AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 En fyr som satt på bussen idag stirret på meg og tok seg på skrittet, en veldig ubehagelig opplevelse. Begynte å tenke senere på at han satt med mobilen sin og er litt redd for at han også tok bilder av meg. Skjønner ikke hva som er galt med enkelte mennesker. Flere som har hatt lignende opplevelser? Anonymkode: 646f1...9c4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Kanskje han hadde sovet lite, fordi skrittsoppen hadde holdt han våken hele natten? Fortell meg nå med hvilken rett du har å dømme andre basert på din egen manglende empati? Anonymkode: 3ba32...12e 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Jeg hadde rynket på nesen og virkelig vist at det der, det var ekkelt. Hadde han fortsatt og det så ut som han gjorde det med vilje, hadde jeg ristet tydelig på hodet og småflirt, typ "for en dust". Anonymkode: 53ef2...f57 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Du kunne tatt opp mobilen akkurat som han gjorde Dersom han virkelig filmet/tok bilder av deg ville han da muligens mistenke deg for å gjøre det samme og derfor stoppe Anonymkode: 0b06a...4d4 10
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Var en gang en som satt å runket at med meg på bussen. Med sekken over. Tok litt tid før jeg skjønte det, og hadde jeg ikke vært så ung og usikker så hadde jeg sagt fra. Anonymkode: 02c11...432
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Var en gang en som satt å runket at med meg på bussen. Med sekken over. Tok litt tid før jeg skjønte det, og hadde jeg ikke vært så ung og usikker så hadde jeg sagt fra. Anonymkode: 02c11...432 Angrer også veldig på at jeg ikke sa fra, men var redd for at han kom til å bli aggressiv og sint eller noe. Anonymkode: 646f1...9c4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #7 Skrevet 23. september 2016 Hjelpes, TS. Overlevde du bussturen? Anonymkode: bf0c0...843 5
Gothminister Skrevet 23. september 2016 #8 Skrevet 23. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fyr som satt på bussen idag stirret på meg og tok seg på skrittet, en veldig ubehagelig opplevelse. Begynte å tenke senere på at han satt med mobilen sin og er litt redd for at han også tok bilder av meg. Skjønner ikke hva som er galt med enkelte mennesker. Flere som har hatt lignende opplevelser? Anonymkode: 646f1...9c4 Fysj og uff dette hørtes farlig ut. 1
Ramona Skrevet 23. september 2016 #9 Skrevet 23. september 2016 Opplevd nøyaktig det samme en gang. Reagerte ikke, bare gikk av trikken. Ekkelt.
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. september 2016 #10 Skrevet 23. september 2016 Så ekkelt, men du burde sagt i fra til buss sjåføren, sånn at han/hun kunne kontaktet politiet. Det hadde jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #11 Skrevet 23. september 2016 18 minutter siden, Gothminister skrev: Fysj og uff dette hørtes farlig ut. Dette var sikkert ment ironisk, og selv om det ikke er "farlig" så er det utrolig ekkelt å oppleve sånt. 6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Så ekkelt, men du burde sagt i fra til buss sjåføren, sånn at han/hun kunne kontaktet politiet. Det hadde jeg gjort. Angrer på ar jeg ikke gjorde et eller annet ja, men han gikk av på samme stopp som meg så da hadde ikke bussjåføren kunne gjort noe uansett. :/ Anonymkode: 646f1...9c4 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. september 2016 #12 Skrevet 23. september 2016 (endret) Oooh shit! Tenk at han tok seg på skrittet! Livsfarlig det! Menn som tar seg i skrittet GIIIID FYSJAMEG! Omg ass! Endret 23. september 2016 av Sjørøveren
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #13 Skrevet 23. september 2016 5 minutter siden, Sjørøveren skrev: Oooh shit! Tenk at han tok seg på skrittet! Livsfarlig det! Menn som tar seg i skrittet GIIIID FYSJAMEG! Omg ass! Han tok seg på skrittet mens han så på meg gjennom nesten hele bussturen, det var ganske tydelig hva han holdt på med. Tror faktisk ikke at du heller hadde likt det hvis det hadde skjedd med deg. Anonymkode: 646f1...9c4 22
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. september 2016 #14 Skrevet 23. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han tok seg på skrittet mens han så på meg gjennom nesten hele bussturen, det var ganske tydelig hva han holdt på med. Tror faktisk ikke at du heller hadde likt det hvis det hadde skjedd med deg. Anonymkode: 646f1...9c4 Hvis det var tydelig at han satt å runka eller gnidde seg i skrittet så skulle du bare ikke sett på han, eller sagt i fra hvis det plaget deg. Hva som er ekkelt om noen er kåt på deg? Jeg har da opplevd noe lignende. To jenter som stirret på meg og fniste. Så tok hun ene å gnidde hun andre i skrittet. En gang satt en mann bak meg å runka. Hørte pustingen hans helt i nærheten av øret på meg. Synes bare det var morsomt jeg og måtte gjøre alt for å ikke bryte ut i latter. Etterpå snudde jeg meg og spurte om han koste seg. Han ble flau. Ikke noe ekkelt at noen er kåt og trenger å tømmes. Må man tømmes så må man tømmes. Selv har jeg blitt runket av ei kjæreste og ei knullevenn på bussen. Noen jenter så det ene gangen men latet som ingenting. Synes det er tennene jeg at noen ser det. Så kanskje han synes det er tennene. Da driter man i om noen synes det er ekkelt. Er jo bare noe helt normalt. Uansett må folk kunne si i fra når det er noe de ikke liker. Trenger ikke klage etterpå når de ikke gjorde noe med det selv.
