Gå til innhold

Sjeldent orgasme, dårlig selvtillit.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama får sjeldent orgasme kun ved fingring. Veit hva jeg er god for i senga og veit dette er noe som ikke faller alle jenter like lett å få til enten om det er å komme vaginalt, klitorislek eller med andre hjelpemidler. Selv om jeg er veldig innforstått med dette så påvirker det meg fortsatt litt. Før har jeg hatt damer som mye lettere kommer og det gir en bekreftelse som ingen ord kan erstatte. I tillegg sier hun jeg er perfekt når det kommer til penisstørrelse og at hun ikke kunne tenkt seg noe større, men får det ikke helt til å gå opp når hun føles ganske så romslig da hun blir ekstra kåt og våt. Er det ikke slik at det føles best når man blir fylt helt opp uten at det er ubehagelig og ikke  for stort? 

M28

Anonymkode: 27258...8e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gammel nok til å kunne vært faren din, men sliter likevel med samme problemstilling. Har vært sammen med samme dama i flere år, og har aldri klart å få henne til å komme. Hun kan gi seg selv orgasme ved å gni klitten,  med vibrator, eller vibrator pluss dildo. Det siste gir henne de sterkeste orgasmene. Jeg opplever det og sånn at hun har plass til en større penis enn min, det ser man og når hun bruker dildo, som ikke er av de minste for å si det sånn. Jeg har og i utgangspunktet god seksuell selvtillit, og hun sier jeg er den beste elskeren hun har hatt. Men jeg føler meg uansett heller utilstrekkelig siden jeg ikke får henne dit jeg vil. Opplevelsen av å knulle en dame til en eller flere orgasmer er den optimale bekreftelsen, ord er bare ord, og betyr egentlig nesten ingenting for meg heller. Siden du er så ung som du er,vil jeg faktisk gå så langt som å anbefale deg å tenke grundig gjennom hvordan du vil ha det. Og eventuelt avslutte forholdet før dere får barn osv.

Anonymkode: 137a7...e1e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er gammel nok til å kunne vært faren din, men sliter likevel med samme problemstilling. Har vært sammen med samme dama i flere år, og har aldri klart å få henne til å komme. Hun kan gi seg selv orgasme ved å gni klitten,  med vibrator, eller vibrator pluss dildo. Det siste gir henne de sterkeste orgasmene. Jeg opplever det og sånn at hun har plass til en større penis enn min, det ser man og når hun bruker dildo, som ikke er av de minste for å si det sånn. Jeg har og i utgangspunktet god seksuell selvtillit, og hun sier jeg er den beste elskeren hun har hatt. Men jeg føler meg uansett heller utilstrekkelig siden jeg ikke får henne dit jeg vil. Opplevelsen av å knulle en dame til en eller flere orgasmer er den optimale bekreftelsen, ord er bare ord, og betyr egentlig nesten ingenting for meg heller. Siden du er så ung som du er,vil jeg faktisk gå så langt som å anbefale deg å tenke grundig gjennom hvordan du vil ha det. Og eventuelt avslutte forholdet før dere får barn osv.

Anonymkode: 137a7...e1e

Enig det du sier! Jeg hadde i utgangspunktet god sexuell selvtillit, men merker den forsvinner gradvis når jeg aldri får den bekreftelsen. Jeg veit det er vanskelig for henne men hjelper fortsatt ikke på. Føler meg utilstrekkelig uansett da..

Anonymkode: 27258...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...