkel.

Etter hvert da jeg ble eldre begynte jeg å bli mer "egoistisk" - sørget for at jeg var klar, kåt og avslappet før penetreringen. I dag synes jeg at sex er fantastisk deilig! 

Uansett, å ha sex 5 ganger daglig er jo tortur når du har det slik. Da jeg opplevde dette, måtte jeg ha et opphold på 2-3 dager mellom hver gang jeg hadde sex, for jeg ble så sår. Det måtte liksom leges, ellers var det enda vondere neste gang. Du må IKKE ha sex bare for å please kjæresten din, du kan ødelegge ditt eget forhold til sex!

• Liker 2
Skrevet

Du har vondt HVER gang dere har sex, og dere har sex 5 gnager til dagen? 
Bryr han seg ikke om det eller deg i det hele tatt?? :o 

Ta en tur til legen, frem til du får legetime, hold deg unna sex? Det skal ikke gjøre vondt, kanskje noe er veldig galt? 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gir jo totalt faen i deg, hvorfor er du så opptatt av ham?

Fordi han ga faen i meg i 4 år, og passet på meg som søstra si, helt til vi hadde sex for et par uker siden. :) Det er ikke så lett for meg som det er for deg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Fordi han ga faen i meg i 4 år, og passet på meg som søstra si, helt til vi hadde sex for et par uker siden. :) Det er ikke så lett for meg som det er for deg.

Han gå faen I 4 år for this moment only my child. du har mye å lære my child.

Anonymkode: c5545...cde

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han gå faen I 4 år for this moment only my child. du har mye å lære my child.

Han hadde dame i de 4 årene, du vet ikke en dritt om våres liv, my child :) 

Skrevet
6 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Og nå er du overlykkelig fordi han har sex med deg mens du har vondt?

Ok.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå er du overlykkelig fordi han har sex med deg mens du har vondt?

Ok.

Herlighet så useriøs du er :) Du kan umulig være mer enn 17 år!

Skrevet
3 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Var han sammen med en dame i fire år uten å ha sex?

Anonymkode: 59793...62e

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, 1Cecilie skrev:

Herlighet så useriøs du er :) Du kan umulig være mer enn 17 år!

Jeg er 33.

Hvorfor er det så vanskelig for deg å innse at du er sammen med en egoist?

Hva slags mann knuller på kjæresten sin når hun har vondt?

• Liker 2
Skrevet

Du må gå til lege/gynekolog og få sjekka dette. Du kan ikkje ha det slik! Sex skal vere godt! Ok, kanskje ikkje himmelsk kvar gong, av og til er det berre sånn ok, for å glede kjæresten... men uansett skal det i alle fall ikkje vere vondt!

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Andre kort I ermene er lurt å ha for en mann I tilfelle forholdet går til helvete you never know my child.

menn er sadistiske og kalkulerende, mutch more to learn my child.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, 1Cecilie skrev:

Jeg skrev på side 1. Ta tiden til hjelp, dere er sikkert veldig oppslukt i hverandre at det å unngå å ha sex blir vanskelig. Be han om litt tålmodighet med penetreringen så skal du se det retter seg etterhvert. Jeg tror ikke det er noe medisinsk galt, men at det er psykisk og kanskje det faktum at kroppen din må vennes til å ha sex. Det kan ta litt tid før det blir ordentlig godt, det har ingenting med kjæresten din å gjøre. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 33.

Oi sann… :)

Som sagt over her, så skrev jeg "jeg hater han fordi han de siste par ukene har fått meg til å føle meg som et objekt". Men det er vanskelig å bare kvitte seg med en person som har vært min aller bestevenn i 4 år, pga noe som har skjedd på 2 uker. 

Du har sikkert ikke så mye erfaring med emosjonelle tilknyttninger, selv hvor gammel du er. Men det er litt vanskelig å bare kvitte seg med folk man har elsket i 1/4 del av livet sitt skjønner du! Det gjør ting litt komplisert, og jeg blir forvirret over mine egne følelser. 

- En annen ting; du har fullstendig sporet av temaet. Dette var ikke spørsmålet til emnet. Men ellers takk for dine dårlige "råd" jeg aldri ba om! 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 33.

Tror heller du er over 40 faktisk..

Anonymkode: 217c9...62d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, 1Cecilie skrev:

Oi sann… :)

Som sagt over her, så skrev jeg "jeg hater han fordi han de siste par ukene har fått meg til å føle meg som et objekt". Men det er vanskelig å bare kvitte seg med en person som har vært min aller bestevenn i 4 år, pga noe som har skjedd på 2 uker. 

Du har sikkert ikke så mye erfaring med emosjonelle tilknyttninger, selv hvor gammel du er. Men det er litt vanskelig å bare kvitte seg med folk man har elsket i 1/4 del av livet sitt skjønner du! Det gjør ting litt komplisert, og jeg blir forvirret over mine egne følelser. 

- En annen ting; du har fullstendig sporet av temaet. Dette var ikke spørsmålet til emnet. Men ellers takk for dine dårlige "råd" jeg aldri ba om! 

Han har sex med deg FEM GANGER OM DAGEN og du har vondt. Han er en drittsekk, beklager.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...