K@tt Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Vi har vaskerom i kjelleren som jeg har brukt i et halvt års tid. Problemet er at det i det siste lukter veldig rått der i det siste og at luftfuktigheten blir veldig høy. Jeg bruker gulvvarme for å varme opp rommet, men har opp lufteventilen. Når jeg bruker tørketrommelen der har jeg vinduet oppe. Hva kan jeg gjøre for at klærne skal bli helt tørre uten å lukte?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Ha vinduet oppe hele tiden. Anonymkode: faba6...a70
K@tt Skrevet 23. september 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha vinduet oppe hele tiden. Anonymkode: faba6...a70 Da kommer det edderkopper og brunsnegler inn, har allerede opplevd det. Kan jo ikke det om vinteren i minusgrader?
Monicas Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 (endret) Kjøp en avfukter på f.eks Elkjøp. Har god erfaring med å ha en slik på vaskerommet, klærne blir tørre på null komma niks. Anbefales! Endret 23. september 2016 av Monicas 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Avfukter, ja! Kjøp en med god kapasitet, og det blir en ny verden på vaskerommet! Anonymkode: 61a20...9dc
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 Elektrisk avtrekksvifte som drar lufta ut når det når en viss luftfuktighet Anonymkode: 3d29c...2ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå