Gå til innhold

Ekkel fyr på bussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Befølte han seg selv i skrittet eller bare lå hånda der tilfeldig? Stirring er uansett  ubehagelig.

Anonymkode: 1843b...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Befølte han seg selv i skrittet eller bare lå hånda der tilfeldig? Stirring er uansett  ubehagelig.

Hvis hånda bare lå der tilfeldig hadde jeg ikke reagert på denne måten. Han befølte seg selv i skrittet gjentatte ganger mens han stirret på meg.

Anonymkode: 646f1...9c4

Skrevet

Var han utlending? Tør du samme buss på samme tidspunkt igjen? Neste gang kan han følge etter deg og voldta deg. Han tok sikkert bilde av deg så han husker deg.

Anonymkode: a617a...a56

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hånda bare lå der tilfeldig hadde jeg ikke reagert på denne måten. Han befølte seg selv i skrittet gjentatte ganger mens han stirret på meg.

Anonymkode: 646f1...9c4

Anmeld det. De har kamera på bussene så det burde være mulig å finne tilbake til situasjonen.

• Liker 2
Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp dere, gutter. Så teite er dere ikke. Hva vil dere oppnå med dette tullepratet? Å sette menn i et enda dårligere lys?

Jeg har ikke lyst til å bli oppfattet slik dere fremstår. Og jeg vil ha meg frabedt onani på offentlige befordringsmidler. Det er respektløst og uhøflig, invaderende og krenkende.

Er folk gått fullstendig av skaftet? Hvor melder jeg meg ut av verden?

Anonymkode: 600da...af1

Synes folk har gått av skaftet for lenge siden som mener nytelse er ekkelt. Godta at noen tenner på å gjøre det i offentlighet. Gjør det aldri selv, men har latt og kommer fortsatt til å la andre gjøre det på meg hvis de vil. Om jeg får bot for det, ja da får jeg bare få det. Å gnu seg i skrittet er ikke det verste folk gjør i offentlighet. Noe annet når de blotter seg og viser det private. Hvorfor skal sex og onani være noe folk SKAMMER seg over og mener er ekkelt? 

Å sette menn i et dårlig lys gjør jeg ikke. Jeg er ikke ALLE menn. Menn er tross alt forskjellige og det bør da kvinner forstå. Ikke dra alle under en kam. Det må også folk lære seg.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anmeld det. De har kamera på bussene så det burde være mulig å finne tilbake til situasjonen.

LOLOLOLOL

Anonymkode: bf0c0...843

Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stirring er ubehagelig ja. Hater når barn står der å stirrer vettet ut av meg. Glo igjen. Eneste måten å få de til å slutte.

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han utlending? Tør du samme buss på samme tidspunkt igjen? Neste gang kan han følge etter deg og voldta deg. Han tok sikkert bilde av deg så han husker deg.

Anonymkode: a617a...a56

Snakk om å være dramatisk. Prøver du å skremme ts? 

Skrevet
6 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Synes folk har gått av skaftet for lenge siden som mener nytelse er ekkelt. Godta at noen tenner på å gjøre det i offentlighet. Gjør det aldri selv, men har latt og kommer fortsatt til å la andre gjøre det på meg hvis de vil. Om jeg får bot for det, ja da får jeg bare få det. Å gnu seg i skrittet er ikke det verste folk gjør i offentlighet. Noe annet når de blotter seg og viser det private. Hvorfor skal sex og onani være noe folk SKAMMER seg over og mener er ekkelt? 

Å sette menn i et dårlig lys gjør jeg ikke. Jeg er ikke ALLE menn. Menn er tross alt forskjellige og det bør da kvinner forstå. Ikke dra alle under en kam. Det må også folk lære seg.

Dette er ikke lov å gjøre i det offentlige rom!

Anonymkode: 359c8...f33

• Liker 11
Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke lov å gjøre i det offentlige rom!

Si meg hvorfor er det blitt sånn?

Bryr meg ikke om det ikke er lov. Deilig når jeg og ei annen gjør det sammen og vet vi kan bli fersket, eller noen ser på :P 

Endret av Sjørøveren
Skrevet
27 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Bryr meg ikke om det ikke er lov. Deilig når jeg og ei annen gjør det sammen og vet vi kan bli fersket, eller noen ser på :P 

Ikke meg du siterer,men det blir noe annet når du og en annen gjør dette frivillig og tenner på det. Det er jo noe helt annet når man ufrivillig får andres seksualitet opp i ansiktet. Jeg bare ser ikke hvorfor det er ok å onanere til og stirre på noen som ikke ønsker det på bussen. Det er en ikke-seksuell setting for de fleste,og om man ikke klarer å forstå at andre som ikke tenner på dette ikke ønsker det så sier det egentlig ganske mye om den personen.

Jeg hadde ikke giddet å sitte ved noen som holdt på sånn. Jeg er uinteressert i at andre skal påtvinge meg noe jeg ikke ønsker å være med på.

Anonymkode: 9d355...1fc

• Liker 8
Skrevet
34 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Men da er det frivillig fra begges side. Det blir noe helt annet. Det er ikke frivillighet denne tråden handler om. Men likevel forsvarer du det trådstarter beskriver med nebb og klør. Det er helt ubegripelig.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOLOLOLOL

Anonymkode: bf0c0...843

og humoren var?

Skrevet
44 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Du skal ikke påtvinge utenforstående dine seksuelle handlinger.

Husker du denne tråden? Hva synes du om de to guttene det handler om her:

• Liker 5
Skrevet

Stakkar så en stygg mann på deg.

Anonymkode: 34507...b33

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkar så en stygg mann på deg.

Anonymkode: 34507...b33

:klaske:

• Liker 5
Gjest Sjørøveren
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer,men det blir noe annet når du og en annen gjør dette frivillig og tenner på det. Det er jo noe helt annet når man ufrivillig får andres seksualitet opp i ansiktet. Jeg bare ser ikke hvorfor det er ok å onanere til og stirre på noen som ikke ønsker det på bussen. Det er en ikke-seksuell setting for de fleste,og om man ikke klarer å forstå at andre som ikke tenner på dette ikke ønsker det så sier det egentlig ganske mye om den personen.

Jeg hadde ikke giddet å sitte ved noen som holdt på sånn. Jeg er uinteressert i at andre skal påtvinge meg noe jeg ikke ønsker å være med på.

Greit nok at ikke folk liker når en fremmed gjør sånn, selv om jeg gir faen i om folk koser seg litt, men folk må si i fra og ikke klage om det etterpå. Da synes jeg ikke synd på de. Hjelper ikke å klage om det når skjedd er skjedd uten å ha gjort noe med det. Da lurer jeg på om personene liker det da, når de sitter og ser i stedet for å gå å si i fra til personen det gjelder eller bussjåfør. 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke påtvinge utenforstående dine seksuelle handlinger.

Husker du denne tråden? Hva synes du om de to guttene det handler om her:

Synes den kvinnen var gal. Stakkars barn.

44 minutter siden, Emera skrev:

Men da er det frivillig fra begges side. Det blir noe helt annet. Det er ikke frivillighet denne tråden handler om. Men likevel forsvarer du det trådstarter beskriver med nebb og klør. Det er helt ubegripelig.

Jeg forsvarer det for jeg har ikke noe i mot folk som koser seg litt. Er jo bare koselig. Som jeg skrev. De som ikke liker det må si i fra og ikke la det skje for så å klage på det. 

Skrevet
12 timer siden, Sjørøveren skrev:

Å bli påtvunget andres sin seksualitet er BESTANDIG ubehagelig. Det at du ikke synes noen form for påtvunget seksualitet er ubehagelig, rettferdiggjør IKKE handlinger ovenfor de som synes det er ubehagelig.

Det er ingen som mener at nytelse er ekkelt, så den konklusjonen er feil, men påtvungen seksualitet er alltid ekkelt.

Skrevet

Lett å si alt man hadde gjort om man hadde opplevd dette, men ikke så lett i praksis da slik oppførsel vitner om en som ikke er oppegående og kan bli aggressiv (har opplevd dette fra utlendinger som har plaget meg med seksuelt ubehag). Da føler man seg enda verre for at man ikke sa noe, men sannheten er at det ofte kan være lurt å overse slike drittmennesker om man ikke har en overlegen mulighet til å forsvare seg. 

Anonymkode: 7aeda...632

Skrevet

Så ubehagelig! Er ikke så mye å gjøre med dette nå da. Jeg tror jeg hadde sett på han og ristet på hodet. Kanskje satt meg et annet sted. 

Anonymkode: 54695...177

Skrevet

Neste gang plukker du opp telefonen, ringer 02800 og ser ham dypt i øynene mens du forteller høyt til personen i telefonen at det er en mann som onanerer i all offentlighet på bussen. Det vil forhåpentligvis få ham ut av den lille perverse bobla si.

Anonymkode: 5daf0...688

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...