Gothminister Skrevet 23. september 2016 #15 Skrevet 23. september 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var sikkert ment ironisk, og selv om det ikke er "farlig" så er det utrolig ekkelt å oppleve sånt. Anonymkode: 646f1...9c4 Hva er ekkelt ved at det sitter en tulling og tar seg på balla og ser på et menneske på en buss? Ikke sikkert han en gang gjorde noe av dette. Det er noe fjortis over det hele. 1
Mummikopp Skrevet 23. september 2016 #16 Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, Sjørøveren skrev: Hvis det var tydelig at han satt å runka eller gnidde seg i skrittet så skulle du bare ikke sett på han, eller sagt i fra hvis det plaget deg. Hva som er ekkelt om noen er kåt på deg? Jeg har da opplevd noe lignende. To jenter som stirret på meg og fniste. Så tok hun ene å gnidde hun andre i skrittet. En gang satt en mann bak meg å runka. Hørte pustingen hans helt i nærheten av øret på meg. Synes bare det var morsomt jeg og måtte gjøre alt for å ikke bryte ut i latter. Etterpå snudde jeg meg og spurte om han koste seg. Han ble flau. Ikke noe ekkelt at noen er kåt og trenger å tømmes. Må man tømmes så må man tømmes. Selv har jeg blitt runket av ei kjæreste og ei knullevenn på bussen. Noen jenter så det ene gangen men latet som ingenting. Synes det er tennene jeg at noen ser det. Så kanskje han synes det er tennene. Da driter man i om noen synes det er ekkelt. Er jo bare noe helt normalt. Uansett må folk kunne si i fra når det er noe de ikke liker. Trenger ikke klage etterpå når de ikke gjorde noe med det selv. Det er ikke normalt i hele tatt å runke på bussen, og det er respektløst ovenfor andre passasjerer. De aller, aller fleste opplever det som ubehagelig og ekkelt. 34
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #17 Skrevet 23. september 2016 Neida,klart det. Det er helt greit å sitte og onanere på bussen. La oss alle gjøre det hver gang vi ser en fin dame eller en kjekk mann. Ja,tror jeg skal begynne med det i morgen! Anonymkode: 9d355...1fc 14
Gjest Sjørøveren Skrevet 23. september 2016 #18 Skrevet 23. september 2016 21 minutter siden, Mummikopp skrev: Det er ikke normalt i hele tatt å runke på bussen, og det er respektløst ovenfor andre passasjerer. De aller, aller fleste opplever det som ubehagelig og ekkelt. Hva som er ekkelt med det egentlig? Det er jo bare nytelse. Er det ekkelt å se andre nyte?
Gjest Emera Skrevet 23. september 2016 #19 Skrevet 23. september 2016 (endret) At mennene i denne tråden syntes dette var normalt sier i grunnen MYE om dem. Slike aktiviteter bedriver man på privaten. MÅ man gjøre det på bussen så finn en som er med på leken, ikke en tilfeldig medpassasjer. Men normale mennesker lar være! Det er ubehagelig. Og ufyselig. Det undrer meg at så mange menn ikke forstår hvordan det kan oppleves for kvinner å få seksualiteten deres ufrivillig dyttet på seg. Dere må forstå at selv om dere synes det er "moro" når kvinner gjør sånt overfor dere, så er det ikke nødvendigvis det samme motsatt vei. Det er helt utrolig at menn i 2016 ikke har fattet dette ennå. Endret 23. september 2016 av Emera tilføyelse
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #20 Skrevet 23. september 2016 1 time siden, Sjørøveren skrev: Hvis det var tydelig at han satt å runka eller gnidde seg i skrittet så skulle du bare ikke sett på han, eller sagt i fra hvis det plaget deg. Hva som er ekkelt om noen er kåt på deg? Jeg har da opplevd noe lignende. To jenter som stirret på meg og fniste. Så tok hun ene å gnidde hun andre i skrittet. En gang satt en mann bak meg å runka. Hørte pustingen hans helt i nærheten av øret på meg. Synes bare det var morsomt jeg og måtte gjøre alt for å ikke bryte ut i latter. Etterpå snudde jeg meg og spurte om han koste seg. Han ble flau. Ikke noe ekkelt at noen er kåt og trenger å tømmes. Må man tømmes så må man tømmes. Selv har jeg blitt runket av ei kjæreste og ei knullevenn på bussen. Noen jenter så det ene gangen men latet som ingenting. Synes det er tennene jeg at noen ser det. Så kanskje han synes det er tennene. Da driter man i om noen synes det er ekkelt. Er jo bare noe helt normalt. Uansett må folk kunne si i fra når det er noe de ikke liker. Trenger ikke klage etterpå når de ikke gjorde noe med det selv. 1 time siden, Gothminister skrev: Hva er ekkelt ved at det sitter en tulling og tar seg på balla og ser på et menneske på en buss? Ikke sikkert han en gang gjorde noe av dette. Det er noe fjortis over det hele. Skjerp dere, gutter. Så teite er dere ikke. Hva vil dere oppnå med dette tullepratet? Å sette menn i et enda dårligere lys? Jeg har ikke lyst til å bli oppfattet slik dere fremstår. Og jeg vil ha meg frabedt onani på offentlige befordringsmidler. Det er respektløst og uhøflig, invaderende og krenkende. Er folk gått fullstendig av skaftet? Hvor melder jeg meg ut av verden? Anonymkode: 600da...af1 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå