Gå til innhold

Hvem av disse 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis de var nøyaktig like ellers, bortsett fra høyden, så ville jeg valgt han på 160. Er 170 selv.

Anonymkode: e3789...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg lurer på hvem av dem damer ville valgt, men her tørr ingen å svare...

HAN PÅ 160 ELLER HAN PÅ 213!!! ER DET SÅ JÆKLA VANSKELIG!!@!

Anonymkode: 36287...01a

Butthurt, much? Det er ikke som om hva noen få brukere på KG foretrekker vil være representativt for hva "damer" mener uansett. Heller ikke særlig relevant om du faktisk er 183cm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis vi ser bort i fra hele greia med personalitet og andre ikke-fysiske egenskaper, så er det vikitigste ikke hvor høy han er men den totale kroppsformen. en mann på 160 der bredde og tyngde står i forhold til høyden blir nok for liten for meg som selv er ca 160 og i tillegg overvektig. en mann på 213 cm blir fort veldig slank å se på siden han ender opp med veldig lange lemmer. jeg tenner ikke noe videre på slanke/tynne menn, så det er heller ikke en vinner. så det er et vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mange her som forstår seg på ceteris paribus, skjønner jeg. Det er helt åpenbart at slike spørsmål handler om menn som ellers er helt like, og at "den snilleste", "den som er flinkest til å joike" etc. er helt poengløse svar.

Jeg foreslår at slike spørsmål fra nå av stilles på en annen måte:

"Du forelsker deg i en mann på 185, men så kommer gud og sier til deg at du får to valg: Enten trykker du på en knapp og gjør ham 160 høy eller en annen knapp og gjør ham 213 høy. Andre alternativer får du ikke, og du må trykke på én av dem. Hva gjør du?"

Takk for meg.

Anonymkode: 93b73...421

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så mange her som forstår seg på ceteris paribus, skjønner jeg. Det er helt åpenbart at slike spørsmål handler om menn som ellers er helt like, og at "den snilleste", "den som er flinkest til å joike" etc. er helt poengløse svar.

Jeg foreslår at slike spørsmål fra nå av stilles på en annen måte:

"Du forelsker deg i en mann på 185, men så kommer gud og sier til deg at du får to valg: Enten trykker du på en knapp og gjør ham 160 høy eller en annen knapp og gjør ham 213 høy. Andre alternativer får du ikke, og du må trykke på én av dem. Hva gjør du?"

Takk for meg.

Anonymkode: 93b73...421

Det svarer jo fremdeles ikke på MITT spørsmål da. Hvis min mann på 185 cm og feks. 85 kg skulle justeres opp og ned i høyde - veier han fremdeles 85 kg, eller veier han mer når han blir 213 cm og mindre når han blir 160 cm? Eller er det kroppsformen som er identisk, så mannen som er 213 cm har atskillig bredere skuldre, større hender, etc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns 213 er i høyeste laget,men jeg tar heller det enn en som er lavere enn meg (er 165). Ville følt meg mer feminin med en høyere enn med en lavere.

Anonymkode: a46be...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg går og skyter meg i tåen. 

For noen folk altså....

 

Anonymkode: 36287...01a

Ops...da må du kanskje forandre på noen cm!!- uten tå kan man jo bli lavere🙄😅

Får ikke noe "vettugt" svar av meg heller... - fordi det er så mye mer som teller! Er mest enig med de som nevnte hun ville valgt " den som gjorde så jeg følte meg mest vel"😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske
2 timer siden, Nuith skrev:

Det svarer jo fremdeles ikke på MITT spørsmål da. Hvis min mann på 185 cm og feks. 85 kg skulle justeres opp og ned i høyde - veier han fremdeles 85 kg, eller veier han mer når han blir 213 cm og mindre når han blir 160 cm? Eller er det kroppsformen som er identisk, så mannen som er 213 cm har atskillig bredere skuldre, større hender, etc? 

.....så må man ikke glemme større penis...!😉😆😂

...bare "måtte"..-Sorry😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...